هتل های ارمنستان

بهترین هتل های ارمنستان؛ از لوکس تا اقتصادی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 05 مهر ، 1402

بهترین هتل های ارمنستان | معرفی 5 هتل

در این مقاله قرار است به معرفی 5 هتل از بهترین هتل های ارمنستان بپردازیم و امکانات و ویژگی‌های هرکدام را بررسی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

کشور ارمنستان یکی از مقاصد گردشگری جذاب و نسبتاً ارزان در سرتاسر دنیا شناخته می‌شود. این کشور قدمت چند هزارساله دارد و همین مسئله باعث شده است جاذبه‌های گردشگری کم‌نظیری داشته باشد. اگر شما هم قصد سفر به این کشور زیبا را دارید، احتمالاً یکی از دغدغه‌های شما پیدا کردن هتل مناسب در ارمنستان است. در ادامه قصد داریم بهترین هتل های ارمنستان را از لوکس گرفته تا اقتصادی به شما معرفی و امکانات آن را بررسی کنیم. 

1. گرند هتل ایروان؛ یکی از هتل های ارمنستان

گرند هتل یکی از بهترین هتل‌های ایروان است و امکانات بسیاری دارد. این هتل ۵ ستاره در  200 متری گالری هنری و ۵۰۰ متری اپرا تئاتر واقع شده است. از جمله امکانات گرند هتل ایروان می‌توان به استخر روباز، سونا، سولار، مرکز اسپا و رستوران ایتالیایی اشاره کرد. اینترنت Wi-Fi نیز در این مکان به صورت رایگان در اختیار ساکنان قرار می‌گیرد. 

طراحی گرند هتل به سبک کلاسیک است و نمای زیبایی دارد. اتاق‌های این هتل امکانات بسیار خوبی دارند. ظاهر اتاق‌ها بسیار تمیز و جذاب است و یک تلویزیون بزرگ هوشمند هم به صورت صفحه تخت در هر اتاق قرار دارد. در این هتل شما به صندوق امانات و چای/قهوه‌ساز نیز دسترسی دارید. اگر به خدمات زیبایی یا اسپا نیاز داشتید، در مرکز اسپا علاوه‌بر انواع ماساژ خدمات زیبایی نیز ارائه می‌شود. 

در صورتی‌ که طرفدار غذاهای مدیترانه‌ای یا ارمنی هستید، رستوران روسینی گرند هتل ایروان انواع غذاهای مدیترانه‌ای و ارمنی را سرو می‌کند. رستوران نایری نیز غذاهای سنتی ارمنی دارد. نکته قابل توجه این است که هر شب می‌توانید در باغ زمستانی هتل موسیقی زنده گوش دهید. بار و چای‌خانه دولچه ویتا ۲۴ ساعته باز است و در لانچ شیشه‌ای زیبا قرار دارد. با خرید تور ایروان و رفتن به گرند هتل، خاطرات فراموش‌نشدنی و جذابی را برای خود رقم بزنید.

گرند هتل ایروان

تصویری از گرند هتل ایروان

 2. هتل کامفورت ایروان؛ هتل 3 ستاره ایروان

 کامفورت یکی از هتل های ارمنستان است و از جمله مزیت‌های مهم این هتل 3 ستاره می‌توان به نزدیکی آن به جاذبه‌های توریستی ایروان اشاره کرد. در این هتل امکاناتی نظیر وای‌فای رایگان، سالن بدون دود، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام 24ساعته، صبحانه بوفه رایگان و پارکینگ خودکار رایگان وجود دارد. 

تمامی اتاق‌های هتل کامفورت ضدصدا هستند و امکاناتی نظیر سرویس اتاق ۲۴ساعته، تلویزیون‌های صفحه تخت، اینترنت رایگان، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، مینی‌بار و گاوصندوق دارند.

این هتل دسترسی خیلی خوبی به نقاط مختلف شهر دارد و فاصله آن با مکان‌های مهم و جاذبه‌های معروف کم است؛ بنابراین یکی از هتل‌های اقتصادی و مناسب تور ارمنستان محسوب می‌شود. تئاتر اپرا و باله ارمنستان، ایستگاه قطار ایروان، موزه اووانس تومانیان، آبشار ایروان و موزه نسل کشی ارامنه در نزدیکی هتل کامفورت قرار دارند.

 هتل کامفورت ایروان

عکسی از هتل کامفورت ایروان 

3. هتل ریپابلیکا ایروان؛ یکی از بهترین هتل های ارمنستان

این هتل تماشایی در قلب ایروان و در میدان ریپابلیکا قرار دارد و یکی از بهترین هتل های ارمنستان محسوب می‌شود. از جمله ویژگی‌های قابل توجه هتل ریپابلیکا می‌توان به رستوران انوش با غذاهای ارمنی و کافه زیبا با فضای باز اشاره کرد که غذاهای ایتالیایی سرو می‌کند. تمام اتاق‌های این هتل اینترنت رایگان، سیستم تهویه‌کننده هوا، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و سشوار دارند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی و گاو صندوق اشاره کرد.

عکسی ار هتل ریپابلیکا ایروان

4. هتل گلدن پالاس ایروان؛ هتل لوکس ارمنستان

یکی دیگر از هتل های ارمنستان هتل گلدن پالاس است که تا میدان جمهوری ایروان فقط ۳ دقیقه فاصله دارد. اگر بخواهیم به بررسی ویژگی‌های این هتل بپردازیم، در ابتدا می‌توان سراغ اتاق‌های مجهز آن رفت و سپس به مرکز تناسب اندام، پارکینگ رایگان، وای‌فای رایگان و رستوان بام اشاره کرد. فاصله هتل گلدن پالاس تا جاذبه‌های مشهور ایروان مانند تئاتر اپرا و باله ارمنستان و موزه تاریخ ارمنستان بسیار کم است.

طراحی داخلی این هتل نیز به زیبایی انجام شده است و حمام‌های مرمر، مبلمان کلاسیک ایتالیایی و اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون از جمله امکانات آن هستند. تعدادی از اتاق‌های هتل گلدن پالاس ایروان بالکن دارند و  در همه اتاق‌ها دستگاه قهوه‌ساز وجود دارد. اگر تور خریده‌اید و دیروقت به ارمنستان می‌رسید نگران نباشید؛ پذیرش این هتل ۲۴ساعته فعال است.

هتل گلدن پالاس ایروان

عکسی از هتل گلدن پالاس ایروان 

5. هتل نشنال ایروان؛ هتل 5 ستاره ارمنستان

نشنال یکی از هتل های 5 ستاره ارمنستان است که در نزدیکی خیابان جمهوری شهر ایروان قرار دارد. از جمله امکانات هتل نشنال می‌توان به استخر، سونا، باشگاه بدنسازی، رستوران و یک سالن کنفرانس بزرگ اشاره کرد. این هتل فاصله کمی با جاذبه‌های اصلی شهر ایروان دارد و همین مسئله باعث شده است انتخاب بسیاری از گردشگران باشد.  

اتاق‌های هتل نشنال به تمام امکانات مورد نیاز مجهز هستند و خدمات ۲۴ساعته در این مکان صورت می‌گیرد. بخش پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی به مسافران خدمات می‌دهد که شامل تحویل اتاق، راهنمای گردشگری، دستگاه ATM، انبار چمدان و تبدیل ارز می‌شوند. همچنین پارکینگ هتل نشنال نیز رایگان است.

هتل نشنال ایروان

عکسی از هتل نشنال ایروان

انواع هتل های ارمنستان؛ مناسب برای هر بودجه ای

در این مقاله سعی کردیم بهترین هتل های ارمنستان، از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره گرفته تا هتل‌های 3 ستاره را به شما معرفی کنیم تا هنگام سفر به ارمنستان دغدغه‌ای از بابت اقامتگاه نداشته باشید. هتل‌هایی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد، با توجه به نظرات مردم درباره هتل‌های محبوب ارمنستان جمع‌آوری شده‌اند. ما به شما توصیه می‌کنیم از بین این هتل‌ها، بهترین هتل متناسب با بودجۀ خود را انتخاب کنید و تجربۀ سفری فراموش‌نشدنی در کشور زیبا و توریست‌پذیر ارمنستان را برای خود رقم بزنید.

سؤالات متداول:

1. بهترین هتل ارمنستان چه نام دارند؟

هتل نشنال، هتل گلدن پالاس و گرند هتل ایروان جزو بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های ارمنستان محسوب می‌شوند.

2. آیا ارمنستان هتل سه ستاره دارد؟

بله، هتل سه ستاره کامفورت یکی از اقتصادی‌ترین هتل‌های ارمنستان محسوب می‌شود و به جاذبه‌های توریستی ایروان نزدیک است.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt