شهر سامارا میزبان جام جهانی 2018

شهر سامارا میزبان جام جهانی 2018

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 شهریور ، 1397

شهر سامارا میزبان جام جهانی 2018

شهر سامارا نهمین شهر پر جمعیت روسیه است این شهر میزبان مراحل گروهی و یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود.شهر سامارا در کنار ولگا بزرگترین رود روسیه قرار گرفته است.شهر سامارا بزرگترین مرکز صنعتی در منطقه است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شهر سامارا نهمین شهر پر جمعیت روسیه است این شهر میزبان مراحل گروهی و یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود.شهر سامارا در کنار ولگا بزرگترین رود روسیه قرار گرفته است.شهر سامارا بزرگترین مرکز صنعتی در منطقه است.جمعیت شهر سامارا به 3 میلیون نفر می رسد و به همین دلیل سامارا سومین شهر پر جمعیت روسیه است.

حمل و نقل

نام فرودگاه شهر سامارا کوروماچ (Kurumoch) است که یازدهمین فرودگاه روسیه از نظر ترافیک مسافران است. این فرودگاه در 35 کیلومتری شهر سامارا به سمت تولیاتتی (Togliatti) قرار گرفته و به هر دو شهر خدمات ارائه می کند.برای جام جهانی 2018  قطار های aero-express راه اندازی شده اند همچنین اتوبوس ها از فرودگاه به سمت سامرا آماده سرویس دهی هستند.
فرودگاه در سال 1960 ساخته شد و از سال 1961 به طور منظم حمل و نقل مسافران را انجام داده است.در سال 1992 فرودگاه سامارا تبدیل به فرودگاه بین المللی شد و یک ترمینال بین المللی در این فرودگاه ساخته شد.در سال 2007 بازسازی بزرگی برای این فرودگاه شروع شد و در سال 2015 بازسازی به پایان رسید و از آن زمان تمامی پروازها به ترمینال جدید و مدرن انتقال یافتند و ترمینال قدیمی همچنان محفوظ می باشد.

فرودگاه کوروماچ-الفبای سفر

فرودگاه کوروماچ

فرودگاه سامارا بهترین فرودگاه محلی برای مهمانان جام جهانی 2018 است.ترمینال راه آهن سامارا یکی از عالی ترین ترمینال راه آهن در قاره اروپا است.مجموعه ترمینال در سال 2011 ساخته شد و هم اکنون مساحت این مجموعه به 32 هزار کیلومتر مربع میرسد.روزانه 40 قطار از طریق این ترمینال به شهر مسکو وارد و خارج می شوند.

ترمینال راه آهن جدید سامارا

حمل و نقل عمومی در شهر سامارا شامل اتوبوس، اتوبوس های برقی و تراموا می شود همچنین این شهر دارای مترو کوچکی با 10 ایستگاه نیز می باشد.پر استفاده ترین وسیله حمل و نقل عمومی در شهر سامارا تراموا است که تقریبا نصف مسافران در سامارا از این وسیله استفاده می کنند.
این امکان وجود دارد که در شهر سامارا به وسیله تاکسی و خط 50 اتوبوس به استادیوم سامارا آرنا برسید و به احتمال زیاد برای جام جهانی 2018 روسیه حمل و نقل عمومی روسیه گسترش خواهد یافت.

دیدنی های شهر سامارا

شهر سامارا یک شهر صنعتی بزرگ است بنابراین شهر دارای تعداد بسیار کمی از عمارت های تاریخی و کلیساهای قدیمی می باشد.

حاشیه رودخانه ولگا

رودخانه ولگاروسیه-الفبای سفر
حاشیه رودخانه ولگا در شهر سامارا

خانه فیل ها

خانه فیل ها سامارا،روسیه-الفبای سفر

خانه فیل ها یا خانه کنستانتین گولوفکین

خیابان Leningradskaya

خیابان Leningradskaya سامارا روسیه-الفبای سفر

یکی از خیابان های اصلی شهر سامارا

آب و هوا سامارا

آب و هوای این منطقه معتدل قاره ای است.تابستان در شهر سامارا خشک و گرم می باشد و دمای هوا در ماه های June – July (خرداد – مرداد) حدود 20 الی 24 درجه سانتی گراد است.این شهر دارای طولانی ترین حاشیه رودخانه در قاره اروپا است که این حاشیه رودخانه بیشتر از 5 کیلومتر است.

     
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt