ماجراجویی و هیجان در پارک تفریحی شاه عالم کوالالامپور

ماجراجویی و هیجان در پارک تفریحی شاه عالم کوالالامپور

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 شهریور ، 1398

ماجراجویی و هیجان در پارک تفریحی شاه عالم مالزی

به کسانی که به دنبال سرگرمی جدی و هیجان انگیز در مالزی هستند توصیه می شود حتما مجموعه تفریحی ورزشی اسکای ترکس در پارک شاه عالم در کوالالامپور و ماجراجویی و هیجان در پارک تفریحی شاه عالم مالزی را تجربه کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

به کسانی که به دنبال سرگرمی جدی و هیجان انگیز در مالزی هستند توصیه می شود حتما مجموعه تفریحی ورزشی اسکای ترکس در پارک شاه عالم در کوالالامپور و ماجراجویی و هیجان در پارک تفریحی شاه عالم کوالالامپور را تجربه کنند. تفریحات این جاذبه گردشگری در کوالالامپور شامل فعالیت های نفس گیر در فضای باز مانند کوهنوردی با طناب و پرواز در وسط فضای سرسبز پارک شاه عالم می باشد. گردشگران تور های ویژه کوالالامپور با طی کردن مسافتی تقریبا 45 دقیقه ای از مرکز شهر کوالالامپور به این مجموعه برسند.

فردی در حال بالا رفتن از نردبان یکی از قسمت های مجموعه تفریحی ورزشی اسکای ترکس

روز های کاری مجموعه تفریحی ورزشی اسکای ترکس

مجموعه تفریحی ورزشی اسکای ترکس فقط در طول تعطیلات آخر هفته باز است و برای اطمینان خاطر توصیه می شود بعد از رزرو بلیط هواپیما کوالالامپور، بلیط این مجموعه را نیز، به صورت آنلاین رزرو کنید. اما توجه داشته باشید که اگر میهمانی بزرگی دارید و تعدادتان از 25 نفر بیشتر است، می توانید  این مجموعه را برای روزهای وسط هفته باز کنید. این نکته قابل ذکر است که کودکان زیر 12 سال به دلایل ایمنی، نیاز به حضور والدین یا سرپرست دارند تا بتوانند در این تفریح بسیار هیجان انگیز شرکت کنند.

گروهی از گردشگران در حال آغاز یکی از قسمت های مهیج مجموعه تفریحی ورزشی اسکای ترکس کوالالامپور

اقدامات اولیه برای شروع هیجان در مجموعه تفریحی ورزشی اسکای ترکس

شركت كنندگان به محض ورود ملزم به گذراندن دوره های آموزشی می باشند كه در آن مختصرا درباره دانش فنی تجهیزات ایمنی توضیحات لازم ارائه خواهد شد. ساده ترین دوره آن، ماجراجویی کوچکی است که شامل 23 چالش غیرمستقیم تا دشوار است و بچه های زیر 8 سال باید با یک بزرگسال برای این تفریح جالب همراه شوند. تفریح برجسته این دوره روباه روی 70 متری است که شما را بر فراز دریاچه این مجموعه قرار می دهد.

یک نوجوان در حال گذر از یکی از مهیج ترین قسمت های مجموعه تفریحی ورزشی اسکای ترکس مالزی

دومین دوره، دوره ی Big Thrill است که بیشتر برای بزرگسالان در نظر گرفته شده و البته بچه های زیر 13 سال که قد کافی را برای این قسمت دارند نیز می توانند در آن شرکت کنند. این مجموعه همچنین دارای 23 مانع از سطح آسان تا بسیار دشوار، با سکوهای بلند 17 متری و عبور از تخته های Zig-zag می باشد. سخت ترین دوره، Extreme Challenge است که شامل 34 مانع بسیار چالش برانگیز بوده و به شرکت کنندگان دو یا سه ساعت فرصت می دهد تا کل دوره را طی کنند.

مجموعه تفریحی ورزشی اسکای ترکس مالزی در کوالالامپور

امکانات مجموعه تفریحی ورزشی اسکای ترکس

مجموعه تفریحی ورزشی اسکای ترکس همچنین یک سکوی چوبی با 10 میز پیک نیک برای مراجعان خود در نظر گرفته است. علاوه بر آن یک باربکیو نیز برای استفاده گردشگران در دسترس است، اما به خاطر داشته باشید که ذغال مخصوص خود را همراه داشته باشید و از آنجا که تنها یک باربیکیو موجود است، برای اطمینان از در دسترس بودن آن، رزرو آن را از قبل انجام دهید. رزرو میزها و باربکیو را می توانید به صورت آنلاین از درگاه این مجموعه انجام دهید. مجموعه پارک شاه عالم یکی از بهترین و پر طرفدارترین جاذبه های گردشگری مالزی می باشد و برای ورود به آن باید هزینه کمی را بپردازند.
ساعات کاری مجموعه تفریحی ورزشی اسکای ترکس: شنبه-یکشنبه 08:30 - 16:30

مجموعه تفریحی ورزشی اسکای ترکس کوالالامپور

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt