ورزشهای آبی مهیج در سنگاپور تجربه کنید

ورزشهای آبی مهیج در سنگاپور تجربه کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 آذر ، 1402

ورزشهای آبی مهیج در سنگاپور تجربه کنید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

با اینکه آب و هوای سنگاپور استوایی است ولی نسبت به کشورهایی با آب و هوایی مشابه در آن ورزشهای آبی پرهیجان کمتر انجام میگیرد. اگر در سنگاپور به دنبال تفریحات آبی مختلف هستید الفبای سفر شما را در این راه راهنمایی میکند.

اسکی کابلی در سنگاپور

سنگاپور دارای امکانات بی نظیر کیبل اسکی یا اسکی کابلی بر روی آب است. فروشگاهRyders @ Ponggol، قدیمی ترین فروشگاه کیبل اسکی در سنگاپور است که از سال 1986 فعال بوده و قبلا به عنوان فروشگاه لوازم ورزشی دریایی Ponggol شناخته شده بود.

این فروشگاه پس از ادغام با باشگاه Ryders تبدیل به بزرگترین اپراتور اسکی کابلی در این جزیره شد. برای هر بار که این ورزش را انجام میدهید مربیان به شما در انجام تکنیک ها کمک خواهند کرد تا بتوانید از این ورزش لذت ببرید. باشگاه Ryders @ Ponggol هر سطح مهارت را می پذیرند، بنابراین حتی اگر در انجام این ورزش مبتدی باشید در تور کوالا سنگاپور میتوانید اسکی کابلی را تجربه کنید.

اسکی کابلی در سنگاپور،الفبای سفر

فری دایوینگ در سنگاپور 

اگر شما در مورد ورزش آب بسیار پرماجرا هستید، فری دایوینگ سنگاپور از سال 2012 چگونگی شیرجه لذت بخش را آموزش میدهد.فری دایوینگ یک شکل متفاوت از اکتشاف اقیانوس است و با غواصی متفاوت است زیرا غواصی کردن بدون ماسک اکسیژن امکان پذیر نیست. ولی در فری دایوینگ ماسک اکسیژن وجود ندارد و تنها نیاز به تکنینک درست شنا و حبس کردن نفس احتیاج دارد.

فری دایوینگ سنگاپور در باشگاه Pure Apnea آموزشهای لازم را از مبتدی تا حرفه ای چگونگی شنا و نفس حبس کردن را در یک استخر  ارائه میدهد. شرکت کنندگان باید قبل از شروع این دوره باید در انجام آزمونهای فیزیکی و حبس نگهداشتن نفس به مدت دو دقیقه موفق شوند. در تور کوالا سنگاپور تابستان 98 میتوانید این ورزش متفاوت را در این محل آموزش ببینید.

فری دایوینگ سنگاپور،الفبای سفر
قایق رانی کایکینگ و کانوئینگ سنگاپور

اگر شما به دنبال داشتن یک روز آرام و شناور بر روی آب هستید در سنگاپور مکان های زیادی وجود دارد که می توانید قایق های کایکینگ و کانوئینگ و قایق های پدالی را به صورت ساعتی اجاره کنید.یکی از محبوب ترین مکانها برای اجاره این قایق ها پارک MacRitchie از مناطق دیدنی سنگاپور است که درست در مرکز شهر قرار دارد و به راحتی قابل دسترسی است.

همچنین یک مکان زیبا برای قایقرانی در مرکز ورزشی Kallang Wave سنگاپور قرار دارد که در آنجا شما می توانید از تماشای افق دیدنی و جذاب سنگاپور در حالی بر روی آب شناور هستید لذت ببرید.

پارک MacRitchie سنگاپور،الفبای سفر


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt