تغییر فینال لیگ قهرمانان اروپا از استانبول به پورتو

تغییر فینال لیگ قهرمانان اروپا از استانبول به پورتو

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 08 خرداد ، 1400

تغییر فینال لیگ قهرمانان اروپا از استانبول به پورتو ⚽

تغییر فینال لیگ قهرمانان اروپا از استانبول به پورتو خبری است مهم مخصوصا برای مسافرانی که قصد داشتند تور استانبول را برای تماشای این دیدار خریداری کنند

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

به روز رسانی فوری : 

تغییر فینال لیگ قهرمانان اروپا 2021

فینال لیگ قهرمانان یوفا بین منچسترسیتی و چلسی در استادیو دو دراگو در پورتو در تاریخ 29 مه برگزار می شود. این تصمیم در حالی گرفته شد که قرار بود فینال در ورزشگاه المپیک آتاتورک استانبول برگزار شود، اما پس از تصمیم دولت انگلیس برای قرار دادن ترکیه در 'لیست قرمز' خود به دلیل شیوع COVID-19 ، برگزاری فینال در آنجا به معنای این بود که هیچ یک از باشگاه های داخلی چلسی و منچستر سیتی نمی توانستند بازی را تماشا کند و در نتیجه پس از یک سال عدم حضور هواداران در استادیوم ها ، یوفا احساس کرد همه کارها باید انجام شود تا حامیان تیم های نهایی بتوانند در آن حضور داشته باشند.

 بعد از موافقت با تغییر میزبانی از ترکیه یوفا در مورد انتقال این مسابقه به انگلیس بررسی های لازم را انجام داد اما علیرغم تلاشهای گسترده، اتحادیه فوتبال و مقامات انگلیسی نتوانستند یوفا را مجاب کنند تا میزبانی را از آن خود کنند در نتیجه مقامات پرتغال و فدراسیون فوتبال پرتغال (FPF) وارد عمل شدند و به سرعت و یکپارچه با یوفا کار کردند تا یک مکان مناسب برای فینال ارائه دهند. از آنجا که پرتغال مقصد 'لیست سبز' انگلیس است، هواداران و بازیکنانی که در فینال شرکت می کنند در بازگشت به خانه مجبور به قرنطینه نخواهند شد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021

پوستر فینال لیگ قهرمانان 2021 در پرتغال

تاریخ فینال لیگ قهرمانان اروپا 2021

استادیوم المپیک آتاتورک استانبول بعد از آن که میزبان فینال معروف سال 2005 میان آث میلان و لیورپول بود دوباره قرار است در فینال 2021 میزبان رقابت نهایی میان چلسی و منچسترسیتی باشد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا 2021 در روز شنبه 29 مه (8 خرداد) در ورزشگاه المپیک آتاتورک استانبول که یک مکان افسانه ای برای طرفداران لیورپول است برگزار می شود و بار دیگر یک تیم از انگلستان قرار است در این ورزشگاه جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

فینال لیگ قهرمانان استانبول 2005

جشن باشکوه قهرمانی لیورپول در فینال استانبول 2005

فینال استانبول 2021

ورزشگاه فینال لیگ قهرمانان اروپا 2021

این استادیوم که به افتخار کمال آتاتورک، بنیانگذار جمهوری ترکیه نامگذاری شده است، در سال 2002 افتتاح شد و رویدادهای بزرگ دو و میدانی، یک کنسرت بین المللی و همچنین خانه باشگاه های استانبول گالاتاسرای در سال 2003، استانبول باشاکشهیر 2007-14 و بشیکتاش 2013–16 بوده است.

این استادیوم در ابتدا به عنوان میزبان فینال 2020 در نظر گرفته شده بود. با این حال، شیوع COVID-19 به این معنی بود که در 17 ژوئن 2020، کمیته اجرایی یوفا تصمیم گرفت مکان ها را مطابق با تصمیم گیری در مورد مرحله پایانی مسابقات 2019/20 در لیسبون، پرتغال تغییر دهد.

ورزشگاه آتاتورک استانبول

نمایی از ورزشگاه آتاتورک استانبول

تور استانبول فینال لیگ قهرمانان اروپا

همانگونه که گفته شد در تاریخ 8 خرداد سال 1400 فینال چمپیونزلیگ میان دو تیم چلسی و منچستر انگلیس برگزار می شود و ما در الفبای سفر به عنوان مجری مستقیم تور استانبول ترکیه قصد داریم شرایط را به شکلی برایتان فراهم کنید تا با بهترین قیمت ممکن شاهد حضور این دو تیم پرطرفدار جهانی باشید. 

فینال لیگ قهرمانان در استانبول با حضور تماشاگران البته به شکل محدودی برگزار می شود اما یقینا حضور بهترین بازیکنان جهان و حضور طرفداران دو تیم در خارج از استادیوم و همچنین ایجاد فضایی هیجان انگیز که کمتر پیش میاید ما ایرانی ها آن را تجربه کنیم می تواند بی نظیرترین سفر را برایتان رقم بزند.

پوستر فینال لیگ قهرمانان 2021

پوستر زیبای فینال لیگ قهرمانان اروپا 2021 استانبول

اخبار لیگ قهرمانان اروپا در ترکیه

از پوشش لحظه ای فینال لیگ قهرمانان اروپا در کشور ترکیه می توانید در این بخش از وبسایت الفبای سفر آگاه شوید.

سوالات متداول

آیا فینال لیگ قهرمانان استانبول 2021 با حضور طرفداران است؟

 بله، هواداران قرار است در فینال حضور داشته باشند اگرچه در ظرفیت محدود و مطابق با پروتکل های محلی مناسب COVID-19

فینال UCL 2021 کجاست؟

فینال لیگ قهرمانان 2021 استادیوم المپیک آتاتورک در استانبول ترکیه خواهد بود. در ابتدا قرار بود استادیوم المپیک آتاتورک میزبان فینال 2020 باشد ، اما به دلیل محدودیت های اعمال شده از بیماری همه گیر Covid-19 ، در عوض در استادیوم دا لوز در لیسبون، پرتغال برگزار شد.

آدرس استادیوم آتاتورک کجاست؟

Ziya Gökalp, 34490 Başakşehir/İstanbul, Turkey

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt