بهترین و بدترین صندلیها برای نشستن در هواپیما

بهترین و بدترین صندلیها برای نشستن در هواپیما

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 05 تیر ، 1398

بهترین و بدترین صندلیها برای نشستن در هواپیما

حتما برای شما نیز این سوال پیش آمده که در هنگام سفر با هواپیما بهترین و بدترین جا در داخل هواپیما کدام صندلیهای است.الفبای سفر سوال شما را پاسخ میدهد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

حتما برای شما نیز این سوال پیش آمده که در هنگام سفر با هواپیما بهترین و بدترین جا در داخل هواپیما کدام صندلیها است.الفبای سفر سوال شما را پاسخ میدهد.

بهترین صندلیهای هواپیما برای نشستن

در هنگام سفر به هواپیما ممکن است در طول مسیر با تکانهای هواپیما مواجه شوید که این قضیه احتمالا باعث شود که بترسید و یا اینکه حالتان بد شود. یا مشکلاتی برای شما مانند ریختن چای یا آبمیوه بر روی لباس و یا لپ تاپتان پیش بیاید.پس بهتر است قبل از وقوع چنین مشکلاتی برای نشستن در هواپیما صندلی مناسبی را انتخاب کنید.

اما برای چنین افرادی بهترین صندلی هواپیما در کجا قرار دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بهترین جا صندلیهایی هستند که نزدیک بالهای هواپیما قرار دارند چرا که این صندلیها نزدیک مرکز فشار هستند بنابراین در موقع چرخش هواپیما حول محل عرضی، در موقع تکانهای شدید در طول پرواز این تکانها را زیاد احساس نمی شود.

دکتر کواِی سیندر مسئول سرویس‌های پزشکی پرواز در این مورد گفته است: این دسته از مسافران بهتر است که برای سفرهای هوایی خود  بلیط هواپیما پهن پیکر را تهیه کنند که در ارتفاع بالا پرواز می کند و یا صندلیهای که به بال هواپیما نزدیک هستند بهترین انتخابها است به خصوص ردیف های بین 10 تا 30 مناسبترین گزینه ها هستند.

خلبان چلسی سولنبرگ نیز در مورد گفته است: با انتخاب صندلیهای که نزدیک به بالهای هواپیما قرار دارند انگار در وضعیت میانی قرار گرفته اید و در وسط آن هستید. این صندلیها برای افرادی که ترس از ارتفاع دارند نیز بسیار مناسب است و آنها در این مکانها حس بهتری دارند و تکانهای شدید هواپیما را کمتر احساس میکنند.

اگر بلیط هواپیمایی را که رزرو کرده اید صندلی شما در عقب هواپیما قرار گرفته است نیز جای نگرانی ندارد زیرا در این محل نیز دو سوراخ روی پایدارکننده عمودی از تکانهای شدید به انتهای هواپیما جلوگیری میکند.

بهترین صندلیهای هواپیما ،الفبای سفر

بدترین صندلیهای هواپیما

در مورد بدترین صندلیهای هواپیما باید گفت که برای افرادی که در  طول پرواز حالشان بد میشود صندلیهای که به دم هواپیما و کابین قرار دارند انتخاب مناسبی نمیباشد. علاوه بر این صندلی هایی که در بخش های میانی نیز قرار دارند نیز جزو انتخابهای نامناسب میباشند. زیرا این صندلیهای به اتاق میهمان نزدیک هستند و در نتیجه سرو صدای زیادی دارند و محل رفت آمد میباشند.

صندلی هایی که در نزدیکی صفحه نمایش تلویزیون ها قرار دارند به دلیل نورپردازی زیاد هواپیما برای استراحت زیاد مناسب نیستند. از طرفی دیگر در قسمتهای میانی هواپیما، ممکن است با بوی نامطبوع از سرویس های بهداشتی و یا آشپزخانه رو به رو شوید.اگر هم جزو دسته مسافران قد بلند باشید، فضای کمتری در اختیار دراید و همیشه صندلی در جلوی شما قرار دارد که مسافر برای استراحت میخواد آن را بخواباند. 

در انتها باید گفت با توجه به شرایط خود و اهمیتتان شرایطتتان در طول پرواز و موقعیت هایی که ذکر شد بهترین صندلی هواپیما را برای خود رزرو کنید. مجله گردشگری الفبای سفر را دنبال کنید.

بدترین صندلیهای هواپیما،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt