استادیوم The Mordovia Arena در شهر سارانسک

استادیوم The Mordovia Arena در شهر سارانسک

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 شهریور ، 1397

استادیوم The Mordovia Arena در شهر سارانسک

این استادیوم بعد از اتمام ساخت و ساز، استادیوم اختصاصی باشگاه موردوویا سارانسک (Mordovia Saransk) و یکی از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

ستادیوم The Mordovia Arena در سارانسک روسیه-الفبای سفر

استادیوم موردوویا (The Mordovia Arena) قبلا با نام ورزشگاه یوبیلینی (Yubileyny) و همچنین با نام استادیوم سارانسک (Saransk Stadium) نیز شناخته میشد هم اکنون در حال ساخت می باشد.این استادیوم بعد از اتمام ساخت و ساز، استادیوم اختصاصی باشگاه موردوویا سارانسک (Mordovia Saransk) و یکی از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود.
ساخت این استادیوم ابتدا در سال 2010 پیشنهاد شد و بعد از چندین طرح ساخت استادیوم موردوویا در اواخر سال 2011 شروع شد اما پروژه به آرامی پیشرفت کرد، تا سال 2012 به سختی اولین قسمت این استادیوم ساخته شد. به دلیل مشکلات مالی پروژه ساخت استادیوم موردوویا متوقف شد.کوچکترین فعالیت ها طی دو سال برای ساخت استادیوم ثبت شدند تا اینکه در اواخر سال 2014 پروژه دوباره راه اندازی شد و طبق برنامه ریزی های انجام شده، ساخت استادیوم تا اواخر سال 2017 به پایان خواهد رسید.
در ابتدا استادیوم موردوویا دارای 45000 جایگاه برای تماشاگران در جام جهانی 2018 خواهد داشت و بعد از اتمام این رویداد 28000 جایگاه از این استادیوم حذف خواهد شد.
در خلال مسابقات جام جهانی استادیوم موردوویا میزبان چهار مسابقه اول مرحله گروهی خواهد بود.

استادیوم The Mordovia Arena در سارانسک روسیه-الفبای سفر

چطور به استادیوم موردوویا (استادیوم سارانسک) برویم؟

استادیوم موردوویا در مرز شرقی شهر کوچک سارانسک قرار گرفته است و به همین دلیل فاصله استادیوم با میدان اصلی سارانسک (Sovetskaya) کمتر از یک کیلومتر و یا 10 دقیقه پیاده روی می باشد.
ایستگاه اصلی راه آهن سارانسک تقریبا در محدوده شمالی این شهر قرار گرفته است اما فاصله دقیق استادیوم موردوویا با این ایستگاه 2 کیلومتر و یا 30 دقیقه پیاده روی است.ترمینال اتوبوس سارانسک در ضلع غربی این شهر واقع شده است که تقریبا 4 کیلومتر با استادیوم فاصله دارد.
درحالی که بیشتر مناطق مرکزی شهر سارانسک فاصله ای کوتاه با استادیوم دارند، خط 44 اتوبوس های شهری می توانند شما را سریع تر به استادیوم برسانند، درحالی که اتوبوس هایی که از مسیر ایستگاه راه آهن می گذرند در مدت زمان طولانی تری شما را به استادیوم می رسانند همچنین چندیدن مارشوتکا (مینی ون) در مسیر خیابان ولگوگرادسکایا (Volgogradskaya) تا استادیوم در حال سرویس دهی هستند.
آدرس: Volgogradskaya ul., Saransk, 430009

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt