بهترین غذا ها با بهترین منظره در یک رستوران فوق العاده

بهترین غذا ها با بهترین منظره در یک رستوران فوق العاده

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 مرداد ، 1398

بهترین غذا ها با بهترین منظره در یک رستوران فوق العاده

رستوران پان یاه بهترین انتخاب در بین رستوران های پوکت می باشد و در حدود یك كیلومتری شمال پاتونگ و امتداد جاده ساحلی زیبا كه به سمت ساحل كامالا می رود واقع شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

رستوران (پان یاه) Pan Yaah در پوکت، غذایی در بهشت

رستوران پان یاه بهترین انتخاب در بین رستوران های پوکت می باشد و در حدود یك كیلومتری شمال پاتونگ و امتداد جاده ساحلی زیبا كه به سمت ساحل كامالا می رود واقع شده است. این رستوران سالهاست تأسیس شده و اخیرا عملکرد خود را در زمینه خدمات، غذاها و دکوراسیونها ارتقا داده است تا به یک مکان بسیار عالی برای غروب آفتاب عاشقانه و صمیمی و صرف عصرانه یک لذت بخش تبدیل شود. این رستوران در بالای صخره های بزرگ قرار گرفته است و مناظر پائین دست بسیار چشمگیری دارد. به طور عمده از چوب تیره تشکیل شده و دارای تراس است تا نسیم دریا آرام ترین لحظات را در این جا برایتان به ارمغان می آورد.

میزی رو به دریا در رستوران پان یاه در پوکت تایلند

تعریف کامل و ساده از رستوران تایلندی پان یاه

اگر بخواهیم پان یاه را ساده و اساسی تر توصیف کنیم باید بگوییم این یک رستوران فانتزی تایلندی در نزدیک ترین راه به پاتونگ است که با نمای عالی از دریا با قیمت های متوسط به شما سرویس می دهد. با اینکه خورشید کمی برای غرق شدن در اقیانوس به هنگام غروب آفتاب عجله دارد، توصیه می شود در روز یکی از میزهایی که به سمت دریا است را رزرو کرده تا از این منظره زیبا لذت کافی را ببرید.

نمای داخلی رستوران پان یاه در پوکت تایلند

منوی غذایی رستوران پان یاه

غذاهای دریایی در این رستوران که به عنوان یک رستوران ساحلی محسوب می شود، دسته اصلی غذا هایی هستند که سرو می شوند. البته این رستوران منوی دیگری را نیز برای کسانی که نسبت به غذا های دریایی تایلندی علاقه ای نشان نمی دهند، را ارائه می دهد. ظروف استفاده شده در این رستوران شامل صدف ها و ظرف های سفالی می باشد.

برنج با میگو های بزرگ در یک ظرف بزرگ و غذای دریایی بخار پز در سس و فلفل یکی از لذیذ ترین غذا های این رستوران محسوب می شود. غذای دیگر محبوب و مورد علاقه گردشگران تورهای ویژه تایلند ماهی کباب شده است. (البته این را بدانید پان یاه قیمت های این نوع غذا ها را طبق وزنی که دارند محاسبه می کند و حتی می توانید فیله ماهی را با قیمت مناسب تر سفارش دهید).

غذای سرو شده در رستوران پان یاه در پوکت تایلند

البته در رستوران پان یاه چیز های بیشتری برای امتحان کردن وجود دارد و منوی غذایی آن به زبان انگلیسی و نسبتا جامع و قابل فهم است. اما مهمترین نکته اصلی پان یاه این است که شما می توانید در مکانی بسیار تایلندی با برخی از بهترین منظره های جزیره از لذیذ ترین غذا های تایلندی لذت ببرید و طعم بهترین غذا ها با بهترین منظره در یک رستوران فوق العاده را بچشید.

ماهی کبابی سرو شده در رستوران پان یاه در پوکت تایلند

ساعت های بازگشایی رستوران: روزانه 11:00 - 23:00
آدرس رستوران پان یاه : 249. Prabaramee Road. (جاده ساحل)

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt