در جیپور در چه جاهایی اقامت کنیم

در جیپور در چه جاهایی اقامت کنیم

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

در جیپور در چه جاهایی اقامت کنیم

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

جیپور یک شهر جادویی با تاریخ و فرهنگی غنی است. از تماشای قصر و قلعه های باشکوه با معماری دیدنی گرفته تا شتر سواری و خوردن غذاهای تند هندی را میتوانید در این شهر تجربه کنید اما برای رفع خستگی و استراحت کجاها باید اقامت کنیم؟ در ادامه الفبای سفر را دنبال کنید.

هتل کرول پلازا CROWN PLAZA جیپور

هتل کرول پلازا در روبه روی مرکز نمایشگاه و کنفرانس جیپور قرار گرفته است. اتاق های این هتل بسیار تمیز و دارای طراحی داخلی زیبایی است. از جمله برخی از امکانات رفاهی که در اتاق های این هتل 5 ستاره وجود دارد میتوان تلویزیون LCD، کاناپه های راحتی ، سیستم تهویه مطلوب، سشوار، میز تحریر با چراغ مطالعه، اینترنت بی سیم رایگان، و لوازم آرایش و بهداشتی رایگان را برشمارد.

در فضای زیبای رستوران روبار هتل میتوانید غذای خوشمزه محلی و یا بین الملی سفارش دهید و لذت ببرید کافه و بار هتل نیز با سرو اسنک و نوشیدنی و یا دسرها و شیرینهای مختلف پذیرای گردشگران میباشد. از امکانات تفریحی این هتل مانند آبگرم و سونا نیز میتوانید بهره مند شوید. اگر هم قصد دارید که در اطراف شهر بگردید می توانید در این محل خودرو اجاره کنید. بار رزرو  هتل های هند  در الفبای سفر میتوانید در این هتل اقامت خوشی داشته باشید.

هتل کرول پلازا،الفبای سفر

هتل تاج رمباق جیپور

هتل تاج رمباق Taj Rambagh Palace یک هتل لوکس است که با امکانات ویژه در یک قصر زیبا با معماری خیره کننده از میهمانان خود پذیرایی میکند. این هتل 5 ستاره داخل یک باغ زیبا قرار دارد. در این هتل 79 اتاق و سوئیت وجود دارد که مانند یک میهمان ویژه از شما پذیرایی میشود. اتاق های این هتل دارای پرده های ابریشمی زیبا است و طراحی داخلی رنگی و گرم به سبک راجستانی دارد.

اتاق های هتل رمباق دارای تلویزیون صفحه تخت، مینیبار و سشوار و صندوق امانات شخصی است. میهمانان این هتل میتوانند از خدمات و امکانات این هتل مانند اسپا و ماساژ، سالن بدن سازی ،کلاس یوگا و.. در تور دهلی آگرا جیپور بهره مند شوند.

هتل تاج رمباق جیپور،الفبای سفر

هتل ویستا اینترنشنال جیپور

هتل ویستا اینترنشنال VESTA INTERNATIONAL چهارستاره ایی است که در قلب جیپور قرار گرفته و با امکانات رفاهی خاص، پذیرای گردشگران است. در اتاق خود میتوانید تلوزیون با کانال های ماهواریی مشاهده کنید و از امکاناتی مانند چای ساز، یا قهوه ساز و مینی بار و حمام و سسیتم تهویه بهره مند شوید.

در استخر روباز میتوانید شنا کنید و آفتاب بگیرد و یا در سالن بدن سازی هتل ورزش کنید. دو رستوران هتل نیز با منویی متنوع غذاهای خوشمزه را برای میهمانان سرو میکند.سرویس خشکشوئی ، اینترنت وای فای ، سالن کنفرانس، مبادله ارز ، سرویس شاتل فرودگاهی از دیگر خدماتی است که میتوانید از آنها استفاده کنید.

هتل ویستا اینترنشنال جیپور،الفبای سفر
هتل مانسینگ MANSINGH جیپور 

هتل مانسینگ جیپور در فاصله کمی از از ایستگاه قطار تقاطعی جیپور قرار دارد.اتاق های این هتل مدرن و شیک بوده و دارای امکانات رفاهی مانند سیستم تهویه هوا مطبوع، صندوق امانات، اتاق نشیمن، مینی بار و حمام و امکان صرف صبحانه در اتاق اشاره کرد.

رستوران هتل با انواع غذاهای فرنگی و هندی از مسافران خود پذیرایی میکند، در کافه هتل نیز میتوانید بستی یا دسرهای مختلف را سفارش دهید. کارکنان هتل با روی خوش به شما خدماتی مانند برنامه گردشگری و راهنمای سفر را ارائه میدهند و به زبان انگلیسی صحبت میکنند.

هتل مانسینگ جیپور برای افرادی که سفر کاری دارند میتوانند جلسات اداری خود را در اتاق بزرگ و مجلل کنفراس هتل برگزار کنند.در این هتل همچنین  از امکانات تفریحی مانند استخر روباز و مرکز تناسب اندام نیز میتوانید بهره مند شوید.

هتل مانسینگ جیپور،الفبای سفر

هتل فرندلی ویلا جیپور

این هتل 4 ستاره امکانات رفاهی مدرن دارد و یک محل جذاب برای اقامت کردن است. اگر شما در سفر تجاری هستید یا نیاز دارید که با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنید، امکان استفاده 24 ساعته از اینترنت وای فای رایگان با سرعت بالا و حتی استفاده رایگان از  لپ تاپ در این هتل وجود دارد.

 مهمانان همچنین می توانند در دو تراس بزرگ که در بیرون ویلا  قرار گیرند بنشینند، یکی از این تراسها در کنار یک پارک سبز قرار داردو دیگری از چشم انداز دلپذیری از گل ها درختان یک باغ خصوصی را ارائه میدهد. کارکنان این هتل رفتار دوستانه ایی دارند و در صورت درخواست شما برای شما تورهای تفریحی در تور هند تابستان 98 ارائه میدهند.

هتل فرندلی ویلا جیپور،الفبای سفر
هتل Bhola Bhawan جیپور

تنها با 15 دقیقه پیاده روی از برخی از جاذبه های دیدنی جیپور مانند قلعه آمبر به این محل خواهید رسید. اتاق های این هتل تمیز و مدرن هستند و مجهز به امکانات رفاهی و هرچیزی که برای استراحت در یک اقامتگاه دارید میباشند. تخت خوابهای بزرگ و راحت، حمام های عالی، کمد، اینترنت وای فای رایگان بخشی از امکانات این هتل است. همچنین از خدمات ماساژ و تورهای گردشگری این محل نیز میتوانید بهره مند شوید.

هتل Bhola Bhawan جیپور،الفبای سفر

هتل Oberoi Rajvilas جیپور

Oberoi Rajvilas یک استراحت سلطنتی است که در باغی به وسعت 32 هکتار واقع شده است. این هتل 71 اتاق با سیستم تهویه مطبوع دارد و امکاناتی مانند مینی بار، خط تلفن، صندوق امانات، میز تحریر و تلویزیون ال سی دی دارد. علاوه بر این، برای ریلکس کردن میتوانید از خدمات ماساژ این هتل استفاده کنید.زمین های تنیس، باشگاه بدنسازی و استخر رو باز از جمله امکانات تفریحی هتل Oberoi Rajvilas است. 2 رستوران این هتل نیز با غذاهای مختلف و متنوع پذیرای گردشگران میباشد.

هتل Oberoi Rajvilas جیپور،الفبای سفر

هتل Madhuban جیپور

هتل Madhuban با یک محیط گرم و دلنشین در نزدیکی راه آهن جیپور قرار دارد. با ورود به این هتل اولین چیزی که متوجه می شوید، جذابیت و زیبایی مبلمان و طراحی داخلی آن است.اتاق شما همچنین شامل یک صندلی برای مهمانان، حمام اختصاصی و دوش، سشوار و لوازم آرایشی رایگان است.

برخی از اتاق ها نیز دارای بالکن و صندلی برای نشستن و لذت بردن از هوای دلپذیر و اینتریت رایگان هستند. رستوران هتل نیز با غذاهای محلی راجستانی از میهمانان پذیرایی میکند. کارکنان هتل نیز برای رفاه حال میهمانان در تلاش هستند تا آسایش آنها را فراهم کنند. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما با ما همراه باشید.

هتل Madhuban جیپور،الفبای سفر




6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt