استادیوم Arena Baltika در شهر کالینینبرگ

استادیوم Arena Baltika در شهر کالینینبرگ

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 25 اردیبهشت ، 1397

استادیوم Arena Baltika در شهر کالینینبرگ

استادیوم کالینینگراد در ناحیه غربی مرکز کالینینگراد، در جزیره اکتیابسکی (Oktyabrsky) در رودخانه پرگولیا (Pregolya) قرار گرفته است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

استادیوم کالینینگراد به نام آرنا بالتیکا (Arena Baltika) نیز شناخده می شود، یکی از محل های برگذاری مسابقات جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود.بعد از اتمام جام جهانی فوتبال روسیه این استادیوم به باشگاه فوتبال FC Baltik تعلق خواهد گرفت که در حال حاضر در استادیوم بالتیکا بازی می کنند.
در ماه سپتامبر 2015 ساخت و ساز استادیوم فوتبال کالینینگراد آغاز شد.ساخت و ساز این استادیوم با تاخیرهای بسیاری به دلایل مشکلات اقتصادی و ورشکستگی کمپانی سازنده ی استادیوم روبرو شد.
طرح های اولیه با هدف 45000 نفر گنجایش و سقف متحرک بودند اما این طرح باید به گنجایشی برابر با 35000 صندلی که 10000 از این صندلی ها بعد از جام جهانی حذف خواهند شد و طبق برنامه ریزی های انجام شده تا انتهای سال 2017 این ورزشگاه تکمیل خواهد شد.

چطور به استادیوم کالینینگراد برویم؟

استادیوم کالینینگراد در ناحیه غربی مرکز کالینینگراد، در جزیره اکتیابسکی (Oktyabrsky) در رودخانه پرگولیا (Pregolya) قرار گرفته است.این استادیوم 2 کیلومتر و یا 20 دقیقه پیاده روی تا کلیسای جامع کانینگزبرگ (Konigsberg Cathedral) که یکی از نقاط برجسته شهر کالینینگراد است قرار گرفته.میدان پیروزی مرکزی کمی دورتر در 1.5 کیلومتری شمالی قرار دارد که با پای پیاده بیشتر از نیم ساعت زمان خواهد برد.
ایستگاه مرکزی خطوط راه آهن کالینینگراد در قسمت جنوبی مرکز با 2 کیلومتر فاصله که تقریبا کمتر از 30 دقیقه پیاده روی است فاصله دارد.
چندین خط اتوبوس از مرکز کالینینگراد می گذرند که میدان پیروزی را به کلیسای جامع کانیگزبرگ (Konigsberg Cathedral) و خطوط یک و پنج اتوبوس های برقی متصل می کنند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt