شرایط تماشای بازی پرسپولیس در فینال جام باشگاه های آسیا

شرایط تماشای بازی پرسپولیس در فینال جام باشگاه های آسیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 آذر ، 1399

شرایط تماشای بازی پرسپولیس در فینال جام باشگاه های آسیا

باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص سفر ایرانیان برای تماشای دیدار فینال این تیم مقابل نماینده شرق آسیا در استادیوم توضیحاتی را ارائه داد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

چه افرادی می توانند فینال پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا را در ورزشگاه تماشا کنند؟

پس از آن که خبری مبنی بر حضور تماشاگران در فینال مسابقه میان پرسپولیس و نماینده شرق آسیا در ورزشگاه الجنوب قطر انتشار یافت در همین راستا باشگاه پرسپولیس به نقل از کنفدراسیون فوتبال آسیا طی ابلاغیه ای اعلام نمود که هیچ تماشاگری از هیچ نقطه در دنیا نمی‌تواند برای تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا راهی قطر شود و در صورت دریافت ویزا و ورود به خاک این کشور، باید بین یک الی دو هفته در قرنطینه کامل به سر ببرد.

به بیان دیگر این شرایط فقط برای ایرانیان ساکن در قطر می باشد که با انجام تست های مربوط به ویروس کرونا می توانند این مسابقه حساس را از نزدیک تماشا نمایند. 

عکس تیمی پرسپولیس

عکس تیمی پرسپولیس در دور نیمه نهایی مقابل النصر

با این حال گفته می شود پیگیری های مدیریت باشگاه پرسپولیس درباره ضوابط حضور طرفداران پرسپولیس همچنان ادامه دارد و فعلا در انتظار بیانیه کتبی از سوی AFC و مسئولان برگزاری بازی هستند.

تاریخ فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020

لازم به ذکر است دیدار پایانی میان پرسپولیس و نماینده شرق آسیا در رقابت های جام باشگاه ها در تاریخ 29 آذر در ساعت 15:30 برگزار خواهد شد.

استادیوم الجنوب قطر

نمایی زیبا از استادیوم الجنوب قطر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt