هزینه های سفر به هند

هزینه های سفر به هند

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 15 دی ، 1399

هزینه های سفر به هند

سفر به سرزمین هفتاد و دو ملت مطمئنا خاطره انگیز و لذت بخش خواهد بود با این حال برای مسافرت به این کشور میبایست هزینه های سفر را در نظر داشته باشید که به صورت کامل به آن پرداختیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

هزینه مسافرت به هند چقدر است؟

هند معمولاً به عنوان یکی از کم هزینه ترین مقاصد به ویژه برای مسافرانی که به دنبال سفر ارزان قیمت هستند شناخته می شود. قیمت ها در اینجا اغلب برای هر کسی که بیشتر وقت خود را در آمریکای شمالی یا اروپا گذرانده اند بسیار تکان دهنده به نظر می رسند، و حتی برای کسانی که به مناطق دیگر جهان سفر کرده اند، هند معمولاً یک معامله باورنکردنی به نظر می رسد. اگر بتوانید روزانه 25 دلار آمریکا مدیریت کنید، برای کسانی که می توانند بیش از 25 دلار در روز هزینه کنند، تجربه شما می تواند شامل قطارهای گاه به گاه کلاس 1، هتل های ارزان تر و طیف گسترده تری از گزینه های غذا خوردن، و حتی شاید یک عقب نشینی یوگا در هند نیز باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد هزینه های سفر به هندوستان با الفبای سفر همراه باشید.

زیبایی های هندوستان

جاذبه های گردشگری هندوستان در یک نگاه

واحد پول هندوستان

روپیه هند (علامت: ₹ ؛ کد واحد پول: INR) واحد پول رسمی هند است. روپیه به 100 پائیز (واحد: paisa) تقسیم می شود ، اگرچه از سال 2019 ، سکه های 1 روپیه کمترین مقدار استفاده است. صدور ارز توسط بانک ذخیره هند کنترل می شود.

روپیه هند

اسکناس هندی

ارزان ترین زمان سفر به هند

به طور متوسط​​، این ارزان ترین تاریخ ها برای پرواز به هند و اقامت در یک هتل هند خواهد بود:

  • 8 ژانویه تا اول آوریل
  • 7 مه تا 20 مه
  • 20 آگوست تا 18 نوامبر
  • ارزانترین زمان مطلق برای تعطیلات در هند معمولاً اواسط تا اواخر سپتامبر است

هزینه سفر در هندوستان تعرفه های هتل در شهرهای بزرگ، بهشت ​​های توریستی و در ماه های اوج زمستان دسامبر، ژانویه و فوریه بالاتر است. در اواسط ژوئن تا سپتامبر کمترین میزان آنها در فصل های خارج از فصل و فصل موسمی است.
اگر به دنبال اقامت ارزان هستید شما می توانید به راحتی هتل ها / خوابگاههایی را در هند بین 700-1،500 INR (9-20 دلار، 18-18 یورو) در شب پیدا کنید که یک اتاق ساده تمیز یا یک تخت خوابگاه خوب ارائه می دهد. صبحانه گاهی اوقات در آن گنجانده شده است اما نه همه جا.
همچنین می توان مکان های ارزان تری را برای اقامت در هند پیدا کرد. حداقل 300-500 INR (4-7 دلار ، 3-6 یورو) در شب ، اما تمیز بودن و ایمنی جای سوال دارد. این موارد بهتر است اگر بعد از بازرسی شخصی، از آنها رزرو شود. محاسبه ما بر اساس هتلهای ارزان قیمت بین 800-1،500 INR (معادل 11-18 دلار آمریکا ، 9-18 یورو) در شب است. 

سفر به سایر نقاط دنیا

هزینه های سفر به دبی

هزینه های سفر به سریلانکا

هزینه های سفر به سنگاپور

هزینه حمل و نقل در هند

هند دارای یک شبکه ریلی خارق العاده است که به طور کلی روش ترجیحی حمل و نقل برای رفتن از شهری به شهر دیگر است. قطارها کلاس های متنوعی را برای انتخاب دارند ، بنابراین بسته به بودجه و تنظیمات شما ، یک سفر ممکن است از 35 پوند (0.50 دلار) تا 225 پوند (3.25 دلار) در هر ساعت هزینه داشته باشد. برای گشت و گذار در سطح شهر، ریكشا بهترین گزینه است كه هزینه هر كیلومتر آن حدود 25 پوند (0.35 دلار) است. هزینه ریكشا دوچرخه در هر كیلومتر حدود 15 پوند (0.24 دلار) می باشد.اگر می خواهید از شمال به جنوب بروید ، دو روز را در قطار هدر ندهید ، می توانید با 20 تا 60 دلار پرواز انجام دهید!

  • اتوبوس داخل شهر: 0.20 دلار 
  • ریکشا: 2 دلار آمریکا
  • تاکسی به ازای 5 کیلومتر: 3.60 دلار
  • راننده شخصی: 21.50 دلار

هزینه حمل و نقل عمومی در هندوستان چقدر است؟

حمل و نقل عمومی در هندوستان

هزینه رستوران در هند

خیلی ها اولین هدفشان از سفر به هندوستان با تور هند امتحان طعم خوراک و غذاهای خاص این سرزمین است غذا در هند بسیار خوشمزه و خوشبختانه بسیار مقرون به صرفه است حتی اگر در یک رکاب زندگی کنید. وعده های غذایی غالباً زیر یک دلار خوب می شوند. یک تالی همیشه گزینه خوبی است ، زیرا شامل انواع ظروف است که معمولاً قابل شارژ هستند و کمتر از 100 پوند (1.50 دلار) می آیند. یک وعده غذای کاری ، برنج و چاپاتی در یک رستوران دلپذیر معمولاً 200 تا 350 پوند (3 دلار - 5 دلار) شما را برمی گرداند.خیلی ها اولین هدفشان از سفر به هندوستان امتحان طعم خوراک و غذاهای خاص این سرزمین است غذا در هند بسیار خوشمزه و خوشبختانه بسیار مقرون به صرفه است حتی اگر در یک رکاب زندگی کنید. وعده های غذایی غالباً زیر یک دلار خوب می شوند. یک تالی همیشه گزینه خوبی است ، زیرا شامل انواع ظروف است که معمولاً قابل شارژ هستند و کمتر از 100 پوند (1.50 دلار) می آیند. یک وعده غذای کاری، برنج و چاپاتی در یک رستوران دلپذیر معمولاً 200 تا 350 پوند (3 دلار - 5 دلار) شما را برمی گرداند.

  • پپسی: $0.70
  • بطری آب: $0.30
  • آبجو: $1.70
  • غذا در خیابان: $0.70
  • غذا در رستوران محلی: $2.80
  • فست فود: $5

غذاهای معروف هندی

دال ماخانی: این غذای محبوب گیاهی از عدس آهسته پخته شده با چاشنی غلیظی طبخ می شود و مانند خورشت پخته می شود. این غذا را معمولاً به همراه یک برنج و سبزیجات یا سالاد سرو می کنند.
مرغ تندوری: این یکی از مشهورترین غذاهای هندی است و یک غذای مرغ سوخاری و بو داده است. این رنگ عمدتا به دلیل زردچوبه و فلفل دلمه ای روشن است و به آرامی در اجاق تنوری پخته می شود. به طور معمول تند تهیه می شود، اما در صورت درخواست برخی از مکان ها با طعم ملایم نیز در دسترس هستند.

هتل های لاکچری هند

هتل ساحلی در هند

هزینه فعالیت و جاذبه های هند

قیمت تورها و فعالیت ها در هند در مقایسه با بسیاری از مکانهای دیگر ارزان است ، اما اگر بودجه خود را برای تورها و فعالیت های خود تنظیم نکرده باشید، می توانید به راحتی بودجه خود را به باد دهید.

  • بازار: رایگان
  • معابد: اکثرا رایگان
  • فستیوالها: رایگان
  • تاج محل: $15.80
  • قلعه و قصرها: $5
  • نمایش های فرهنگی:$5

فعالیت و تفریح در هند

نمایی از فعالیت ها و تفریحات هند

هزینه داده تلفن همراه در هند

1 گیگابایت در روز برای 1 ماه 500 ₹ / 7.5 دلار آمریکا در ماه
همانطور که می بینید داده های تلفن همراه در هند بسیار ارزان است، که به همین دلیل خوب است زیرا wifi در هند وحشتناک است. به این دلیل که بسته های اینترنتی در هتل ها به سرعت تمام می شوند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt