عاشقان کوهنوردی و طبیعت گردی بخوانند

عاشقان کوهنوردی و طبیعت گردی بخوانند

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 14 مرداد ، 1398

عاشقان کوهنوردی و طبیعت گردی بخوانند

هند در تنوع زیستی باورنکردنی و شفافی قرار دارد. در هند همه مدل زیبایی وجود دارد که از دامنه پر زرق و برق هیمالیا سخن می گویند و قله های کوهستان هند برای سقف جهان بودن به خود افتخار می کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

هند در تنوع زیستی باورنکردنی و شفافی قرار دارد. در هند همه مدل زیبایی وجود دارد که از دامنه پر زرق و برق هیمالیا سخن می گویند و قله های کوهستان هند برای سقف جهان بودن به خود افتخار می کنند. نه تنها هیمالیا بلکه قله ها و تپه های زیبا و خارق العاده دیگری نیز در این کشور مانند قله های معروف گات غربی و شرقی وجود دارد. بلندترین قله های برتر ایالت های هند را که محلی برای کوهنوردی و سایر ورزش های ماجراجویی برای گردشگران تور های ویژه هند می باشند را در ادامه مطلب به شما عزیزان معرفی کرده ایم.

قله (کانگ چنجونگا) Kangchenjunga ،8586M / 28,169 ft

قله زیبای Kangchenjunga بخشی از زینت هیمالیاست که در سیکیم (SIKIM) هندوستان نفس می کشد. کوهنوردی در این قله زیبا که یکی از بلندترین و شگفت انگیز ترین قله های هند است، معنی و ابعاد جدیدی پیدا می کند.

قله کانگ چنجونگا در هندوستان

قله (ناندا دوی) Nanda Devi ،7816M / 25,643 ft

این قله هفت هزار متری پرقدرت در اوتاراکند، چمولی واقع شده است. برای بسیاری از کسانی که به ماجراجویی و کوهنوردی می پردازند، صعود به قله ناندا دوی آرزویی بزرگ است و شوق رفتن بر فراز این قله را دارند. پیاده روی از Munsiyari و یک اردوگاه اولیه شروع می شود.

قله ناندا دوی در هند

قله (کامت) Kamet ،7756M / 25,446 ft

کوه كامت بعد از ناندا دیوی در Garhwal Himalayas دومین قله مرتفع است. سفر به کامت هفت هزار متری کاملاً نفس گیر است، زیرا این مسیر شما را با جنگلهای کوهستانی متراکم به اردوگاه پایه منتقل می کند. اگر از شرق كامت کوهنوردی را شروع کنید، صعود نسبتاً سخت تر می شود.

قله کامت در هندوستان

قله (سالتورو کانرگی) SaltoroKangri ،7742M / 25,400 ft

سفر کوهستانی در این محدوده به دلیل شرایط منطقه ای کار بسیار سختی است. این قله بلند بخشی جدایی ناپذیر از محدوده کاراکورام می باشد و در آن پراکنده شده است. دره ها و رودخانه ها که از میان قله در حال قدم زدن هستند منظره ای پانوراما بسیار جذابی را به وجود آورده اند که نفس شما را از بین می برد. به غیر از (سالتورو کانگی) Saltoro Kangri، شما همچنین می توانید کوه Nun Expedition  هفت هزار و صد متری را انتخاب کنید که یکی دیگر از بهشت های بزرگ برای عاشقان کوهنوردی و طبیعت گردی است و در دره زانسر واقع می باشد. این قله بخشی از قله دو قلو و پوشیده از برف Nun-Kun است که گویی مسحور شده باشد. زیبایی طبیعی این مکان با کلمات قابل بیان نیست. باید آرامشی را در اینجا احساس کنید که برای همیشه در کنار شما خواهد ماند.

قله سالتورو کانگری در هندوستان

قله (گوریچن پیک) Gorichen Peak ،6858M / 22,500 ft

گوریچن پیک، بلندترین قله در آروناچال پرادش می باشد که با غرور و عزت ایستاده است. این قله دوست داشتنی در منطقه Tawang قرار دارد. برای رفتن به این قله و صعود به آن جا می توان از آبشارهای زیبای نورونانگ که فقط 25 کیلومتر با گوریشن فاصله دارد لذت ببرید. در اینجا با طبیعت یکی شوید و در دامان طبیعت آرامش پیدا کنید. هوای تازه، فضای کاملا سبز، هوای مه آلود همراه با عطر گل تمام حواس شما را پر خواهد کرد. گروه های مختلفی از سراسر جهان برای پیدا کردن این گوهر پنهان به اینجا می آیند.

قله گوریچن پیک در هندوستان

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt