هایا کارت قطر چیست

هایا کارت قطر چیست

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 دی ، 1401

هایا کارت قطر چیست

هایا کارت یک کارت دیجیتالی است که به عنوان مجوز همه جانبه برای شرکت کنندگان در جام جهانی فوتبال قطر 2022 عمل می کند. پس از خرید بلیت های جام جهانی فوتبال قطر 2022، هواداران باید برای دریافت هایا کارت اقدام کنند

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

از آنجایی که طرفداران فوتبال در سراسر جهان خود را برای برگزاری رویداد بزرگ، جام جهانی 2022، آماده می کنند، یک مجوز همه جانبه برای هواداران شرکت کننده در این مسابقه به نام کارت هایا اعلام شده است.
در اینجا همه چیزهایی که تاکنون در مورد کارت هایا، کاربردهای آن و نحوه درخواست آن می دانیم، آورده شده است.

تور جام جهانی قطر

هایا کارت چیست؟

هایا کارت یک کارت دیجیتالی است که به عنوان مجوز همه جانبه برای شرکت کنندگان در جام جهانی فوتبال قطر 2022 عمل می کند. پس از خرید بلیت های جام جهانی فوتبال قطر 2022، هواداران باید برای دریافت هایا کارت اقدام کنند که برای حضور در مسابقات اجباری است. چندین مزیت از جمله حمل و نقل عمومی رایگان برای دارندگان بلیط در روزهای مسابقه فراهم می کند.
همچنین به عنوان یک مجوز ورود به قطر برای همه بازدیدکنندگان بین‌المللی عمل می‌کند که بین 1 نوامبر 2022 و 23 ژانویه 2023 که در طی آن مسابقات برگزار می‌شود، از آن بازدید کنند.

کارت هایا

هایا کارت

هایا کارت چگونه استفاده خواهد شد؟

کارت هایا بلافاصله پس از تایید از طریق اپلیکیشن هایا در دسترس قرار خواهد گرفت.
در حال حاضر، کارت هایا باید برای کسانی که خرید بلیط خود را به پایان رسانده اند اعمال شود. همه مسافران قطر، خواه قصد شرکت در یک مسابقه را داشته باشند یا نه، در صورتی که از 1 نوامبر 2022 تا 23 ژانویه 2023 به قطر سفر کنند، باید برای دریافت کارت هایا کارت اقدام کنند.

چگونه برای هایا کارت اقدام کنیم؟

قبل از درخواست برای هایا کارت، لطفاً توجه داشته باشید که فقط دارندگان بلیط مسابقه می توانند در حال حاضر از هایا کارت استفاده کنند. شما می توانید بدون رزرو محل اقامت، درخواست Haya Card خود را شروع کنید.

اگر از طرفداران بین المللی هستید، درخواست شما تنها زمانی تکمیل می شود که محل اقامت شما از طریق پورتال هایا تایید شود.

هزینه سفر به قطر برای جام جهانی

راهنمای خرید بلیت جام جهانی قطر بصورت تصویری

برای دریافت کارت هایا خود:

خرید بلیط خود را در qatar2022.qa تکمیل کنید
محل اقامت خود را تایید کنید
برای Hayya Card از طریق hayya.qatar2022.qa یا برنامه تلفن همراه (در هر دو iOS و Android موجود است) درخواست دهید.

ثبت نام هایا کارت

ثبت نام هایا کارت

رزرو هتل برای جام جهانی فوتبال قطر

در صورتی که شرکت کننده بین المللی رویداد هستید، برای تکمیل درخواست کارت هایا کارت خود، داشتن رزرو اقامتگاه تایید شده ضروری است. مجموعه ای از گزینه ها از جمله هتل ها، آپارتمان ها، ویلاها، دهکده های طرفداران و کابین کشتی های کروز وجود خواهد داشت.
برای راحتی شما، ما تمام هتل های مقرون به صرفه در دوحه و مناطق اطراف آن را با بهترین امکانات و مکان های استراتژیک برای انتخاب محل اقامت شما در طول فصل جام جهانی 2022 گردآوری کرده ایم.
از طرف دیگر، می‌توانید از وب‌سایت آژانس رسمی اسکان برای جستجو در میان گزینه‌های اقامتی در داخل و اطراف استادیوم‌ها استفاده کنید.
بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند در کنار خانواده و دوستان بمانند. میزبان باید جزئیات اقامتگاه را در پورتال هایا ثبت کند. در حال حاضر، حداکثر 10 نفر را می‌توان به‌عنوان درخواست کننده توسط یک میزبان در طول مسابقات دعوت کرد.

کارت هایا برای چه مواردی استفاده می شود؟

هایا کارت به کاربران خود ارائه می دهد:

ورود به استادیوم (با بلیط معتبر مسابقه)
ورود به قطر (برای طرفداران بین المللی)
دسترسی به وسایل نقلیه عمومی در روزهای مسابقه
برنامه ریزی هوشمند سفر (از طریق برنامه Hayaya)

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt