کالینینگراد غربی ترین میزبان جام جهانی روسیه

کالینینگراد غربی ترین میزبان جام جهانی روسیه

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 شهریور ، 1397

کالینینگراد غربی ترین میزبان جام جهانی روسیه

منطقه کالینینگراد در غربی ترین نقطه روسیه قرار دارد و این شهرغربی ترین میزبان جام جهانی 2018 است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

منطقه کالینینگراد در غربی ترین نقطه روسیه قرار دارد و این شهرغربی ترین میزبان جام جهانی 2018 است. ورزشگاه کالینینگراد برگزار کننده مرحله گروهی مسابقات خواهد بود.
تقریبا  حدود 500  هزار نفر در شهر کالینینگراد زندگی می کنند. این شهربه این دلیل که هیچ مرزی با هیچ منطقه دیگری از روسیه ندارد منطقه منحصر به فردی محسوب می شود.به بیان دیگر منطقه کالینینگراد توسط کشورهای اتحادیه اروپا احاطه شده است که هم جنبه مثبت و هم جنبه منفی دارد.
 جنبه مثبت آن، مزایای حمل و نقل مناسب شهری برای ورود میهمانان اروپایی از لهستان، آلمان و کشورهای بالتیک به کالینینگراد است به عبارت دیگر، کالینینگراد ارتباطات ضعیفی با دیگر مناطق کشور دارد

حمل و نقل کالینینگراد

در شهر یک فرودگاه بین المللی و یک ترمینال راه آهن وجود دارد. فرودگاه Khrabrovo در 20 کیلومتری شهر قرار دارد. همراه  با جام جهانی 2018، Khrabrovo قصد دارد تا میزان حمل و نقل مسافری خود را دو برابر کند. در حال حاضر از کالینینگراد می توان به راحتی به پرواز های منظم به ورشو، مینسک، مسکو، چروپوتسک و سن پترزبورگ رسید. استفاده ازتاکسی از فرودگاه به شهرنیز به سهولت انجام می گیرد. در وب سایت RentalCars شما می توانید یک ماشین  برای رفت و آمد در اطراف کالینینگراد اجاره کنید ولی در این حال، باید توجه داشته باشید که کالینینگراد از تمام روسیه جدا شده است و شما نمی توانید با استفاده ازاین ماشین از منطقه کالینینگراد خارج شوید.


ترمینال راه آهن کالینینگراد در مرکز شهر قرار دارد. قطارهای روزانه به مقصد مسکو ازاین منطقه ( سفر یک روزه) وجود دارند. قطارها به مقصد سنت پترزبورگ (حدود یک روز) و سوچی (سفر سه روزه) نیز سه روز در هفته در دسترس هستند. همانطور که می بینیم، اتصال به حمل و نقل یک نقطه ضعف از کالینینگراد است. میهمانان می توانند با تعویض هواپیما در مسکو به این  شهر سفر کنند.حمل و نقل عمومی شهر در کالینگراد توسط اتوبوس ها، اتوبوس برقی و تراموا انجام می شود. در شهر هیچ مترویی وجود ندارد.استادیوم کالینگراد در مرکز شهر و در نزدیکی ترمینال راه آهن قرار دارد، بنابراین به راحتی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید به ویژه برای مسابقات جام جهانی 2018 روسیه.

دیدنی های شهر کالینینگراد

شهر کالینینگراد در سال 1255 کشف شد، این شهر در میدان اصلی خود یک قلعه ی زیبا و بزرگ داشت اما متاسفانه در جنگ جهانی دوم این شهر به کلی تخریب شد و تعداد بسیار کمی از تاریخ این شهر باقی مانده است.
کلیسای جامع در زمان جنگ جهانی دوم کلیسای جامع کاملا از تخریب شد اما در سال 1990 دوباره باز سازی شد.هم اکنون در محوطه کلیسای جامع یک موزه هم قرار دارد.

کالینینگراد روسیه-الفبای سفر

کرونین اسپیت (Curonian Spit)


 
شبه جزیره Curonian Spit بزرگترین شبه جزیره شنی طبیعی جهان دارای گونه های مختلف گیاهی و جانوری می باشد واقع در منطقه ی کالینینگراد است.

کرونین اسپیت روسیه-الفبای سفر

قلعه های کالینینگراد

مرمت قلعه های کانیگزبرگ (Konigsber) هم اکنون هم ادامه دارند.در این محل 17 قلعه ساخته شده بود، پنج قلعه بزرگ و دوازده قلعه کوچک، بازدید برخی از این قلعه ها برای توریست ها ممکن نیست.شناخته شده ترین این قلعه ها پنجمین قلعه است که به نام پادشاه فردریک ویلیام سوم می باشد.

قلعه های کالینینگراد-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt