گردش یک روزه با تور پاریس

گردش یک روزه با تور پاریس

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 دی ، 1397

گردش یک روزه با تور پاریس

پاریس شهر فوق العاده زیبایی است که هر گوشه آن جایی برای تماشا کردن دارد و برای دیدن شگفتی های این شهر به هفته ها زمان نیاز است.اما چگونه در یک روز از بخشی از این شهر دیدن کنیم؟ الفبای سفر ر ا همراهی کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

پاریس شهر فوق العاده زیبایی است که هر گوشه آن جایی برای تماشا کردن و لذت بردن دارد و برای دیدن و کشف زیبایی های این شهر به هفته ها زمان نیاز دارید. اما اگر فقط 1 روز برای تماشای این شهر فرصت دارید نگران زمان کم خود نباشید، با الفبای سفر همراه باشید تا شما را برای گشت و گذار 1 روزه در پاریس راهنمایی کنیم.

با تماشای هنر در پاریس صبح خود را آغاز کنید

صبح خود را با نوشیدن یک قهوه  در یک کافی شاپ معروف مانند Carette یا Le Peloton آغاز کنید. پس از آن، به برج ایفل بروید تا ماجراجویی خود را در پاریس آغاز کنید. برج در 9:30 صبح باز می شود و شما می توانید برای تماشای شهربه بالای این برج بروید و از راهنما برای توضیحات بیشتر کمک بگیرید. در زمان خود صرفه جویی کرده و پس از مشاهده برج  قدم زنان به میدان اصلی رفته و از مشاهده بنای هرمی شکل طلایی عصر قدیم مربوط به شهر لوکسور مصر  که به زیبایی بناهای قرن 19 دوره نئوکلایسک است لذت ببرید.حتما به دیدن یکی یا دو موزه معروف فرانسه بروید. موزه لوور با گالری های هنری فراوان آن شامل "مونا لیزا" داوینچی و مجسمه ی معروف یونانی "ونوس د میلو" وهمچنین می توانید از مجموعه ی جذاب امپرسیونیست در Musee d'Orsay دیدن کنید. 

موزه لور پاریس-الفبای سفر

مشاهده جلال و شکوه پاریس در بعد از ظهر

پس از بازدید موزه های کمی استراحت کرده و برای صرف ناهار به یک باغ لوکس و شیک بروید و یا کنار رودخانه سن از تماشای مناظر لذت ببرید. از مغازه ها نیز می توانید پنیرهای خوشمزه و نان تازه بخرید و ناهار خود را بدون پرداخت هزینه زیاد میل کنید. وقتی از محله قدیمی و اصیل پاریس دیدن کنید با یک منطقه تاریخی و هنری مواجه می شوید که محل زندگی ژان پل ستتر فیلسوف و منتقد وسیمون دو بووار نویسنده مشهور فرانسوی است. در این منطقه هنری انواع کافه ها، کلوب ها و همچنین کلیسای مشهور سن ژرمن دِ پره وجود دارد که از تماشای این همه زیبایی و هنر در تور اروپا نوروز 98 لذت خواهید برد.

روخانه سن،پاریس-الفبای سفر

غروب خورشید در پاریس

در موقع غروب خورشید با استفاده از مترو و یا اتوبوس به تپه مونت ماتر بروید. محل زندگی هنرمندان که با ایستادن در بالای این تپه بسیاری از نقاط پاریس قابل رویت است و حتما از تماشای مناظر و زیبایی این شهر شگفت زده خواهید شد. موقع غروب می توانید در اطراف مونت ماتر قدم زده و در یک رستوان یک شام خوشمزه میل کنید و یا می توانید با استفاده از مترو به خیابان اصلی پاریس بازگردید و شب خود را با قدم زدن در میان خیابان ها لوکس و شیک بگذرانید و یک رستوران مجلل را برای صرف شام انتخاب کنید. مجله گردشگری الفبای سفر را دنبال کنید.

تپه مونت مارتر-پاریس،الفبای سفر

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt