تفریحات متفاوت و  عجیب  هامبورگ

تفریحات متفاوت و عجیب هامبورگ

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 08 خرداد ، 1398

تفریحات متفاوت و عجیب هامبورگ

هامبورگ آلمان به غیر موزه ها و بناهای تاریخی شهر بسیار شگفت انگیزی است. اگر از اماکن توریستی این شهر دیدن کردید به شما پیشنهاد میکنیم تفریحات و کارهایی که گردشگران از آن مطلع نیستند را در هامبورگ تجربه کنید.الفبای شما را در این زمینه راهنمایی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

هامبورگ آلمان به غیر موزه ها و بناهای تاریخی شهر بسیار شگفت انگیزی است. اگر از اماکن توریستی این شهر دیدن کردید به شما پیشنهاد میکنیم تفریحات و کارهایی که گردشگران از آن مطلع نیستند را در هامبورگ تجربه کنید.الفبای شما را در این زمینه راهنمایی میکند.

از کلیسای قدیمی رها شده دیدن کنید

ساختار اصلی کلیسای سنت نیکلاس St. Nicholas Church دارای معمای زیبای گوتیک است.بخش زیادی از این کلیسا در بمب گذاری ها جنگ جهانی دوم نابود شد. بر خلاف بسیاری از دیگر کشور که آثار تاریخی از بین رفتن را بازسازی میکنند این کلیسا هرگز بازسازی نشد و به عنوان یک نشانه از خشونت جنگ از آن یاد می شود.

با پرداخت پول اندکی می توانید از این کلیسا دیدن کنید و با آسانسور به بالای این محل که 76 متر دارد بروید و از یک منظره پانوراما از شهر لذت ببرید.( برای آشنایی با سایر جاذبه های دیدنی دنیا، مجله گردشگری الفبای سفر را دنبال کنید)

کلیسای سنت نیکلاس هامبورگ،الفبای سفر

غذای قرن 16 همی بخورید

در قرن شانزدهم، دریانوردان آلمانی از مواد ارزان و قابل دسترس مانند گوشت شور، تخم مرغ، ماهی ترشی، سبزیجات، پیاز، چغندرقند و سیب زمینی استفاده کرده آنها را با هم ترکیب می کردند و یک غذای سالم می پختند که این غذا  Labskaus نامیده میشد.

در بندر شهر هامبورگ، مردم این منطقه هنوز هم این غذا را دوست دارند در درجه اول چون خوشمزه است و دوم اینکه چون خیلی سریع آماده میشود.رستوران محبوب افراد محلی که این غذا را عرضه میکند Sagners نام دارد که این رستوران غذاها را به شیوه سنتی سرو میکند. اما به غیر از رستوران Sagners در رستورانهای دیگر میتوانید Labskaus را امتحان کنید.

غذای آلمانی Labskaus،الفبای سفر

از موزه تاریخ پزشکی دیدن کنید

موزه تاریخ پزشکی در بیمارستان دانشگاه هامبورگ قرار دارد و بازدید کنندگان را با تاریخ پزشکی آشنا میکند. در حالی که از یک سو شما می توانید در این محل تجهیزات پزشکی را ببینید و در مورد روش های پزشکی در دوره های مختلف اطلاعاتی کسب کنید، همچنین مدلهای دفورمه و تصاویر گرافیکی بیماری های ترسناک را از نزدیک مشاهده کنید.( با تفریحات عجیب دبی آشنا شوید)

موزه تاریخ پزشکی دانشگاه هامبورگ،الفبای سفر

با موزه افزودنیهای مواد غذایی آشنا شوید

موزه افزودنیهای مواد غذایی آلمان مانند یک بازار عمده فروشی قدیمی است. این موزه به نوعی نمادین است و به نمایش مواد شیمیایی مضر پنهان در مواد غذایی که مصرف می کنیم اختصاص داده شده است. این موزه بازدیدکنندگان را با افزودنیهای غذایی ، طعم دهنده ها، رنگ ها، نگهدارنده ها، تثبیت کننده ها، شیرین کننده ها و مواد دیگر که به صورت ناخوادگاه در وعده های غذایی از آنها استفاده میکنیم آشنا میکند.

به عبارتی این موزه مواد شیمیایی و اثرات و خطرات آنها در تهیه مواد غذایی را آموزش می دهد. با این حال، باید توجه داشته باشید که اطلاعات ارائه شده این موزه به زبان آلمانی است.

موزه افزودنیهای مواد غذایی هامبورگ،الفبای سفر

جمجمه دزد دریایی را مشاهده کنید

در سال 1878 به طور تصادفی یک جمجمه در هامبورگ کشف شد و در سال 1922 در موزه هامبورگ قرار گرفت. مردم بسیاری معتقد بودند که این جمجمه متعلق به دزد دریایی قرن چهاردهمی به نام Klaus Störtebeker است اما مطالعاتی که با هدف اثبات آن انجام شد بی نتیجه ماند. در سال 2010، این جمجمه به طور اسرارآمیز از موزه به سرقت رفته بود، اما بعدا مجددا پیدا شد و به موزه بازگردانده شد. افسانه های زیادی در مورد این جمجمه وجود دارد که زیاد به آن توجه نشد.

جمجمه Klaus Störtebeker دزد دریایی،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt