اوج لذت یک سفر در محبوب ترین ساحل گوا

اوج لذت یک سفر در محبوب ترین ساحل گوا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 آبان ، 1398

اوج لذت یک سفر در محبوب ترین ساحل گوا

ساحل باگا محبوب ترین ساحل گوا و به خاطر نهرها، ورزش و تفریحات آبی، ماجراجویی و غواصی و پارک تفریحی اش مشهور و همچنین در بین نسل جوان و بزرگان محبوب می باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

ساحل باگا محبوب ترین ساحل گوا محسوب می شود. ساحل باگا به خاطر نهرها ، ورزش و تفریحات آبی ، ماجراجویی و غواصی و پارک تفریحی اش مشهور و همچنین در بین نسل جوان و بزرگان محبوب می باشد. ساحل باگا در بین گردشگران به دلیل فعالیتهای ماجراجویی و لحظات آرامش بخش زیادی که دارد، پر از امکانات تفریحی است که در اینجا بهترین تفریحاتی که می توان در ساحل باگا که یکی از بهترین سواحل گوا می باشد، انجام داد را برای سفر های شما با تور های ارزان گوا به این مکان بسیار جذاب، جمع آوری کرده ایم.

اوج هیجان را با تفریحات ورزشی آبی در باگا تجربه کنید

در این ساحل می توانید از حضور در ورزش های آبی مانند غواصی دو روزه یا غواصی در آب های آزاد استفاده کرده و لذت ببرید. همچنین به جز غواصی می توانید به لذت بردن از جت اسکی، قایق سواری، بازی با دلفین ها، پیمودن دریا با بنانا، بپردازید. کسانی که به آرامش ساحل علاقه دارند و می خواهند در کنار ساحل بنشینند، می توانند در این ساحل با آب نارگیل به بیشترین حد آرامش برسند.

جت اسکی در سواحل باگا در گوا هندوستان

ماساژ آیورودیک، آرامش بخش ترین آرامبخش

به آرامش بخش ترین و مفیدترین تفریح، ماساژ آیورودیک بروید. جلسات ماساژ 1 تا 2 ساعت مبتنی بر درمان سنتی هند است و برای بیماری های مختلف بسیار مفید می باشد. این کار نه تنها آرامش عمومی بدن را فراهم می کند، بلکه برای بیماریهای مختلفی مثل میگرن ، سردرد ، درمان ستون فقرات و بسیاری دیگر مفید است.

سالن، تخت و وسایل ماساژ آیورودیک در ساحل باگا در گوا هندوستان

پارک تفریحی مونسون، مکانی برای کودکان

جهت ایجاد یک روز پر از سرگرمی برای بچه ها، پارک تفریحی مونسون یکی از بهترین مکان های نزدیک به شما است. این اولین پارک بادی هند است که مکان هایی هیجان انگیز و مفرح سرشار از شادی در آن وجود دارد.

پارک آبی مونسون در گوا هندوستان

خرید در ساحل باگا را در بازار شب تجربه کنید

برای خرید کردن به بازار شب بروید. در این بازار صدها غرفه، طیف گسترده ای از صنایع دستی، لباس های مرسوم، مد روز و جواهرات مصنوعی، رستوران ها و غذاخوری های عالی را می توانید بیابید. اگر قصد خرید لباس را دارید، رفتن به بهترین بوتیک های گوا را فراموش نکنید.

بازار شب در باگا، گوا، هندوستان

چگونه از گوا به ساحل باگا برویم

دسترسی به ساحل باگا بسیار آسان است. می توانید از اتوبوس های مستقیمی که از پاناجی به طور مرتب در حال حرکت هستند یا تاکسی ها استفاده کنید. همچنین از فرودگاه نیز می توانید تاکسی مستقیم به ساحل باگا گرفت.

اتوبوس حمل و نقل عمومی برای رفتن از گوا به باگا

نکاتی که در ساحل باگا باید به آن ها توجه داشته باشید

ساحل باگا یکی از محبوب ترین سواحل گوا است بنابراین کمی شلوغ است و باید مراقب فرزندان خود باشید و اجازه ندهید خیلی دور شوند. از خوردن وسایل محلی خودداری کنید. راهنمای گردشگری را هنگام رفتن به ساحل با خود داشته باشید. اگر خیلی لازم نیست ، با افراد محلی گرم نشوید. برای اینکه به هتل برگردید به جای اتوبوس از تاکسی استفاده کنید.

ساحل باگا در گوا هندوستان

جاذبه های نزدیک به ساحل  باگا کدامند

کلیسای لیدی پیتی، کلیسایی با قدمت نه چندان زیاد و مملو از چیدمان های زیبا، معماری خارق العاده و محیط منحصر به فرد است. سپری کردن مدتی در اینجا و بهره بردن از زیبایی کلیسا کاری است که بیشتر گردشگران تور های ویژه گوا به آن علاقه مند هستند.

نمای بیرونی کلیسای لیدی پیتی در گوا هندوستان

معبد شانتادورگ، معبدی هندو است در سرزمین کلیساها. این معبد بسیار کوچک است ولی یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری هند محسوب می شود و می تواند مورد علاقه عاشقان معبد باشد.

نمای بیرونی معبد شانتادورگ در گوا هندوستان

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt