نکاتی برای زنانی که تنها سفر می کنند

نکاتی برای زنانی که تنها سفر می کنند

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 آذر ، 1402

نکاتی برای زنانی که تنها سفر می کنند【5 نکته مهم و اساسی】

نکاتی برای زنانی که تنها سفر می کنند مخصوصا اگر از آن دسته خانمهایی هستید که سفر تکنفره را دوست دارید و یا با دوستان هم جنس خودتان هستند را در اینجا بخوانید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر از آن دسته خانمهایی هستید که سفر تکنفره را دوست دارید و یا با دوستان و عزیزانی که هم جنس خودتان هستند قصد سفر چه داخلی و چه خارجی داشته باشید به هرحال رعایت یکسری نکات به شما کمک می کند تا از هرگونه آسیب یا موردی که موجب برهم زدن آرامش شما شود به دور باشید. ایده سفر و گشت و گذار به خصوص برای برخی خانم هایی که درونشان احساس آسیب پذیری می کنند، ترس بیشتری مشهود است. با این حال در این بخش میخواهیم به شما کمک کنیم تا در نهایت سفری در نهایت آرامش با خاطر کاملا خوش را داشته باشید.

در ضمن برخی از مواردی که گفته میشود تجارب شخصی دختران و بانوان محترم است که سابقه سفر تک نفره یا چندنفره با دوستانشان را داشتند و به مجموعه ما منتقل کردند پس حتما همراه ما باشید برای دانستن نکاتی مهم برای زنانی که تنها سفر می کنند.

سفر دخترانه تکی

گردش مجردی دخترانه

اطلاعاتی از قوانین فرهنگی مقصد داشته باشید

واقعیت این است که قوانین فرهنگ و رسوم اغلب برای زنان متفاوت هستند. مکان های مذهبی بسیاری در جهان وجود دارد به عنوان مثال اگر برای بازدید بخواهید با تور استانبول به مسجد آبی استانبول یا سلیمانیه بروید باید روسری به سر داشته باشید یا در تایلند بسیاری از معابد هستند که زنان حق ورود به آنجا را ندارند، مانند معبد نقره ای در تایلند یا کوه آتوس در یونان. 
با این حال ممکن است با این موارد که چه در داخل و چه در خارج از کشور وجود دارد حس بدی به شخص تلقی شود اما این جمله معروف را نباید از یاد برد که جایگاه مسافر یادگیری و تلاش برای فهم مکان هایی است که به آن سفر می کند و نه قضاوت و تغییر آنها. احترام اولین و مهمترین وظیفه‌ی توریست‌هاست، حتی اگر به معنای حذف اولویت سفر باشد". 

بنابراین پس حتما اطلاعات کامل را پیش از سفر به مقصد مورد نظرتان در اختیار داشته باشید.

آیا میدانستید داشتن راهنماهای سفر اولین گام برای بدست آوردن اطلاعات است؟

راهنمای سفر به وارنا بلغارستان

راهنمای سفر به آمستردام

آشنایی به زبان

درست است که دشوار می باشد تا آدم بتواند به تمامی زبان ها و گویش ها تسلط داشته باشد اما باز با این حال باتوجه به اهمیت امنیت برای دختران این موضوع بسیار مهم است که علاوه بر زبان انگلیسی با زبان مقصدی که میخواهید آشنا باشید یا اپلیکیشن های مترجم را هم در موبایل خود داشته باشید تا به مشکلی برنخورید. در ضمن در نظر داشته باشید ممکن است شما اطلاعاتی درخصوص مردمان آن شهر یا کشور نداشته باشید و گاهی بهتر است بدانید که ممکن است چه نقشه هایی داشته باشند یا پشت سر شما چه می گویند.

سفر دخترانه تنها

سفر تک نفره در دل آب

استرس و ترس را از خود دور کنید

یکی دیگر از نکات مهم برای زنانی که تنها سفر می کنند این است که اگر قصد سفر دارید و به مقصد مورد نظر خود رسیدید سعی کنید ترسو اضطراب را از خود دور کنید. درست است که ممکن است نشدنی به نظر برسد اما هیچ وقت نباید این جمله معروف را فراموش کرد که "انسان از هرچیزی بترسد سرش میاید" از طرفی ترس شما ممکن است به آدم های محلی آنجا القا شود و حتی بخواهند از این فرصت سواستفاده کنند.

نصب اپلیکیشن های سفر

امروزه اپلیکشن های مسافرتی در نسخه های مسافرتی هم اندروید و هم آیفون در دسترس است و چه بسا شما میتوانید با با نصب اپلیکیشن های سفر بدون اینترنت که هم در رسیدن به مقاصد مورد نظر، هتل و هم ترجمه زبان و .... کمک کنند به راحتی بتوانید از پس خود بربیایید.

بخوانید حتما حتتما!

8 تا ازبهترین اپلیکیشن های سفر بدون نیاز به اینترنت

سیم کارت کشور مورد نظر را خریداری کنید

اگر به خارج از کشور میخواهید سفر کنید حتما تهیه سیم کارت کشور مقصد را فراموش نکنید. این موضوع یقینا به همراه داشتن یک تلفن همراه فعال در طول سفر، به شما آرامش میدهد و به راحتی میتوانید کارهای خود را در سفر پیش ببرید در هر صورت تلفن همراه، به تنها سفر کردن زنان کمک زیادی می کند، این موضوع حتی میتواند به اشتراک گذاشتن لحظات رویاییتان در فضای مجازی با دوستان و عزیزانتان نیز کمک کند.

قابل توجه مسافران تور ترکیه

همه چیز درباره اینترنت و سیم کارت در ترکیه

خانم ها می توانند تنهایی سفر کنند.

فرقی نمی کند که بخواهید یک خانه ییلاقی بروید یا به قله اورست صعود کنید، شما این حق را دارید باتوجه به شرایطی که دارید به هر جای دنیا سفر کنید. البته مکان‌هایی وجود دارند که زنان باید با احتیاط بیشتری به آن مکان‌ها سفر کنند، اما کشورهای بسیاری نیز هستند که بواسطه‌ی امنیتی که برای مسافران زن ایجاد کرده‌اند، مشهور شده‌اند، مانند نیوزیلند، ایرلند و ژاپن.

سفر تنهایی بانوان

طبیعت گردی دخترانه

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt