بهترین سواحل رویایی در ترکیه

بهترین سواحل رویایی در ترکیه

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 بهمن ، 1401

بهترین سواحل رویایی در ترکیه

اگر به مهمانی های ساحلی علاقه مند هستید، یا می خواهید ساعات را با آرامش در ساحلی که کمتر توریستی در آن وجود دارد سپری کنید، ترکیه همه آنها را برای شما فراهم کرده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر به مهمانی های ساحلی علاقه مند هستید، یا می خواهید ساعات را با آرامش در ساحلی که کمتر توریستی در آن وجود دارد سپری کنید، ترکیه همه آنها را برای شما فراهم کرده است. زیباترین سواحل ترکیه که به عنوان سواحل فیروزه ای نیز معروف هستند، در جنوب غربی ترکیه وجود دارند. جاهایی که دریای مدیترانه با دریای اژه ملاقات می کند، جایی است که آبهای نفیس و نیلگون را پیدا خواهید کرد. در اینجا بهترین سواحل ترکیه را به شما معرفی می کنیم تا با تور ترکیه و سفر به این کشور، این مکان های زیبا را از دست ندهید.

ساحل کنیالتی آنتالیا، ساحلی با سنگ های رنگی

اگر به دنبال یک شهر و استراحتگاه ساحلی هستید، به ساحل کنیالتی در آنتالیا بروید. ساحل کنیالتی 7 کیلومتر طول دارد و از شهر به سمت کوههای Beydağları می رود. این ساحل پر از کافه ها و رستوران های نا تمام و بی نظیر است. با خرید یا رزرو تور آنتالیا به این شهر زیبا سفر کرده و از این ساحل لذت ببرید، البته هرگز گزینه های صرف غذا و نوشیدنی را در ساحل زیبای کنیاتی فراموش نکنید.

سنگ های رنگی در ساحل کنیالتی آنتالیا در ترکیه

ساحل کاپوتاش، ساحل سفید در کنار آب های آبی

این جواهر کوچک را بین شهرهای کاس و کالکان پیدا خواهید کرد. برای رفتن به ساحل از پله های کنار جاده به پائین می روید و وارد ساحل می شوید. ساحل کاپوتاش دارای ماسه هایی مثل سنگ مرمر و امواج ملایمی که برای شنا بسیار عالی هستند، می باشد. اما در اینجا هیچ مغازه ای وجود ندارد و امکانات کم است ولی چتر برای اجاره در دسترس می باشد.

نمایی از بالای ماسه های سفید و دریای ابی ساحل کاپوتاش ترکیه

ساحل سیرالی آنتالیا، ساحلی محافظت شده

به دلیل اهمیت اکولوژیکی زیاد این ساحل، دولت ترکیه ساحل سیرالی را به عنوان یک منطقه محافظت شده اعلام کرد و ساحل همچنان توسعه نیافته و بکر مانده است و باعث شده به یکی از بهترین سواحل ترکیه تبدیل شود و سیرالی را به ساحلی کامل برای لذت بردن از لحظاتی آرام تبدیل کرده است.

کوه جنگلی در ساحل سیرالی آنتالیا ترکیه

ساحل الیمپوس، ساحلی پر از خانه های درختی

این ساحل منزوی تر و در عین حال شلوغ تر از ساحل سیرالی می باشد. این ساحل بخشی از مسیری است که در امتداد مسیر جاده لایکان قرار دارد. ساحل اولیمپوس به خاطر خانه های درختی و شب زنده داری های شبانه مشهور است.

ساحل الیمپوس در امتداد جاده لایکان ترکیه

ساحل اولودنیز، ساحلی زیبا در کوهپایه

ساحل اولودنیز در میان یک پس زمینه کوهستانی تنظیم شده است. زیبایی های این ساحل هزاران نفر را به خود جلب کرده است، جای تعجب نیست که هتل و رستوران در این ساحل به وفور به چشم می خورد و این مکان در حال حاضر یک مقصد بسیار محبوب برای تعطیلات است.

دو قایق در آب های زلال ساحل اولودنیز در ترکیه

ساحل کلئوپاترا، بهترین ساحل تفریحی در آلانیا

ساحل کلئوپاترا به جز اینکه یک ساحل با زیبایی های بی پایان و شن های بی نظیر است، یکی از بهترین سواحل ترکیه نیز محسوب می شود. با تور آلانیا و رفتن به این ساحل از تفریحات آبی مثل پارازیلینگ، جت اسکی و غواصی نیز بهرمند شوید. کافه ها و رستوران ها نیز با بهترین غذا ها و نوشیدنی ها در ساحل پذیرای گردشگران هستند. برای دوستداران تفریحات شبانه و شب زنده داری، بهترین مکان های تفریحی در این ساحل وجود دارند.

ساحل کلئوپاترا در آلانیا ترکیه

ساحل گونلوکلو، نگین فتحیه

این ساحل را می توان در جاده Fethiye-Gocek یافت. (ساحل گونلوکلو) Gunluklu یک گریز سریع در تعطیلات برای ساکنان هر دو شهر فتحیه و گوچک است. جای تعجب نیست که معمولاً خانواده های ترک اوقات فراغت و تعطیلات آخر هفته خود را در این ساحل می گذرانند و لذت می برند. درختان کاج که ساحل را پوشانده اند، آن را به بهترین گزینه برای پیک نیک ها و خوش گذرانی تبدیل می کند.

ساحل گونلوکلو در فتحیه ترکیه

اووا بوکو، از بی نظیرترین شبه جزیره های ترکیه

Datça  یک شبه جزیره به طول 80 کیلومتر است که به مارماریس متصل می باشد. این شبه جزیره یک ایستگاه بندری برای سفرهای آبی می باشد. اووا بوکو یکی از سه خلیج نفیس به همراه هاییتبوکو و کیزیلبوک است. در این ساحل رستوران های کوچک ساحلی با درختان کاج و بلوط که شهر اطراف ساحل را احاطه کرده اند به چشمتان می خورد. یک گزینه ایده آل برای تفریح استفاده از تور ارزان مارماریس و سپری کردن سفر در این جزیره است.

قایقی در ساحل سفید اووابوکو در مارماریس ترکیه

ساحل کارگی، بهترین ساحل برای شنا در بدروم

بدروم به دلیل اینکه میزبان گردشگران زیادی می باشد بسیار شناخته شده است. ساحل کارگی ساحلی آرام و در عین حال شلوغ است و آب های خوبی برای شنا دارد. با خرید تور بدروم به این شهر سفر کرده و در ساحل کارگی به آرامش بی پایان برسید. همچنین در اینجا شتر سواری را در امتداد ساحل نیز می توانید تجربه کنید.

ساحل کارگی در بدروم ترکیه

ساحل پاتارا، بهترین ساحل مدیترانه در دره زانتوس

طول 9 کیلومتری ساحل شنی و سفید پاتارا یکی از طولانی ترین و بهترین خط ساحلی دریای مدیترانه و از بهترین سواحل ترکیه است. در فصل مسافرت، در این ساحل شلوغی زیادی حکم فرماست، اما اگر بیشتر قدم بزنید، در عین لذت بردن از ساحل جای خلوتی نیز برای استراحت پیدا خواهید کرد.

ساحل پاتارا دره زانتوس ترکیه

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt