در سنت پترزبورگ حمام سنتی روسی تجربه کنید

در سنت پترزبورگ حمام سنتی روسی تجربه کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 خرداد ، 1398

در سنت پترزبورگ حمام سنتی روسی تجربه کنید

برای اینکه در روسیه یک تجربه واقعا متفاوت داشتی باشید به شما توصیه میکنیم به سراغ حمام بخار که به روسی بانیا نامیده می شود بروید.الفبای سفر بهترین بانیا ها را در سنت پترزبورگ را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

برای اینکه در روسیه یک تجربه واقعا متفاوت داشتی باشید به شما توصیه میکنیم به سراغ حمام بخار که به روسی بانیا نامیده می شود بروید.الفبای سفر بهترین بانیا ها را در سنت پترزبورگ را به شما معرفی میکند.

حمام بانیا Degtyarnie سنت پترزبورگ

این حمام سنتی بخار در خیابان Degtyarnaya قرار گرفته و تلفیقی از کسب سال ها تجربه موفق در زمینه ارائه حمامهای سنتی به همراه استفاده از تجهیزات مدرن است.این حمام در دهه 1990 بازسازی شد و تمام زیرساخت ها و تجهیرات آن به روز است. به غیر از بانیا سنتی روسی، حمام ترکی، استخر شنا، خدمات ماساژ و سرو انواع نوشیدنی ها از دیگر خدمات این محل می باشد. 

هزینه حمام در این محل بستگی به میزان استفاده شما دارد. گرانترین گزینه اجاره یک اتاق خصوصی البته در صورتی که همراه با دوستانتان آن را اجاره کنید که بهتر از قبل اتاقی در این محل در تور روسیه تابستان 98 رزرو کنید.

حمام بانیا Degtyarnie سنت پترزبورگ،الفبای سفر

حمام بانیا Yamskie سنت پترزبورگ

حمام سنتی Haskie قدیمی ترین حمام سنتی در سنت پترزبورگ است که حتی داستایوفسکی و لنین نیز از این محل استفاده میکردند.این بانیا از اواسط قرن نوزدهم میلادی در شهر مورد استفاده قرار میگرفته است. اتاق های مشترک و خصوصی در حمام سنتی Haskie در دسترس هستند همچنین متخصصان با تجربه خدماتی مانند اسکراب و ماساژ را نیز ارائه میدهند.

پس از داشتن تجربه یک حمام سنتی در این شهر در تور لحظه آخری روسیه میتوانید به بار Shaika-Leika که در نزدیکی این محل قرار دارد بروید و یک نوشیدنی خنک بنوشید و لذت ببرید.

حمام بانیا Yamskie سنت پترزبورگ،الفبای سفر

حمام بانیا Mitninskie سنت پترزبورگ

حمام سنتی Mitninskie نیز در حال حاضر به عنوان قدیمی ترین حمام در سنت پترزبورگ به شمار می رود. این مکان تا آخر روز خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه میکند. امکانات و خدمات بانیا این مکان مانند سایر حمامهای روسیه در اتاقهای خصوصی و عمومی در دسترس است. علاوه بر این، امکانات دیگری در این محل وجود داد از جمله سالن آرایشگاه زنانه که خدمات مو و ناخن را ارائه میدهد.در تور مسکو سنت پترزبورگ میتوانید علاوه بر حمام کردن و ریکس کردن در حمام سنتی Mitninskie ، از خدمات آرایشگاه آن نیز بهره مند شوید.( اقامت در هتل های روسیه را از ما بخواهید)

حمام بانیا Mitninskie سنت پترزبورگ،الفبای سفر

حمام بانیا Usachevskie سنت پترزبورگ

به دنبال بانیای سنتی و قدیمی در سنت پتربورگ هستید که راسپوتین( راهب ماجراجو و سیاست‌مدارروسی) نیز در دوران حیات خود از این حمامها استفاده میکرده است؟ این حمام سنتی Usachevskie است که خوشبختانه هنوز در سنت پترزبورگ باز است و همچنان به بازدیدکنندگان خود خوش آمد میگوید.

در این محل اتاقها و امکانات برای 3 قشر متفاوت ارائه میشود: برای قشر ضعیف، برای قشرهای مختلف جامعه و قشر سوم تجار و بازرگانان. این محل اتاق خصوصی حمام ندارد.توجه داشته باشید که برای استفاده از حمام سنتی در Usachevskie نوع دوم و سوم خانمها فقط یک روز در هفته میتوانند از آن استفاده کنند که آن روز نیز روز خانوداه نامیده میشود.

حمام بانیا Usachevskie سنت پترزبورگ،الفبای سفر

حمام بانیا Lotsmanskie سنت پترزبورگ

این بانیا کمی دورتر از مرکز شهر قرار دارد ولی خدمات خوب ولی ساده ایی را ارائه میدهد. با این حال قبل از رفتن به این بانیا از وجود حمام بخار مناسب آن مطمئن شوید. این محل به صورت سنتی اتاقهای خود را به زنانه و مردانه جدا کرده است. جمعه ها و شنبه ها برای آقایان و یکشنبه و دوشنبه ها برای خانمها.( برای تجربه یک حمام روسی جالب، بلیط پرواز سن پترزبورگ را در الفبای سفر رزرو کنید)

حمام بانیا Lotsmanskie سنت پترزبورگ،الفبای سفر

حمام بانیا Bateninskie سنت پترزبورگ

یکی دیگر از حمام های سنتی روسیه واقع در سنت پترزبورگ که هزینه آن مقرون به صرفه است حمام بانیا  Bateninskie است.با رفتن به این بانیا احساس می کنید به دهه 1990 سفر کرده اید. پس به شما توصیه میکنیم که این تجربه سفر به زمان را در این حمام سنتی بدست آورید و هیجان زده شوید.

با این حال این حمام خدمات زیادی را ارائه نمی دهد به خصوص در مورد اتاقهای که خصوصی نیستند. این محل همچنین تنها مختص به آقایان است.

حمام بانیا Bateninskie سنت پترزبورگ،الفبای سفر

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt