جستجوی بناهای شگفت انگیر در شهرهای اطراف مسکو

جستجوی بناهای شگفت انگیر در شهرهای اطراف مسکو

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 اردیبهشت ، 1398

جستجوی بناهای شگفت انگیر در شهرهای اطراف مسکو

پایتخت روسیه غنی از تاریخ و فرهنگ است و جاهای دیدنی بسیاری دارد. در اطراف مسکو نیز بناهای تاریخی و ارزشمند وجود دارد که ارزشش را دارد که برای دیدن آنها زمان بگذارید. همراه با الفبای سفر از این مکانهای حیرت انگیز مطلع شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

 پایتخت روسیه غنی از تاریخ و فرهنگ است و جاهای دیدنی بسیاری دارد. در اطراف مسکو نیز بناهای تاریخی و ارزشمند وجود دارد که ارزشش را دارد که برای دیدن آنها زمان بگذارید. همراه با الفبای سفر از این مکانهای حیرت انگیز مطلع شوید.

موزه و عمارت Arkhangelskoye روسیه

شما فقط به یک ساعت زمان احتیاج دارید تا به تماشای یکی از مشهورترین عمارتهای شهر بروید که در نزدیکی مسکو قرار دارد. این بنای خیره کننده به خانوداه Youssoupov تعلق داشت که همچنان نیز جلال و شکوه خود را از دست نداده است. این سازه یکی از زیباترین بناهای است که در حومه مسکو قرار گرفته است که میزبان رویدادهای مختلف از جمله جشنوارهای موسیقی و فستیوال جاز نیز می باشد که در تور مسکو شبهای سفید می توانید در این جشنواره ها حضور داشته باشید.

موزه و عمارت Arkhangelskoye روسیه،الفبای سفر

عمارت Gorki Leninskie روسیه

الفبای سفر شما را با بهترین مکانهای دیدنی اطراف مسکو آشنا می کند که به دوران شوروی سابق تعلق دارند. بنابراین به لیست جاهای دیدنی روسیه که مربوط به شوروی سابق است این بنا را اضافه کنید. این بنا مانند آرامگاه لنین یک مکان مقدس است که مربوط به رهبر مشهور اتحاد جماهیر شوروی والادیمیر لنین می باشد.

در عمارت Gorki Leninskie می توانید چندین مجسمه لنین و آثار تاریخی شوروی سابق و خانه ایی که لنین در آن زندگی کرده را در تور مسکو سن پترزبورگ ببینید. در این محل همچنین میتوانید 3 موزه کشف کنید: موزه لنین؛ موزه Lenin’s Kremlin Cabinet و موزه Peasant Life Museum.( برای رزرو هتلهای روسیه با الفبای سفر همراه باشید).

عمارت Gorki Leninskie روسیه،الفبای سفر

موزه یاروسلاول Yaroslavl روسیه

یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین بناهای حلقه طلایی روسیه(حلقه طلایی روسیه به شهرهای شمال شرقی مسکو گفته میشود که مملو از کلیسا و آثار تاریخی است) یعنی شهر یاروسلاول؛ موزه یاروسلاول است.این موزه دارای 800 سال قدمت است که معماریی بسیار باشکوهی دارد. برای تماشای این بنا بهتر است که وقت بیشتری بگذارید.

اگر با تور یک روزه به این محل به گشت و گذار می پردازید بهترین کار این است که در کنار طولانی ترین رودخانه اورپا ولگا پیاده روی کنید و از کلیساهای قرن 11 نیز که بخشی از زیباییهای این شهر است در تور مسکو خرداد 98 دیدن کنید. همچنین می توانید از یک مجموعه قابل توجه موزه Governor’s House نیز دیدن کنید. در این موزه مجموعه از اشیایی عتیقه، گرامافونهای قدیمی و ساعتهای مختلف نگهداری می شوند.

موزه یاروسلاول روسیه،الفبای سفر

موزه Sergiyev Posad روسیه

یکی از شهرهایی که در نزدیکی مسکو و در مسیر حلقه طلایی شهر های باستانی گنجانده شده است شهر Sergiyev Posad است که قلب ارتدوکس روسیه است. در اینجا شما می توانید یکی از بزرگترین صومعه های ارتدوکس جهان را مشاهده کنید یعنی صومعه Sergieva Lavra. این صومعه در قرن 14 تاسیس شده و شامل یک کلیسای جامع و 8 کلیسای کوچک است. این شهر کوچک همچنین دارای چند موزه مهم دیگر نیز است از جمله مجموعه موزه Konniy Dvor، موزه اسباب بازی و موزه صابون که در تور روسیه شبهای سفید می توانید از آنها دیدن کنید.

موزه Sergiyev Posad روسیه،الفبای سفر

 موزه های شهر روستوف ولیکی Rostov Veliky روسیه

یکی دیگر از جاهایی که نباید بازدید آن را از دست بدهید شهر رستوف ولیکی است که در نزدیکی مسکو قرار دارد. این شهر یکی از قدیمی ترین شهرهای روسیه با تاریخ غنی، طبیعت حیرت انگیز و غذاهای خوشمزه است.مانند دریاچه نرو، صومعه ها و کلیساهای باستانی و امتحان کردن غذاهای لذیذ در تور ترکیبی روسیه در رستوران Lukova Slobod.

موزه روستوف-ولیکی روسیه،الفبای سفر

آثار تاریخی شهر والادیمر Vladimir روسیه

والادیمر یکی دیگر از شهرهای زیبای باستانی روسیه است با کلیساهای باشکوه ارتدوکس و معماری سنتی با بنای سنگ سفید که بسیار حیرت انگیز هستند. جاذبه های دیدنی زیادی در این شهر وجود دارد از جمله دروازه طلایی که نشان دهنده ورود به شهر قدیمی است، کلیسای تثلیث مقدس قدیمی که درست در پشت آن قرار دارد و کلیسای جامع Saint Demetrius . اگر هم شما برای خرید سوغات برنامه ریزی کردید از موزه نان زنجبیلی یا موزه کریستال و مینیاتور می توانید دیدن و یا خرید کنید. قبل از شروع سفر خود بلیط هواپیما مسکو را تهیه کنید.

موزه کریستال و مینیتاتور روسیه،الفبای سفر

بناهای قدیمی شهر سوزدال Suzdal روسیه

با نیم ساعت فاصله با خودرو از والادیمر به شهر سوزدال خواهید رسید. این شهر کوچک دارای تعدادی کلیسا و 5 صومعه مانند صومعه Spaso-Yevfimiev می باشد. همچنین خانه های قدیمی روستایی در سراسر شهر سوزدال را این منطقه می توانید کشف کنید.برای خرید سوغات نیز می توانید به بازار Torgovaya ploshchad بروید جایی که می توانید در آن در تور سن پتربورگ بهار 98، عسل، قارچ، انواع توت و یا سوغات تهیه کنید.

صومعه سوزادل روسیه،الفبای سفر

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt