با تور مجازی بارسلونا به پربازدیدترین شهر اسپانیا سفر کنید

با تور مجازی بارسلونا به پربازدیدترین شهر اسپانیا سفر کنید

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 تیر ، 1401

با تور مجازی بارسلونا به پربازدیدترین شهر اسپانیا سفر کنید

بارسلونا یکی از مشهورترین شهرهای باستانی جهان است. این شهر به دلیل موقعیت مکانی ایده آل در سواحل مدیترانه ، شهری پر رونق بوده و سالانه میزبان گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا می باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بارسلونا یکی از مشهورترین شهرهای باستانی جهان است. این شهر به دلیل موقعیت مکانی ایده آل در سواحل مدیترانه، شهری پر رونق بود که بارها و بارها توسط بسیاری از کشورها از جمله رومی ها ، ویزیگوت ها ، مورها ، فرانک ها ، انگلیس و سایر ملل فتح شد. با وجود این ، بارسلونا توانست تا امروز تاکنون میراث خود را حفظ کند. نقاط دیدنی این شهر، از قلعه های باستانی گرفته تا آسمان خراش های ماوراء مدرن، تقریباً تمام دوره های تاریخ خود را در بر می گیرد.
در تور مجازی بارسلونا که پربازدیدترین شهر در کشور اسپانیا می باشد سری به مناطق و جاذبه های دیدنی شهر میزنیم.


محله گوتیک

در آغاز تور مجازی بارسلونا بهمحله گوتیک می رویم زیرا بسیاری از زیباترین و معروف‌ترین موزه‌ها در این منطقه قرون وسطایی قرار دارند. مسیرهای اندکی برای عبور با ماشین در دسترس هستند و همین سبب می‌شود که شما بتوانید اکثر قسمت‌های منطقه گوتیک را به صورت پیاده بگردید. این منطقه برای خرید کردن هم بسیار مناسب است. بوتیک‌های کوچک بیشمار، فروشگاه‌هایی با اقلام روزمره و شکلات فروشی‌ها پول خرج کردن را بسیار آسان می‌کنند.

با دیگر تورهای مجازی الفبای سفر همراه باشید

با تورمجازی فلورانس، سفری به مهد هنر اروپا داشته باشید

تیبیدابو

خود این شهر از تپه های زیادی تشکیل شده است که دارای ارتفاع متفاوت هستند. بلندترین نقطه (500 متر بالاتر از سطح دریا) کوه Tibidabo است که منظره ای زیبا از بارسلونا را ارائه می دهد و بهترین مکان برای گرفتن عکس های پانوراما می باشد. در این کوه قدیمی ترین شهربازی بارسلونا با امکانات هیجان انگیزو همچنین یک کلیسا با معماری خیره کننده وجود دارد. هر دو بنای یاد شده  از دور دست ترین نقطه  شهر بارسلونا قابل مشاهده هستند. از مرکز شهر تا این کوه با قطار تنها ۱۰ دقیقه زمان است و به همین دلیل تماشای این مکان را در برنامه اصلی تور مجازی بارسلونا قرار داده ایم.

کلیسای ساگرادا فامیلیا

در ادامه تور مجازی بارسلونا، سراغ بزرگترین و باشکوه ترین کلیسای دنیا یا همان ساگرادا فامیلیا می رویم. می توان ساگرادا فامیلیا در بارسلونا را به برج ایفل در پاریس تشبیه کرد. به این منظور که اگر قرار باشد فقط یک دیدنی در این شهر ببینید، همین ساگرادای باشکوه است. ساگرادا فامیلیا در آینده بلندترین ساختمان مذهبی در قاره اروپا خواهد بود و همانطور که گفته شد ساختمان مرکزی آن تا ارتفاع 170 متر می رسد.

کلیسای ساگرادا فامیلیا با شکوه ترین کلیسای جهان

ورزشگاه نیوکمپ

یکی از هیجان انگیزترین بخش های برنامه در تور مجازی بارسلونا بازدید از کمپ بازیای یکی از بهترین و پرطرفدارترین تیم های دنیا یعنی بارسلونا اسپانیا می باشد. استادیوم نیوکمپ یکی از باشکوه ترین ورزشگاه های اسپانیا و جهان می باشد که حتی اگر علاقه ‌ای به فوتبال نداشته باشید از عظمت و شور و هیجان این استادیوم به وجد می‌آیید و آن را تحسین می‌کنند. موزه نیوکمپ قطعا بهترین محل برای دوست ‌داران دنیای فوتبال است. این موزه شامل بخش‌های مختلفی است: در اولین قسمت عکس‌ها، مدارک و نشان‌های پیروزی بر روی یک دیوار شیشه ای قرار داده شده است که به شکل لمسی مورد استفاده بازدیدکننده قرار می‌گیرد.

وزشگاه نیوکمپ بزرگترین ورزشگاه در دنیا

سواحل بارسلونا

تماشای سواحل بارسلونا یکی از هیجان انگیزترین و پرطرفدارترین کارهایی است که هر گردشگری در سفر به این شهر انجام می دهد.می توان گفت پیاده‌ روی از ساحل بارسلونتا (Barceloneta) تا مرکز خرید دیاگونال مار (Diagonal Mar) تقریبا به مدت یک ساعت تمام طول می‌کشد، اما این پیاده‌ روی موجب می‌شود که شهر را به‌ خوبی تماشا کنید. ساحل بارسلونتا در این شهر، ساحلی به طول 1100 متر است که در طی سال میزبان جمعیت زیادی از مردم محلی و گردشگران می باشد. از این منطقه به‌عنوان  محبوب‌ ترین ساحل در شهر بارسلونا اسپانیا یاد می شودد. این ساحل، آب و عمق مناسبی برای شنا دارد. همچنین کافه ها و رستوران‌های متعددی در نزدیکی آن پذیرای گردشگران هستند. 

میدان اسپانیا Plaza de España

تور مجازی بارسلونا را با تماشای میدان اسپانیا Plaza de España به پایان می رسانیم که یکی از بزرگترین میادین شهر قرار دارد که به مناسبت نمایشگاه بین المللی در سال 1929 افتتاح شد. در مقابل میدان دو برج ونیزی به طول 47 متر وجود دارد و یک فواره پر  زرق و برق دار ایجاد شده است که که با مجسمه های سبک باروک تزئین شده است. Plaza de España در بارسلونا به عنوان سمبل بزرگی سابق این شهر و همزمان با نمادی از شهر-مدرن مدرن خدمت می کند. این یک نماد با شکوه است!

میدان اسپانیا زیباترین میدان شهر بارسلونا

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt