شهر سارانسک میزبان جام جهانی 2018

شهر سارانسک میزبان جام جهانی 2018

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 25 اردیبهشت ، 1397

شهر سارانسک میزبان جام جهانی 2018

شاید شهر سارانسک (Saransk) انتخاب غیر منتطره ای برای میزبانی جام جهانی 2018 روسیه بوده است.پایتخت جمهوری موردوویا (Mordovia) میزبان مسابقات گروهی جام جهانی روسیه خواهد بود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شاید شهر سارانسک (Saransk) انتخاب غیر منتطره ای برای میزبانی جام جهانی 2018 روسیه بوده است.پایتخت جمهوری موردوویا (Mordovia) میزبان مسابقات گروهی جام جهانی روسیه خواهد بود.
شهر سارانسک در مرکز کشور روسیه و در امتداد شهرهای کازان (Kazan)، نیژنی نووگورود (Nizhny Novgorod)، ولگوگراد (Volgograd) و سامارا (Samara) قرار گرفته است.شهر کم جمعیت سارانسک تنها دارای 300 هزار نفر شهروند می باشد و به همین دلیل در لیست جمعیت شهرهای روسیه رتبه 65 را دارا می باشد.
در رقابتی که برای به دست آوردن حق حصور در لیست شهرهای میزبان جام جهانی 2018 شهر سارانسک از دیگر رقبای خود کراسنودار (Krasnodar) و یاروسلاول (Yaroslavl) پیشی گرفت.
شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چرا شهر سارانسک از رقبای خود بهتر است؟
اولا جمهوری موردوویا دارای موقعیت جغرافیایی مطلوبی است، فاصله شهر سارانسک تا شهر نیژنی نووگورود 300 کیلومتر، تا کازان 450 کیلومتر و تا شهر مسکو 650 کیلومتر فاصله دارد.
دوما رویداد جام جهانی روسیه انگیزه بسیار خوبی برای توسعه ی منطقه ایجاد کرده است، شهر سارانسک به طور قابل ملاحظه ای سیستم حمل و نقل، اماکن ورزشی و زیر ساخت هتل های این شهر را برای جام جهانی 2018 به روز رسانی کرده است.

حمل و نقل سارانسک

شهر سارانسک دارای فرودگاه نسبتا قدیمی است، این فرودگاه در سال 1960 ساخته شده است و فقط در سال 2015 به عنوان فرودگاه بین المللی شناخته شد.امروزه این فرودگاه پروازهای باری (ترابری) را قبول نمی کند و عموما پروازهای چارتری را قبول می کند با این حال برای جام جهانی بازسازی عظیم باند این فرودگاه و ساخت 2 ترمینال باید تمام شود.
ترمینال راه آهن شهر سارانسک در مرکز شهر قرار گرفته است و روزانه پذیرای 10 قطار مسافربری است.مدت زمان سفر از شهر سارانسک به وسیله قطار تا مسکو 10 ساعت، سنت پترزبورگ 30 ساعت و تا شهر نیژنی نووگورود 9 ساعت می باشد.
حمل و نقل عمومی در شهر سارانسک شامل اتوبوس و اتوبوس های برقی می باشد که به وسیله هردو می توانید به استادیوم موردوویا (Mordovia Arena) که در مرکز شهر و در خیابان Volgogradskaya قرار گرفته است بروید.

دیدنی های سارانسک

سارانسک شهری کوچک در مرکز روسیه است.شهر سارانسک به دلیل حفظ بافت قدیمی خود همیشه جزیی از مقاصد گردشگری توریست ها بوده است.

میدان کلیسای جامع سارانسک

میدان مرکزی شهر سارانسک که در آن کلیسای جامع اسپاسکی قرار گرفته است.

میدان کلیسای جامع سارانسک-الفبای سفر

میدان کلیسای جامع

کلیسا The KazanIcon of the Mother of God

یک معبد خارق العاده زیبا که در قرن 21 ساخته شده است.

کلیسا The KazanIcon of the Mother of God
کلیسا the KazanIcon of the Mother of God

پارک Recreation

این پارک با داشتن طراحی بی نظیر به یکی از بهترین پارک ها در مرکز روسیه تبدیل شده است.

پارک Recreation -روسیه

پارک Recreation

آب و هوای سارانسک

مثل سایر شهرهای میزبان جام جهانی روسیه در خوشه ولژسکی (Volzhesky Cluster) سارانسک دارای آب و هوای معتدل قاره ای می باشد و در تابستان، هنگام مسابقات جام جهانی شهر سارانسک دارای آب و هوای گرم و خشک می باشد.

   
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt