راهنمای خرید بلیت جام جهانی قطر بصورت تصویری

راهنمای خرید بلیت جام جهانی قطر بصورت تصویری

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 اردیبهشت ، 1401

راهنمای خرید بلیت جام جهانی قطر بصورت تصویری

اگر یک هوادار تیم ملی بخواهد بلیت بازی‌های تیم ملی در مرحله گروهی جام جهانی 2022 را خریداری کند، مراحلی را باید طی کند که در ادامه گام به گام آن را توضیح داده‌ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بعد از مشخص شدن گروهبندی جام جهانی قطر 2022 حال تماشاگران ایرانی هم اگر بتوانند هزینه بلیت مسابقات جام جهانی را پرداخت کنند می‌توانند شانس خود را برای حضور در جام جهانی امتحان کنند؛ در نظر داشته باشید در مرحله اول بلیت‌فروشی از میان ۱۷ میلیون درخواست برای خرید، فقط ۸۰۰ هزار نفر در قرعه کشی مجوز خرید نهایی را پیدا کردند. در مرحله دوم هم روال به این شکل خواهد بود.

اگر یک هوادار تیم ملی بخواهد بلیت بازی‌های تیم ملی در مرحله گروهی جام جهانی 2022 را خریداری کند، مراحلی را باید طی کند که در ادامه گام به گام آن را توضیح داده‌ایم. با طی این مراحل، شما هم یکی از کسانی خواهید شد که وارد قرعه کشی فیفا می‌شوید. پس فقط خواستن و داشتن توان مالی کافی نیست با این حال اگر برای اولین بار است که می‌خواهید از سایت فیفا بلیت خریداری کنید، ادامه این مطلب می‌تواند حسابی به کارتان بیاید

تور جام جهانی قطر 2022

آموزش خرید بلیت بازی‌های تیم ملی در جام جهانی قطر 2022

آموزش خرید بلیط جام جهانی

در گام اول باید در سایت فیفا عضویت داشت. بنابراین به سایت FIFA.com بروید و از سمت راست بالا، گزینه ثبت نام را بزنید. برای این کار نیاز به تخصص زیادی نیست و با پر کردن چند فیلد معمول و معرفی یک ایمیل معتبر و ساخت نام کاربری و رمز عبور، عضویت شما انجام خواهد شد.

اگر پیش از این در سایت فیفا عضو شده‌اید وارد سایت شده و روی لینک مشخص شده (در صفحه اول موجود است) کلیک کنید تا وارد قسمت بلیت‌فروشی شوید. در صورتی‌که عضو نیستید، ابتدا مرحله بالا را انجام داده و کار را ادامه دهید...

ثبت نام بلیت جام جهانی

بعد از گذراندن مراحل ابتدایی که از طریق شکل گفته شد وارد این صفحه خواهید شد. روی دکمه بنفش کلیک کنید...

مرحله سوم ثبت نام بلیت جام جهانی

سپس بعد از آنکه بر روی دکمه بنفش رنگ کلیک کردید صفحه زیر برای شما باز می شود که می بایست اطلاعات خود را بصورت کامل پر نمایید.

ثبت نام بلیت جام جهانی مرحله 4

آدرس خود را وارد کنید بصورت انگلیسی. در انتها نیز با انتخاب کد +98 (کد ایران) شماره موبایل خود را بدون صفر در فیلد مربوطه درج کنید.

ثبت نام بلیت جام جهانی مرحله پنجم

بعد از آن پرچم کشورهایی که در مسابقات جام جهانی قطر 2022 حضور دارند را می بینید و وبسایت از شما درخواست می کند تا تیم محبوب خودتان را انتخاب کنید که می توانید با انتخاب پرچم ایران بازی تیم ملی را رزرو نمایید.

اگر از صحت اطلاعات درج شده مطمئن هستید در گام بعدی سه گزینه روبه‌روی شما خواهد بود. باتوجه به اینکه قصد دارید بلیت بازی های تیم ملی را خریداری کنید بلیت بازی‌های تیم ملی را خریداری کنید پس روی نارنجی کلیک می‌کنید.- این بخش بر اساس انتخاب قبلی‌تان (هوادار کدام تیم هستید؟) عمل می‌کند.

مرحله ششم ثبت نام بلیط جام جهانی

سپس وارد مرحله لذت بخش می رسید جایی که باید بازی مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

رزرو بلیت جام جهانی قطر

ارزش بلیت‌ها بر اساس جایگاهی است که با خرید آن بلیت به شما اختصاص داده می‌شود. این ارزش گذاری مربوط به ورزشگاه احمد بن علی است.

جایگاه های استادیوم بازی ایران

در مرحله گروهی قیمت بلیت ها (ریال قطر) به شرح زیر میباشد.

  • درجه اول 800
  • درجه دوم 600
  • درجه سوم 250
  • درجه جهارم 40

حال اگر قصد خرید یکی از بازی ها را داشته باشید بر روی دکمه submmit my ticket application کلیک کنید و در غیر این صورت با انتخاب Add more tickets این بار بر روی گزینه چپ کلیک نمایید. 

توجه کنید حال ثبت نام شما به پایان رسیده و می بایست منتظر جواب قرعه کشی بمانید. 

تور قطر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt