با این تفریحات جذاب محله مودای استانبول خوش بگذرانید

با این تفریحات جذاب محله مودای استانبول خوش بگذرانید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 15 فروردین ، 1402

با این تفریحات جذاب محله مودای استانبول خوش بگذرانید

بخش آسیایی استانبول جاهای دیدنی زیادی دارد که تعدادی از آنها برای گردشگران ناشناخته است. توریستها بیشتر به سراغ محله بی اغلو می روند در حالی که محله مودای که در بخش آسیایی قرار گرفته یکی از محله های ناشناخته استانبول است که با همراهی الفبای سفر می توانید جذابیتهای آن را کشف کنید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بخش آسیایی استانبول جاهای دیدنی زیادی دارد که تعدادی از آنها برای گردشگران ناشناخته است. توریستها بیشتر به سراغ محله بی اغلو  می روند در حالی که محله مودای که در بخش آسیایی قرار گرفته یکی از محله های ناشناخته استانبول است که با همراهی الفبای سفر می توانید جذابیتهای آن را کشف کنید.

در امتداد بسفر پیاده روی کنید

ساحل محله مودای محل بسیار عالیی برای پیاده روی در کنار بسفر و تماشای شهر استانبول از زاویه ی دیگر است. شما مردم محلی زیادی را در اینجا چه در آخر هفته و چه در روزهای عادی مشاهده خواهید کرد که مشغول دوچرخه سواری و یا دویدن و پیاده روی هستند. چایخانه این محله همیشه پر از مردم بومی و گردشگران تور استانبول است که زیر سایه درخت از نوشیدن چای و تماشای مناظر اطراف لذت می برند.

تنگه بسفر استانبول-الفبای سفر

 در بازارهای این محله خرید کنید

بازار ماهی فروشی کادیکوی همیشه پر از انواع ماهی های تازه است. علاوه بر این انواع محصولات تازه از جمله پنیر، زیتون، قهوه، آجیل، انواع دسر و عسل را می توانید در این بازارها تهیه کنید. راه رفتن در بازار شلوغ و پر هیاهوهای محله مودای نیز با فروشندگان محلی در تور استانبول لحظه آخری تفریح سرگرم کننده ایی است. اگر هم گرسنه بودید می توانید به رستوران Çiya بروید. کبابهای خوشمزه و لذیذ و همچنین غذای گوناگون این منطقه را در این رستوران مشهور می توانید امتحان کنید. 

بازار ماهی فروشان منطقه کادیکوی، استانبول،الفبای سفر

به کافه های محله مودای بروید

در محله مودای استانبول کافی شاپ و کافه های گوناگونی وجود دارد که مردم محلی زیادی در طول روز در این کافه ها می نشیند و روز خود را سپری می کنند. تنوع این کافه ها زیاد است ولی از یکی از بهترین کافه های این منطقه، کافه Naan Bakeshop است که در آن نان های تازه نیز پخت می شود. همچنین با این نانهای تازه ساندویچهای خوشمزه سرو می کند که در تور استانبول خرداد 98 می توانید این ساندویچهای خوشمزه را امتحان کنید.

کافه Naan Bakeshop استانبول،الفبای سفر

از موزه باریش مانچو Barış Manço دیدن کنید 

باریش مانچو یکی از هنرمندان برجسته و بنیانگذار سبک راک است که اوج شهرت او در دوره های 70 و 80 بود. خانه او که در محله مودای استانبول قرار دارد به یک موزه تبدیل شد که روزانه بازدیدکنندگان زیادی از سراسر جهان دارد.از این موزه که جزو جاذبه های گردشگری استانبول است می توانید در طول سفر خود دیدن کنید.

موزه باریش مانچو استانبول-الفبای سفر

تفریحات به یاد ماندنی در استانبول

در خانه اپرای ثریا استانبول نمایش ببینید

خانه اپرای ثریا در سال 1927 به عنوان اولین مرکز تئاتر و موسیقی در بخش آسیایی استانبول تاسیس شد. این بنا به علت معماری شاهکار و طراحی داخلی زیبا به خصوص فرش قرمز بسیار دیدنی و حیرت انگیز است. شما می توانید برای نمایش های  که در این محل برگزار می شود مانند کنسرتهای موسیقی کلاسیک، رقص باله و اپرا بلیط تهیه کنید. ( برای اطلاع از قیمت تور استانبول ، الفبای سفر را دنبال کنید.)

خانه اپرای ثریا استانبول-الفبای سفر

در رستوران تاریخی Koço غذای خوشمزه میل کنید

این رستوران تاریخی در سال 1928 تاسیس شد که در محل مودای استانبول قرار دارد و یکی از بهترین مکانها برای غذا خوردن و صرف نوشیدنی است. این رستوران به دلیل محبوبیت زیاد بسیار شلوغ است بنابراین برای رفتن به آن باید میز رزرو کنید و تجربه خوبی در تور ارزان استانبول از خوردن غذاهای خوشمزه این رستوران کسب کنید.

رستوران تاریخی Koço استانبول-الفبای سفر

در بارهای محله مودای خوشگذرانی کنید

در هنگام غروب این محله مملو از جمعیت جوانان می شود که در خیابانها قدم می زنند و یا به بارها می روند.سری به بار Arkaoda بزنید که در آن انوع ژانر موسیقی توسط دیجی های مختلف پخش می شود. همچنین بارهای دیگر در منطقه مودای وجود دارند از جمله Ayı و Zeplin که می توانید در آنها لحظات خوشی را سپری کنید. برای سفر به این شهر دیدنی بلیط هواپیما استانبول را رزرو کنید.

کافه بار Arkaoda استانبول-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt