احداث پارک جدید گردشگری در دریاچه نمک چاکا در چین

احداث پارک جدید گردشگری در دریاچه نمک چاکا در چین

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 14 مرداد ، 1398

احداث پارک جدید گردشگری در دریاچه نمک چاکا در چین

مقامات گردشگری هایکسی از بهره برداری از یک پارک توریستی جدید در دریاچه نمکی چاکا در استان چینگهای برای گردشگران خبر دادند. این دومین منطقه دیدنی دریاچه نمک چاکا به شمار می آید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مقامات گردشگری هایکسی از بهره برداری از یک پارک توریستی جدید در دریاچه نمکی چاکا در استان چینگهای برای گردشگران تور های ویژه چین خبر دادند. این دومین منطقه دیدنی دریاچه نمک چاکا به شمار می آید.

بازدید توریست ها از دریاچه نمک چاکا در چین

برنامه های گردشگری پارک جدید گردشگری در دریاچه نمک چاکا

پارک جدید گردشگری که یکی از جاذبه های گردشگری چین نیز می باشد، آسمان شماره یک، نامگذاری شده است. پارک آسمان شماره یک در دریاچه نمک چاکا، مساحتی معادل 14.19 کیلومتر مربع را شامل می شود و هزینه ساخت آن حدود 620 میلیون یوان است. این پارک جدید دارای برنامه های گردشگری متنوعی از جمله قایقرانی، کوهنوردی، تور های هوای گرم و سواری با شتر و اسب می باشد. با این حال، در چنین پارک و چنین دریاچه نمک معروفی، نمک مهمترین مورد است. در این پارک می توانید از نمک درمانی، مجسمه سازی نمکی، نمک کشویی ،گلف بازی های نمکی و بسیاری از برنامه های مربوط به نمک که هرگز نمی توانید در مکان های دیگر تجربه کنید، لذت ببرید.

دریاچه نمک چاکا از جاذبه های گردشگری چین

دریاچه نمکی چاکا یک دریاچه نمک کریستالی طبیعی است که در شهر چاکا، شهرستان اولان هایکسی و استان چینگهای در چین واقع شده است. همچنین در فاصله 298 کیلومتری شینینگ مرکز چینگهای، یکی از چهار دریاچه بزرگ نمک در حوضه قیدام است. یک آسمان لاجوردی، آب کریستالی آبی و یک دریاچه برفی به آن شهرت "آینه آسمان" را می بخشد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt