جاذبه های گردشگری سنگاپور

جاذبه های گردشگری سنگاپور

جاذبه های گردشگری سنگاپور

سنگاپور

سنگاپور در جنوب شرقی آسیا قرار دارد، کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا بوده و پایتخت  آن شهر سنگاپور است. همسایه‌های سنگاپور،  تنها مالزی و اندونزی هستند. واحد پول این کشور دلار سنگاپور می باشد. چهار زبان انگلیسی، مالایی، چینی و تامیل  زبان‌های رسمی این کشور به شمار می روند. اما به طور کلی، مردم این کشور حدود بیست زبان مختلف صحبت می‌کنند که تنوع گسترده زبانی و فرهنگی سنگاپور را نشان می دهد. سنگاپور یک کشوری با چندین مذهب است و اکثریت مردم آن  پیرو مذاهب بودایی و تائو هستند.جاذبه‌های طبیعی زیبا ، تنوع قومی و آشنایی با فرهنگ گسترده مردم این کشور ، مراکز خرید بزرگ، باغ وحش سنگاپور، درختان سرسبز استوایی، برج های مدرن آسمان خراش، غذاهای متنوع و خوش طعم ، پارک های متعدد از جمله دلایل سفر گردشگران با تور کوالا سنگاپور به این کشور و کسب تجربه ای جدید است.

آب و هوای سنگاپور

 آب و هوای سنگاپور به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی خط استوا، گرم و در تمام فصول تغییر چندانی  ایجاد نمی شود. دمای هوا نیز بین 24 تا 31 درجه متغییر و در خنک ترین حالت 19 درجه است. در بیشتر ماه های سال در سنگاپور باران می بارد  که شدید ولی کوتاه هستند . ماه های خرداد  وتیر گرمترین ماه های سال هستند . نکته مهم در مورد آب و هوای این کشور، وجود 2 جبهه  باد موسمی است. باد های موسمی خاصی که از سمت  شمال شرق می آیند که باران زا هستند و دیگر از جانب جنوب غرب می وزند که این باد ها باران زا نیستند.اما به طور کلی بهترین زمان سفر به سنگاپور بین ماه های آذر تا دی می باشد.

غذاهای سنگاپور

غذاهای سنگاپورتلفیقی از غذاهای کشورهای آسیایی مانند انواع غذاهای مالایی، چینی، اندونزیایی، هندی است و همچنین فرهنگ غذاهای غربی  نیز در طبخ غذاهای این کشور تاثیر گذار بوده است. انواع  نودل ها ی سرخ شده در طعم های گوناگون ، غذاهای دریایی متنوع مانند خرچنگ دریایی، ماهی های سرخ شده با عطر و طعم لذیذ، انواع کباب ها، سوپ های خوش طعم  بخش کوچکی از سفره غذایی مردم این مرز و بوم می باشد.

هتل های سنگاپور

گردشگران زیادی همه ساله به این کشور سفر می کنند. انتخاب هتل مناسب و اقامت در آن طول سفر، لذت مسافرت را دو چندان می کند. هتل های گوناگون سنگاپور در درجات و قیمت های مختلف وجود دارند و خدمات خاص و متفاوت را به گردشگران ارائه می دهند.انواع هتل های 5 ستاره سنگاپور،هتل های 4 ستاره سنگاپور،هتل های 3 ستاره سنگاپور،هتل مارینا  سنگاپورر،هتل پن پاسیفیک سنگاپورو..  از جمله تعدادی از این هتل ها هستند که با توجه به قیمت و خدمات مورد انتخاب قرار می گیرند.

جاذبه های گردشگری سنگاپور

جاذبه های  طبیعی سنگاپور بسیار زیبا و شگفت انگیز است طبیعتی بکر و سرسبز با درختان انبوه و بلند قامت دوست داران طبیعت را مجذوب خود کرده است، به غیر از جاذبه های طبیعی، جاذبه های شهر آن نیز وصف ناپذیر است. کشوری ثروتمند ، لوکس و مدرن که در گوشه و کنار آن نیز معماری های کهن باشکوه به چشم می خورد. صنایع دستی و هنری، مراکز خرید شیک، اماکن تاریخی،رستوران های گوناگون، کافه های متعدد تنها بخشی از جاذبه های توریستی پرطرفدار سنگاپور می باشد.

🔍 مشاهده تورهای لحظه آخری کوالا سنگاپور

🔍 دیدنیها، سرگرمی و تفریحاتی که در سنگاپور نباید از دست دهید!

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt