بهترین هتل های 3 ستاره استانبول در سال 2021

بهترین هتل های 3 ستاره استانبول در سال 2021

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 آذر ، 1402

بهترین هتل های 3 ستاره استانبول را بشناسید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

رزرو بهترین و ارزانترین هتل های استانبول 

اقامت در هتل های 3 ستاره استانبول از جنبه های متفاوتی مورد توجه قرار می گیرد. باتوجه به این که استانبول پرطرفدارترین مقصد توریستی بین المللی درمیان ایرانیان است خیلی ها به دلایل متفاوتی از جمله تفریح و انجام خرید به آنجا سفر می کنند به همین دلیل جمعیت قابل توجهی از مسافران ترجیح می دهند تا با رزرو هتل 3 ستاره در استانبول در نزدیکی میدان تکسیم، آکسارای و خیابان استقلال هم به مراکز خرید و توریستی نزدیک باشند و هم اینکه هزینه کمتری را پرداخت کنند یعنی به شکلی با یک تیر چند نشان بزنند.

همراه ما باشید که قصد داریم بهترین هتل های سه ستاره استانبول را باهم طبق نظرات مردمی، رضایت مسافران و البته سایت های معتبر بررسی کنیم و بدانیم کدام هتل ارزان در استانبول بهترین خدمات را نیز ارائه می دهد.

بهترین هتل های 3 ستاره استانبول در میدان تکسیم

هتل کایا استانبول Kaya Hotel istanbul

هتل کایا که در منطقه Findikzade واقع شده است ، 24 ساعته خدمات میز جلو و پارکینگ اختصاصی رایگان در محل ارائه می دهد. فاصله هتل تا ایستگاه تراموا Findikzade تنها 20 متر است. اتاق های هتل کایا دارای کف موکت، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام اختصاصی است. WiFi رایگان در همه اتاق ها در دسترس است. صبحانه روزانه هر روز صبح به صورت بوفه باز در اتاق صبحانه سرو می شود. همچنین یک بار برای نوشیدنی و میان وعده در نظر گرفته شده است. گراند بازار 2.5 کیلومتر با هتل فاصله دارد. ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی 3.5 کیلومتر فاصله دارند. 

کایا استانبول بهترین هتل 3 ستاره استانبول در تکسیم

امتیاز هتل 3 کایا استانبول از دید کاربران وبسایت بوکینگ

هتل سد بسفروس Sed Bosphorus Hotel 

سد بسفروس از هتل های سه ستاره استانبول در میدان تقسیم که در 300 متری ایستگاه تراموا کاباتاش واقع شده و دارای تراسی با چشم انداز پانوراما به دریا و WiFi رایگان است. این اتاق ها دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. مهمانان می توانند از امکانات وان آبگرم ، سونا ، همام و اتاق ماساژ بهره مند شوند.
همه اتاق های هتل Sed دارای دکوراسیون ساده و کف فرش هستند. برخی از اتاق ها دارای چشم انداز پانوراما به دریا هستند.صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می شود. می توانید غذاهای سنتی را در رستوران à la carte همراه با منظره دریا میل کنید. این رستوران 2 شب در هفته موسیقی زنده ارائه می دهد.
برای رفتن به میدان تقسیم می توانید از تله کاباتاس Kabatas که 300 متر فاصله دارد بروید. برج نمادین گالاتا تا هتل Sed Bosphorus 2 کیلومتر فاصله دارد. 

هتل سد بسفر در نزدیکی تکسیم و تنگه بسفر

امتیاز هتل 3 ستاره سد بسفروس استانبول از دید کاربران وبسایت بوکینگ

هتل بلووی استانبول Blueway hotel

بلووی یکی از هتل های 3 ستاره استانبول در میدان تقسیم است که اقامت خوبی را در این شهر ارائه می دهد. پذیرش 24 ساعته و WiFi رایگان در سراسر هتل امکان پذیر است. پارکینگ عمومی نیز موجود است.
بعضی از واحدها دارای تهویه مطبوع بوده و شامل یک قسمت نشیمن با تلویزیون صفحه تخت می شوند. بعضی از واحدها همچنین دارای یک آشپزخانه مجهز به اجاق گاز و توستر هستند. در هر واحد یک حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و حوله نیز ارائه می شود. می توانید وعده های غذایی خود را در آشپزخانه تهیه کنید و یا آنها را در رستوران نزدیک خود میل کنید.

نظرات درباره هتل بلووی در استانبول

امتیاز هتل 3 ستاره بلووی استانبول از دید کاربران وبسایت بوکینگ

هتل تکسیم لانژ Taxim Lounge Hotel

هتل تکیم لانژ Taxim Lounge از هتل های 3 ستاره تاپ استانبول در تکسیم است و خدماتی چون WiFi رایگان، تهویه مطبوع ، صندوق امانات، امکانات اتوکشی، کتری برقی، مینی بار و فضای نشیمن برای شما فراهم می کند. حمام اختصاصی شامل دوش، سشوار و حوله است. صبحانه بوفه آزاد هر روز در رستوران هتل ، Taxim Lounge Cafe Restaurant سرو می شود. ناهار و شام نیز در رستوران موجود است. در مجاورت ملک فروشگاه ها ، کافه ها ، رستوران ها و گالری های هنری مختلفی وجود دارد.

تصویری از هتل تکسیم لانژ

امتیاز هتل 3 ستاره تکسیم لانژ از دید کاربران وبسایت بوکینگ

بهترین هتل 3 ستاره استانبول آکسارای

هتل کرنر لاله لی استانبول Corner Hotel Laleli

Corner Hotel Laleli واقع در آکسارای استانبول، WiFi رایگان را ارائه می دهد. این هتل به مسجد آبی، مسجد سلیمانیه و بازار بزرگ نزدیک است. در هتل، هر اتاق میز، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی دارد. Corner Hotel Laleli اتاق های خاصی با منظره دریا را ارائه می دهد و اتاق ها دارای کتری هستند. کلیه واحدهای محل اقامت تهویه مطبوع و کمد لباس دارند. 

یکی از بهترین هتل های 3 ستاره آکسارای

امتیاز هتل 3 ستاره کرنر لاله لی از دید کاربران وبسایت بوکینگ

هتل برن استانبول Bern hotel istanbul

هتل برن در استانبول قدیم واقع شده است که جذابیت های دنیای قدیم و امکانات مدرن را در یک فضای دوستانه تضمین می کند تا مهمانان را راحت کند. به راحتی می توان از مشهورترین مکان های تاریخی و فرهنگی مانند سنت سوفیا، مسجد آبی، بازار بزرگ، کاخ توپکاپی، مسجد سلیمانیه و مخزن زیرزمینی استفاده کرد. فاصله برن که از بهترین هتل های سه ستاره آکسارای استانبول می باشد تا فرودگاه آتاتورک فقط 13 کیلومتر است. ایستگاه تراموا یوسف پاسا و ایستگاه مترو آکسارای هر دو در 100 متری از ملک واقع شده اند و دسترسی آسان به سایر سایت های شهر را ارائه می دهند.

هتل برن استانبول و امتیازات آن

امتیاز هتل 3 ستاره برن استانبول از دید کاربران وبسایت بوکینگ

سوالات متداول در خصوص بهترین هتل های 3 ستاره استانبول

کدام هتل های 3 ستاره استانبول چشم انداز خوبی دارند؟

پارک شیشلی هرمس ، هتل رابین هود و هتل هان سوئیت نظرات بسیار خوبی از مهمانان استانبول در مورد مناظر این هتل های 3 ستاره دریافت کرده اند

بهترین هتل های 3 ستاره برای اقامت در استانبول کدامند؟

هتل اپل تری، هتل پیک و هتل رابین هود از محبوب ترین هتل های 3 ستاره ما در استانبول هستند.

کدام هتل های 3 ستاره استانبول برای زوج ها مناسب هستند؟

این هتل های 3 ستاره در استانبول از نظر زوجین دارای امتیاز بالایی هستند: ayka apart ، White White Corner و Robin Hood Hotel.

آیا هتل های 3 ستاره بد هستند؟

رتبه بندی 3 ستاره اینگونه است که در حال حرکت به سمت بالا می باشد. این هتل ها به طور کلی شیک تر و راحت تر از هتل های یک و دو ستاره هستند و خدمات و امکانات رفاهی گسترده تری را در اختیار شما قرار می دهند: مرکز تناسب اندام ، استخر، خدمات بازرگانی، رستوران در محل، سرویس اتاق و سالن کنفرانس 

برای رزرو هتل استانبول تکسیم چه کاری باید انجام دهم؟

می توانید با مشاهده پکیج تور استانبول الفبای سفر، هتل 3 ستاره را انتخاب کنید و اطلاعات کامل را درباره آن ها بخوانید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt