در سنت پتربورگ صبحانه متفاوتی میل کنید

در سنت پتربورگ صبحانه متفاوتی میل کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 22 اردیبهشت ، 1398

در سنت پتربورگ صبحانه متفاوتی میل کنید

صبحانه مهمترین وعده غذایی در روسیه به خصوص در آخر هفته ها است.مردم روسیه صبحانه را به طور کامل و مفصل در کنار خانواده صرف میکنند.الفبای سفر شما را راهنمایی میکند که در کجاها صبحانه مفصل و خوشمزه روسی را امتحان کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

صبحانه مهمترین وعده غذایی در روسیه به خصوص در آخر هفته ها است.مردم روسیه  صبحانه را به طور کامل و مفصل در کنار خانواده صرف میکنند.الفبای سفر شما را راهنمایی میکند که در کجاها صبحانه مفصل و خوشمزه روسی را امتحان کنید.

رستوران کافی 22 سنت پترزبورگ

 کافی 22 دارای دیوارهای بتنی، مبلمان زیبا، میز و به طور کلی چیدمان و طراحی داخلی بسیار منحصر به فرد است . این کافه برای شروع روز و لذت بردن از  خوردن صبحانه مفصل و خوشمزه  با کلوچه های شیرین بهترین انتخاب است. طبق سنت روسی، آنها بیشتر به جای نان کیک برای صبحانه میخورند. همچنین سعی کنید در این محل در تور سن پترزبورگ خرداد 98 قهوهای این کافه را امتحان کنید که برای مردم روس نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

رستوران کافی 22  سنت پترزبورگ،الفبای سفر

کافه بونچ Bonch سنت پترزبورگ

بونچ یک کافی شاپ منحصربه فرد، دلپذیر، با یک فضای راحت برای لذت بردن از صرف صبحانه میباشد. قهوه های این کافه به صورت خاصی دم می شود و طعم و عطر متفاوتی دارد. صبحانه خود را همراه با قهوه بخورید. پنکیک، وفل، کیک پنیری و کروسان این کافه بسیار خوشمزه است که در منو می توانید طبق سلیقه خود امتحان کنید و روز خوبی را در تور روسیه شبهای سفید آغاز کنید.

کافه بونچ Bonch سنت پترزبورگ،الفبای سفر

رستوران The Dreamers سنت پترزبورگ

یک کافی شاپ ساده در نزدیکی رودخانه  فونتانکا قرار دارد. صرف صبحانه در اینجا به سه گزینه محدود می شود، صبحانه روسی و چند نوع صبحانه دیگر را می توانید در این رستوران سفارش دهید.  از فرنی برنج با انار و بادام گرفته تا بلغور جو با شکلات و کیک پنیری که از پنیر ریکوتا( نوعی پنیر ایتالیایی) تهیه می شود را می توانید میل کنید. حتما قهوه های این کافه را نیز سعی کنید در تور مسکو سنت پترزبورگ امتحان کنید.( برای رزرو هتل های روسیه، با کارشناسان الفبای سفر در ارتباط باشید)

رستوران The Dreamers سنت پترزبورگ،الفبای سفر
کافه Co-op Garage سنت پترزبورگ

این کافه با یک حیاط قدیمی خیلی زود به یک محل محبوب و پرطرفدار تبدیل شد.میزان محبوب این کافه به حدی شد که صاحبان آن تصمیم گرفتند که صبحانه را نیز به لیست منوی کافه اضافه کنند. صبحانه ایی کامل و مفصل با انواع چیزهای خوشمزه مانند انواع شیرینها و کیکهای روسی و تخم مرغ صبح هر گردشگری را به بهترین شکل می سازد. صبحانه های کافه Co-op Garage تا ساعت 6 بعد از ظهر سرو می شود و شما میتوانید حتی به عنوان عصرانه نیز آن را در تور ترکیبی روسیه میل کنید.

کافه Co op Garage سنت پترزبورگ،الفبای سفر

کافه Cake & Breakfast سنت پترزبورگ

کافی شاپی با حیاط شخصی، توسط دو دوست و همکار که قبلا کارمند امور بودند تاسیس شد. این دو همکار تصمیم گرفتند تا علاقه خود را به پختن غذا به یک کار تمام وقت تبدیل کنند.  سرو صبحانه در این کافه در ساعت 8 صبح شروع می شود و تا زمان بسته شدن کافه در دسترس است. شما در اینجا با انواع صبحانه های مختلف روبه رو هستید از یک صبحانه کامل انگلیسی گرفته تا صبحانه سبکتر و نان تست فرانسه را در کافه Cake & Breakfast میتوانید امتحان کنید. طعم شیرنیهای این کافه را حتما امتحان کنید و سعی کنید در کنار آن قهوه نیز سفارش دهید.( برای سفر به این شهر بی نظیر بلیط هواپیما سن پترزبورگ را از الفبای سفر بخواهید.)

کافه Cake & Breakfast سنت پترزبورگ،الفبای سفر


  
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt