شهر توریستی نیژنی نووگورود  از میزبانان جام جهانی 2018

شهر توریستی نیژنی نووگورود از میزبانان جام جهانی 2018

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 شهریور ، 1397

شهر توریستی نیژنی نووگورود از میزبانان جام جهانی 2018

نیژنی نووگورود یک شهر بزرگ در مرکز کشور روسیه است که حق میزبانی برای مسابقات گروهی و مسابقات یک هشتم نهایی در رویداد جام جهانی 2018 روسیه پیدا کرده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

نیژنی نووگورود یک شهر بزرگ در مرکز کشور روسیه است که حق میزبانی برای مسابقات گروهی و مسابقات یک هشتم نهایی در رویداد جام جهانی 2018 روسیه پیدا کرده است.جمعیت شهر نیژنی نووگورود 1.3 میلیون نفر است و بر همین اساس این شهر پنجمین شهر روسیه است.شهر نیژنی نووگورود در سال 1221 در محل تلاقی دو رود بزرگ ولگا (Volga) و اوکا (Oka) کشف شد.این شهر جذابیت های بسیار زیادی از مناظر طبیعی تا معماری های باستانی،  برای توریست ها و گردشگران دارد.شهر نیژنی نووگورود دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی در نزدیکی شهر مسکو نیز می باشد.

حمل و نقل نیژنی نووگورود

فاصله بین شهر نیژنی نووگورود و مسکو تنها 400 کیلومتر است و قطارهای موجود برای این مسیر، این فاصله را در حدود 3 الی 6 ساعت طی می کنند.روزانه حدود 20 قطار بین دو شهر نیژنی نووگورود و مسکو در حال رفت و آمد هستند همچنین از شهر نیژنی نووگورود قطار برای شهرهای سنت پترزبورگ (14 ساعت)، کازان (8 ساعت)، سارانسک (6 ساعت)، یکاترینبرگ (20 ساعت) و سامارا (15 ساعت) وجود دارد.
فرودگاه شهر نیژنی نووگورود درون شهر قرار گرفته و 18 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد.اسم این فرودگاه Strigino است و از نظر ترافیک مسافران در روسیه دارای رتبه 25 می باشد.این فرودگاه زیاد شناخته شده نیست به این دلیل که سفر به پایتخت (مسکو) با قطار راحت تر می باشد.

حمل و نقل نیژنی نووگورود،روسیه-الفبای سفر

فرودگاه Strigino

حمل و نقل عمومی در شهر نیژنی نووگورود شامل اتوبوس، اتوبوس برقی و تراموا می باشد همچنین این شهر دارای دو خط مترو نیز می باشد و گفتنی است تا زمان شروع مسابقات جام جهانی 2018 ایستگاه مترو در نزدیکی استادیوم ساخته خواهد شد.

دیدنی های شهر نیژنی نووگورود

شهر نیژنی نووگورود یکی از اصلی ترین مراکز توریستی روسیه است.این شهر در محل بسیار زیبا تلاقی دو رود ولگا و اوکا قرار گرفته است که دارای بیش از 900 سال تاریخ می باشد.ساختمان های تاریخی اصلی این شهر در قرن های 18 -–19 ساخته شده اند و تا به حال به خوبی مورد مراقبت قرار گرفته اند.

خیابان Bolshaya Pokrovskaya

خیابان Bolshaya Pokrovskaya یک خیابان تاریخی در مرکز شهر نیژنی نووگورود و به عنوان خیابان اصلی شهر شناخته می شود.

محل تلاقی رودهای اوکا و ولگا

این منطقه زیبایی خود را در محلی که رودخانه اوکا به رودخانه ولگا سرازیر می شود به رخ می کشد.

رودهای اوکا و ولگا،روسیه-الفبای سفر

کرملین شهر نیژنی نووگورود

کرملین شهر نیژنی نووگورود یک مکان رسمی برای اقامت دولتمردان این شهر است.

کرملین شهر نیژنی نووگورود روسیه-الفبای سفر

چشم اندازی از کرملین نیژنی نووگورود و کلیسای جامع فرشته بلند مرتبه میکاییل، قدیمی ترین کلیسای جامع در نیژنی نووگورود

پله های چالاکو

راه پله های چالاکو قسمت بالایی حاشیه رودخانه ولگا را به قسمت پایینی متصل می کند.

پله های چالاکوروسیه-الفبای سفر
راه پله های چالاکو

آب و هوای نیژنی نووگورود

آب و هوای شهر نیژنی نووگورود معتدل قاره ای است که دارای تابستان هایی خشک اما نه گرم است و میانگین دما در اواخر ماه June (اواخر بهار – اوایل تابستان) 18 الی 20 درجه سانتی گراد است.

     
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt