پیست اسکی کارتپه استانبول

پیست اسکی کارتپه استانبول

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 آبان ، 1402

پیست اسکی کارتپه استانبول

پیست اسکی کارتپه - واقع در 1 و نیم ساعت (110 کیلومتر) شرق استانبول، این یکی از پیست‌های اسکی مهم ترکیه است که بر روی قله کوه های سامانلی واقع در استان کوجالی در منطقه مرمره واقع شده است،

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

پیست اسکی کارتپه - واقع در 1 و نیم ساعت (110 کیلومتر) شرق استانبول، این یکی از پیست‌های اسکی مهم ترکیه است. کارتپه که بر روی قله کوه های سامانلی واقع در استان کوجالی در منطقه مرمره واقع شده است، نزدیک ترین پیست اسکی به استانبول است. کارتپه ممکن است گزینه مناسبی برای کسانی باشد که به فکر گذراندن تعطیلات زمستانی خود با گذراندن وقت در طبیعت و شرکت در ورزش های زمستانی هستند.

هر آنچه باید در مورد کارتپه بدانید

اگرچه کارتپه به خاطر پیست اسکی خود شناخته شده است، اما فعالیت ها و مکان های زیادی را برای بازدید در ماه های تابستان ارائه می دهد. کارتپه در هر فصلی از سال با رستوران های صبحانه خود جلب توجه می کند. کارتپه بین ازمیت و دریاچه Sapanca است. کارتپه همچنین سومین کوه مرتفع در منطقه مرمره است. به همین دلیل گردشگری زمستانی بسیار توسعه یافته است. هتل های کارتپه نیز در تابستان و زمستان پاسخگوی نیاز بازدیدکنندگان تور استانبول هستند.
پس کارتپه کجاست؟ کارتپه در 15 کیلومتری Maşukiye قرار دارد. می توانید در استانبول ماشین کرایه کنید و بعد از یک سفر 2 ساعته به کارتپه برسید. می توانید روز خود را با صرف یک صبحانه خوب در Kartepe شروع کنید و تمام روز را با ورزش های لذت بخشی مانند پیاده روی، پاراگلایدر، اسب سواری، اسکی و ATV بگذرانید.

استراحتگاه پیست اسکی کارتپه

استراحتگاه پیست اسکس کارتپه

مکان هایی برای بازدید از کارتپه 

کارتپه از لحاظ مکان هایی برای بازدید از ماهیت غنی و جغرافیای گسترده ای بسیار غنی است. با موقعیت آن نزدیک به شهرهای مانند استانبول، ساکاریا و یلووا، بسیاری از مردم برای بازدید از کارتپه برای یک روز ترجیح داده می شود. مرکز اسکی کارتپه در زمستان بسیار محبوب است. در تابستان، کارتپه توجه خود را با ورزش طبیعت و هوا تمیز می کند. کارتپه در تمام فصول لذت بخش است. با نقاط مختلف و مکان های طبیعی مانند Maşukiye، Ormanya، Trout Valley، Kuzuyayla طبیعت پارک، خانه های Eşme و Hobbit، سفر به کارتپه در هر فصل لذت بخش است.

مرکز اسکی دارای سطوح مختلفی است. پیست اسکی کارتپه یکی از بزرگترین استراحتگاه های اسکی کشور است. کسانی که علاقه مند به اسکی هستند می توانند تجهیزات را از اتاق های اسکی از پارک سبز اسکی در اینجا اجاره کنند و شما می توانید با انتخاب یک آهنگ با توجه به تجربه خود، اسکی را شروع کنید. حتی اگر شما اسکی باز نیستید، می توانید در برف راه بروید و در عصر از نان سوسیس لذت ببرید. پیست اسکی کارتپه تقریبا همانند سایر استراحتگاه های اسکی از نظر قیمت ها است.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از همه‌ی جاهای دیدنی ترکیه مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

 

تله کابین کارتپه

تله کابین کارتپه

فاصله پیست اسکی کارتپه تا استانبول و سایر شهرها

فاصله بین استانبول و کارتپه 2 ساعت و 15 دقیقه با اجاره ماشین در استانبول است.
فاصله بورسا تا کارتپه با اجاره ماشین در بورسا 2 ساعت و 15 دقیقه است.
فاصله بین ساکاریا و کارتپه با اجاره ماشین در ساکاریا-ساپانکا 1 ساعت است.
فاصله بین Kocaeli و Kartepe حدود 30 دقیقه با اجاره ماشین در Kocaeli است.
فاصله آنکارا تا کارتپه با کرایه ماشین در آنکارا حدود 4 ساعت است.

فاصله استانبول تا دیگر شهرهای جهان

حقایقی از پیست اسکس کارتپه

  • پیست اسکی استانبول در کوه کارتپه ساخته شده است و ارتفاع 1650 متر دارد.
  • محیط زیست این پیست اسکی بسیار جالب است. آن را تحت پوشش جنگل های فندق، بلوط و درختان شاه بلوط پوشش داده شده است.
  • چندین روستا در دامنه تپه کوه را در میان مزرعه های میوه محاصره می کنند.
  • طولانی ترین مسیر پیست 3.5 کیلومتر است.

اما یک نقطه وجود دارد که باید توجه داشته باشید این منطقه تحت تاثیر تغییرات ناگهانی آب و هوایی قرار می گیرد. این باعث می شود که آب و هوا در اینجا کمی ناپایدار باشد، زمانی که آن را نسبت به Uludag Ski Resort یا حتی Kartalkaya Ski Resort مقایسه کنید.

اسکی در پست کارتپه

اسکی سواری در پیست کارتپه

بهترین زمان برای انجام اسکی در پیست اسکی کارتپه.

بهترین زمان برای بازی با برف در پیست اسکی کارتپه در پایان ماه دسامبر تا پایان ماه فوریه آغاز شده است. ضخامت برف از 80 تا 200 سانتیمتر متفاوت است.

چگونه می توانید به پیست اسکی کارتپه از استانبول بروید.

همانطور که قبلا ذکر شد، بهترین و ساده ترین راه برای رسیدن به راه حل اسکی توسط ماشین است. این تنها حدود 1 ساعت 15 دقیقه از Istanbul می گیرد. بزرگراه استانبول آنکارا را بردارید و در دروازه Izmit East ترک کنید. جهت به Maşukiye را دنبال کنید. از آنجا تمرکز بر نشانه های خیابانی وجود دارد که شما را به مرکز اسکی Kartepe هدایت می کند.
مرکز اسکی کارتپه 15 کیلومتری از Maşukiye است که در مجموع 25 کیلومتر از IZMIT شمارش شده است.

تور استانبول نوروز


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt