اطلاعات پرواز مستقیم به آنتالیا

اطلاعات پرواز مستقیم به آنتالیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 تیر ، 1400

اطلاعات پرواز مستقیم به آنتالیا

از اوایل دهه ۸۰ تبلیغ سفر به آنتالیا ممنوع و پروازهای مستقیم به این مقصد پر طرفدار لغو شد. دلیل آن نیز منتشر شدن تصاویری از شهروندان ایرانی در آن منطقه بود. تا چند سال پیش هم تور آنتالیا با عناوینی دیگر مثل سواحل مدیترانه تبلیغ میشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

از اوایل دهه ۸۰ تبلیغ سفر به آنتالیا ممنوع و پروازهای مستقیم به این مقصد پر طرفدار لغو شد. دلیل آن نیز منتشر شدن تصاویری از شهروندان ایرانی در آن منطقه بود. تا چند سال پیش هم تور آنتالیا با عناوینی دیگر مثل سواحل مدیترانه تبلیغ میشد. در هر حال حاضر هم سفر به آنتالیا با پرواز مستقیم و به صورت انفرادی، امکانپذیر نیست. اما برای این کار راه دیگری نیز وجود دارد. پس اگر می خواهید با پرواز مستقیم به آنتالیا سفر کنید، با الفبای سفر همراه باشید.

پرواز مستقیم به آنتالیا

سفر به آنتالیا با پرواز مستقیم

سفر به آنتالیا با پرواز مستقیم

همانطور که گفتیم پرواز مستقیمی به آنتالیا وجود ندارد. اما این در صورتی است که شما به صورت انفرادی و شخصی قصد سفر به آنتالیا داشته باشید. در صورت تمایل به سفر مستقیم به آنتالیا می توانید از تور آنتالیا ارائه شده توسط چندین آژانس مسافرتی مختلف، استفاده کنید. آژانس هواپیمایی الفبای سفر نیز  بهترین ارائه دهنده تور آنتالیا با پرواز مستقیم می باشد.

پرواز غیر مستقیم یا چند مقصده به آنتالیا

پیشنهادی که در بالا دادیم برای افرادی بود که از پرواز چند استاپ و طولانی بیزارند. در ادامه اطلاعاتی را برای شما آورده ایم که چگونه می توانید با خرید و و رزرو بلیط هواپیما آنتالیا به این شهر کنید و یا با کدام ایرلاین در چه شهرهایی توقف خواهید داشت. پس در ادامه نیز با ما همراه باشید.

ضروریات سفر به آنتالیا را بدانید

سفر به آنتالیا با شرکت هواپیمایی ترکیش

ترکیش ایرلاین در سال 1933 به دستور مستقیم آتاتورک و با عنوان هواپیمایی ملی ترکیه افتتاح شد. این شرکت هواپیمایی به 4 قاره اروپا، آسیا، آفریقا و ایالات متحده پرواز داشته و دفتر مرکزی آن در استانبول ترکیه واقع شده است. ترکیش با فروش بلیط هواپیما به بیش از 260 مقصد، چهارمین ایرلاین بزرگ دنیا محسوب می شود. برای سفر به آنتالیا با هواپیماهای ترکیش ایر، بعد از خرید بلیط هواپیما مستقیم به آنتالیا، مقصدهای پروازی شما به این شکل خواهد بود، تهران > آنکارا > آنتالیا ، تهران > آنکارا > استانبول > آنتالیا ، تهران > استانبول > آنتالیا . البته در نظر داشته باشید، پرواز ها به صورت ترکیبی بوده و مسیرهای هوایی داخلی ترکیه را با شرکت هواپیمایی آنادولوجت سپری خواهید نمود.

هواپیمایی ترکیش

ایرلاین ترکیش

سفر به آنتالیا با ایرلاین آنادولوجت

شرکت هواپیمایی آنادولوجت با کد یاتا TK و قطب اصلی فرودگاه بین المللی آنکارا، در سال ۲۰۰۸ به عنوان زیرمجموعه ای از ترکیش ایر با قیمت های مناسب تاسیس شد. هم اکنون این شرکت هواپیمایی پرواز های مستقیم به ۳۷ مقصد داشته و با شرکت های هواپیمایی بوراجت و سان اکسپرس ترکیه پیمان همکاری بسته است. فرودگاه بین المللی اسن بوگا (Esenboga International Airport) آنکارا، علاوه بر ترکیش ایرلاین، قطب اصلی آنادولوجت نیز می باشد. مسافرت به آنتالیا با هواپیماهای آنادولوجت، مقصدهای پروازی شما به شرحی که در بخش سفر به آنتالیا با شرکت هواپیمایی ترکیش ذکر کردیم می باشد. چرا که یکی از راه های رسیدن به آنتالیا سفر ترکیبی با شرکت های هواپیمایی ترکیش ایر و آنادولوجت است و پروازهای داخلی ترکیه را با آنادولوجت همراه خواهید شد.

شرکت هواپیمایی آنادولوجت

ایرلاین آنادولوجت

سفر به آنتالیا با پگاسوس ایرلاین

شرکت هواپیمایی پگاسوس ایر لاینز از محبوب ترین و همچنین ارزان ترین ایرلاین های خصوصی ترکیه برای سفر به بسیاری از مناطق مختلف در ترکیه و اروپا مورد استفاده قرار می گیرد. اگر با تور آنتالیا الفبای سفر قصد رفتن به آنتالیا را دارید، به صورت مستقیم از تهران در فرودگاه این شهر بر زمین خواهید نشست. اما در صورت سفر انفرادی و شخصی به آنتالیا به دو صورت این سفر را به پایان می رسانید. در یک صورت پرواز شما به صورت ترکیبی و با شرکت هواپیمایی قطر ایرویز می باشد که مقاصد: تهران > دوحه > آنکارا > آنتالیا ، تهران > دوحه > آنتالیا ، تهران > دوحه > آدانا > آنتالیا و تهران > دوحه > استانبول > آنتالیا را پیش رو خواهید داشت. در صورتی که بلیط هواپیما آنتالیا شما تنها با ایرلاین پگاسوس باشد از مسیر های: تهران > استانبول > ترابزون > آنتالیا ، تهران > استانبول > آدانا > آنتالیا و تهران > استانبول > آنتالیا به شهر آنتالیا می رسید.

ایرلاین پگاسوس

پگاسوس

سفر به آنتالیا با قطر ایرویز

شرکت هواپیمایی قطر یکی از جوان ترین خطوط هوایی دنیا است و به هر شش قاره پرواز دارد. این ایرلاین در سال 1997 تاسیس، به جوایز و نشان های بسیار و کسب رتبه 5 ستاره از اسکای ترکس دست یافته است. برای سفر به آنتالیا با پرواز های قطر ایرویز پروازی ترکیبی با شرکت پگاسوس را دارید که مقاصد پیش رویتان را در بخش سفر به آنتالیا با پگاسوس ایرلاین بیان کرده ایم.

شرکت هواپیمایی قطر

قطر ایرویز

سوالات متداول اطلاعات پرواز مستقیم به آنتالیا

  • قیمت بلیط هواپیما از استانبول به آنتالیا بر چه اساسی تعیین می شود؟

قیمت بلیط هواپیما استانبول آنتالیا به ایرلاین انتخابی، روز و ساعت پرواز و چارتری یا معمولی بودن بلیط بستگی دارد.

  • محبوب‌ ترین ایرلاین در مسیر تهران به آنتالیا کدام شرکت هواپیمایی است؟

محبوب ‌ترین ایرلاین در مسیر تهران آنتالیا شکرت هواپیمایی ترکیش می باشد.

  • ارزانترین ایرلاین‌ و شرکت هواپیمایی پرواز تهران آنتالیا کدام است؟

ارزانترین ایرلاین های‌ پرواز تهران آنتالیا، هواپیمایی ترکیش، هواپیمایی پگاسوس و هواپیمایی سان اکسپرس می باشند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt