بیشترین مقاصد محبوب در استرالیا

بیشترین مقاصد محبوب در استرالیا

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 05 مرداد ، 1398

بیشترین مقاصد محبوب در استرالیا

نگاهی اجمالی به استرالیا در کره زمین، یک قاره جدا شده را نشان می دهد.چشم انداز مناظر خارق العاده، حیات وحش شگفت انگیز و قدیمی ترین فرهنگ های جهان نیز در اینجا وجود دارد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

نگاهی اجمالی به استرالیا در کره زمین، یک قاره جدا شده با فاصله 7،419 مایل بین سانفرانسیسکو، ایالات متحده و سیدنی را نشان می دهد. استرالیا با نزدیکترین شهر خارجی ماکاسار، در کشور اندونزی که خود جاذبه های فراوانی دارد، همسایه است که در فاصله 1،960 مایل از شمال شرقی استرالیا، قرار دارد. چشم انداز مناظر خارق العاده، حیات وحش شگفت انگیز و قدیمی ترین فرهنگ های جهان نیز در اینجا وجود دارد. بیابان های استرالیا یک منظره از دنیای طبیعی منحصر به فرد را ارائه می دهند که توسط شرایط سخت آب و هوایی یا عوامل دیگر شکل گرفته و دارای اهمیت معنوی و تاریخی زیادی می باشد.

صخره های موج در هایدن، استراليای غربی

صخره های شگفت انگیز طبیعی را در حوزه پارک حیات وحش استرالیای غربی واقع در حدود 184 کیلومتری شرق پرت وجود دارند. خطوط خیره کننده دیوار های سنگی 15 متر ارتفاع و حدود 110 متر طول دارند و شبیه به یک موج رو به افزایش از جنس گرانیت می باشد. این مکان به قصه ها مربوط می باشد که توسط افراد محلی به آن Ballardong (بالاردانگ) گفته می شود و آن ها معتقدند که یک مار رنگین پس از نوشیدن آب تمام منطقه و زمانی که بدنش متورم شده، خود را به سمت بالا کشانده و منحنی جذاب و شیب رو به بالا را به این شکل به وجود آورده است. علائم موجود در اطراف صخره موج، بازدید کنندگان را با تاریخ طبیعی این صخره آشنا می سازد.

صخره موج در هایدن استرالیا

محدوده قبیله (Kiwirrkurra) کیویررکورا، استرالیای غربی

قبیله کیویررکورا به عنوان دور افتاده ترین جامعه کشور شناخته شده و در کویر گیبسون نزدیک به 530 مایلی غرب آلیس اسپرینگز و 745 مایلی غرب بندر هدلند واقع شده است. جامعه بومی همچنان در حال گسترش هستند تا میراث خود را که شامل 16564 مایل مربع از کویر سرخ و مخازن طبیعی است نگهداری کنند. برای سفر به این چشم انداز بی پروا به یک وسیله نقلیه آفرود نیاز است و دولت استرالیا پیشنهاد می کند که گردشگران برای سفر به این مکان به یک کاروان ملحق شوند. در طول فصول بارانی آب مصرفی مردم محلی با آب چشمه های پراکنده در مناطق محافظت شده تامین می شود. زندگی مردم محلی را ماهیگیری یا شکار شکل داده است. آواز یک شکل معمولی برای به جای آوردن سنت، تاریخ و میراث آن ها است که کودکان را به دنباله رو راه پدر و مادر و پدربزرگ ها تبدیل می کند.

خودروی آفرود در محدوده قبیله کیویررکورا در استرالیای غربی

دهانه Wolfe Creek (ولف کریک)، استرالیای غربی

این اثر متمایز و منفجر شده، دومین گودال تشکیل شده در جهان است و در ایالت استرالیای غربی و محدوده شمالی شهر داروین قرار دارد که نزدیکترین فرودگاه به این مکان در فاصله 832 مایلی است. یک شهاب سنگ در حدود 300000 سال پیش به این مکان برخورد کرده و یک دهانه با بیش از 594 متر عرض را تشکیل داده است. در حال حاضر، بعد از هزاران سال تاثیر فرسایش توسط عواملی مثل باد بر روی این جاذبه، دهانه آن بیش از 60 متر است. بقایای تأثیرگذاری از دهانه ولف کریک تا سال 1947 کشف شده است که به استرالیا و بسیاری از مناطق جدا شده آن اشاره دارد. با این حال، شما می توانید در مورد تاریخ شهاب سنگ از مردم محلی که از این دهانه داستان های رویایی خود را ساخته اند، سوال کنید. افسانه آنها این است که دو مار از دهانه ظاهر شده و از صحرا عبور کرده اند.

دهانه ولف کریک در استرالیای غربی

منطقه Nullarbor (نولاربور)، جاده ای بی انتها و ساحلی هم مرز بیابان در مرز استرالیای جنوبی و غربی

نولاربور مرز بین استراليای جنوبی و استراليای غربی با 781 مايل در وسیع ترین نقطه قرار دارد. فضای دور افتاده بی نظیر و گسترده ای از استرالیا، در امتداد دشت نیمه خشک که بین نواحی طلایی غربی استرالیا و شبه جزیره ایور جنوب استرالیا قرار دارد. مقامات دولتی معتقدند برای سفر به این مکان به یک وسیله نقلیه آفرود و مقدار زیادی آب، غذا و بنزین نیاز دارید. در این سفر از مناظری با گل های وحشی، کانگارو و شتر های وحشی گذر می کنید.
یکی از محبوب ترین مقصد های سفر در این جاده، رسیدن به نهنگ های تماشایی در ماه های ژوئن و اکتبر، زمانی که نهنگ ها از آب های قطبی به دریا های گرم تر برای زایمان مهاجرت می کنند. نهنگ ها و بچه هایشان حتی از خط ساحلی نیز قابل مشاهده هستند. تپه های ماسه ای در پارک ملی Eucla (اکولا)و ساحل کاکتوس دوری از مناظر مسطح و بدون درخت را فراهم می کنند. صخره های دریایی تا 100 متر بالاتر از دریا کشیده شده اند.

جاده ای منتهی به نولاربور مرزن بین استرالیای جنوبی و استرالیای غربی

سواحل نولاربور مرز بین استرالیای غربی و جنوبی

اگر فکر گردش با یک وسیله نقلیه افرود، پیاده روی در مسیرهای ناپدید شده ای که دنباله راه های بومیان هزاران سال پیش هستند یا به دنبال آب های آزاد برای رسیدن به سرزمین های ساحلی در جاذبه هایی که آن ها را شرح داده ایم هستید، حتما از تور های ویژه الفبای سفر و تور یک روزه استرالیا استفاده کنید چرا که عشق به ماجراجویی در مقصد های دورافتاده استرالیا را دوچندان می کند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt