شهر ولگوگراد دورترین میزبان جام جهانی 2018

شهر ولگوگراد دورترین میزبان جام جهانی 2018

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 مرداد ، 1398

شهر ولگوگراد دورترین میزبان جام جهانی 2018

ولگوگراد (Volgograd) یکی از شهرهای میزبان جام جهانی در خوشه ولژسکی (Volzhsky Cluster) است. این شهر میزبان مسابقات مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

ولگوگراد (Volgograd) یکی از شهرهای میزبان جام جهانی در خوشه ولژسکی (Volzhsky Cluster) است.
این شهر میزبان مسابقات مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود.شهر ولگوگراد غیرمنتظره ترین انتخاب در بین شهرهای میزبان جام جهانی بوده است به دلیل اینکه در سال های اخیر شهر ولگوگراد دارای تیم فوتبال حرفه ای نبوده است علاوه بر این ولگوگراد از سایر شهرهای میزبان جام جهانی دورتر است.با این حال شکّی وجود ندارد که شهر ولگوگراد روسیه از عهده این چالش بزرگ به خوبی بر میاید و ساکنین این شهر فرصت بسیار مناسبی برای بدست آوردن فوتبال در سطح بین المللی در شهر خود هستند.این شهر یک مرکز منطقه ای بزرگ در قسمت جنوبی بخش اروپایی کشور روسیه است.رود ولگا (Volga) از ولگوگراد عبور می کند و این شهر را به دو قسمت تقسیم می کند.

حمل و نقل

ولگوگراد مسافت قابل ملاحظه ای از سایر شهرهای میزبان جام جهانی روسیه دارد و راحت ترین راه برای سفر به ولگوگراد از طریق هواپیما است.فرودگاه شهر ولگوگراد در داخل خود شهر و با فاصله ای 15 کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته است، نام این فرودگاه گامراک (Gumrak) است و امروزه از فرودگاه گامراک به طور منظم پروازهایی به سمت مسکو (Moscow)، سنت پترزبورگ (Saint Petersburg)، و کازان (Kazan) انجام می شود. این فرودگاه در لیست 50 فرودگاه روسیه از نظر ترافیک مسافران قرار دارد.
این فرودگاه در سال 1952 ساخته شد و در سال 1994 عنوان فرودگاه بین المللی را دریافت کرد و به خاطر جام جهانی این فرودگاه در دست بازسازی می باشد به خصوص با اضافه شدن یک باند جدید فرودگاه گامراک توانایی پذیرش انواع هواپیماها را دارد همچنین ترمینال جدیدی برای مسافران در دست ساخت می باشد و تا قبل از شروع مسابقات جام جهانی باید پایان یابد.

ولگوگراد روسیه-الفبای سفر

فرودگاه ولگوگراد

حمل و نقل ریلی در بین ساکنان این منطقه بسیار محبوب است.با این حال به دلیل اینکه شهر ولگوگراد خیلی از سایر شهرهای میزبان دور است استفاده از حمل و نقل ریلی برای مهمانان مسابقات مناسب نیست.ترمینال راه آهن در محدوده مرکز شهر قرار دارد و روزانه حداکثر 20 قطار به این ترمینال وارد می شوند.
فاصله زمانی از شهر ولگوگراد (Volgograd) تا مسکو (Moscow) 18 ساعت، سنت پترزبورگ (Saint Petersburg) 36 ساعت، یکاترینبورگ (Yekaterinburg) 42 ساعت، سامارا (Samara) 18 ساعت و سوچی (Sochi) یک روز.شهر روستوف-نا-دونو (Rostov-on-Don) که نزدیک ترین شهر به ولگوگراد است، سفر به این شهر با قطار 12 ساعت طول می کشد.

حمل و نقل عمومی در شهر ولگوگراد شامل اتوبوس، اتوبوس های برقی و تراموا می باشد. ممکن است که تراموا برای برخی بازدید کنندگان شهر غیرعادی باشد چون یکی از خط های تراموا مثل مترو از زیر زمین عبور می کند.

دیدنی های ولگوگراد

بخش زیادی از ولگوگراد در زمان جنگ جهانی دوم تخریب شده است و عملا هیچ بنا و ساختمانی از قرون 17 الی 19 به جای نمانده است.

موزه نبرد استالینگراد

این موزه اختصاص داده شده است به یکی از مبارزات اصلی جنگ جهانی دوم در شهر استالینگراد (نام قبلی شهر ولگوگراد تا اوایل قرن بیستم) که بیش از دو میلیون نفر در آنجا کشته شده اند.

موزه نبرد استالینگراد-الفبای سفر

کارخانه Gergardt یک وقعیت دفاعی در زمان جنگ استالینگراد بوده است.این کارخانه تبدیل به نماد جنگ بی رحمانه ای که در این شهر شکل گرفت، شده است.

مجسمه مام میهن روسیه-الفبای سفر

مجسمه مام میهن، بزرگترین مجسمه سنگی اروپا

خانه Pavlov

در زمان جنگ استالینگراد این ساختمان توسط گروه کوچکی از سربازان شوروی، قهرمانانه به مدت 58 روز محافظت شد.

خانه Pavlovروسیه-الفبای سفر

خانه Pavlov

آب و هوای ولگوگراد

آب و هوای ولگوگراد معتدل قاره ای می باشد.در تابستان هوا خشک و گرم است.در ماه های تیر و مرداد (June – July) در طول روز هوا گرم با متوسط دمای 23-26 درجه سانتیگراد می باشد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt