تفریحات شبانه در استانبول که نباید از دست بدهید

تفریحات شبانه در استانبول که نباید از دست بدهید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 دی ، 1401

تفریحات شبانه در استانبول که نباید از دست بدهید

تفریحات شبانه در استانبول در تور استانبول مخصوصا در دیسکو و بارهای ارزان که علاوه بر میدان تکسیم در سایر مناطق استانبول هستند را در این بخش بشناسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

با اینکه میدان تکسیم استانبول به عنوان محلی برای تفریحات شبانه تا حدی کمرنگ شده است، ولی دیگر محله های استانبول همچنان دارای جنب و جوش شبانه هستند. از قدم زدن و پیاده روی گرفته تا نوشیدن یک لیوان نوشیدنی مورد علاقه، همراه با الفبای سفر با چند مکان عالی استانبول برای داشتن شبی پرخاطره در این شهر آشنا شوید.

منطقه کوم کاپی استانبول Kumkapı

این منطقه در نزدیکی ساحل دریای مرمره قرار گرفته دارد که به داشتن بارها و کلاپهای مشهور همراه با اجرای موسیقی زنده که توسط نوازندگان مجرب نواخته می شود شناخته شده است. گذراندن یک شب در این منطقه شما را با تجربیات جدید در سفر تور استانبول لحظه آخری به جای می گذارد. یکی از بهترین رستورانهای کوم کاپی که در سال 1983 تاسیس شده Kör Agop نام دارد.

  این منطقه، محلی مهیج و پر شور است همراه با صدای موسیقی بلند که در خیابان شنیده می شود و صندلیهای که در گوشه خیابان قرار دارد . مردم زیادی در غروب در کوم کاپی مشغول خوشگذرانی هستند و برای سپری کردن شبی جذاب در تور لحظه آخری استانبول این محله یک انتخاب عالی محسوب می شود.

رستوران Kör Agop استانبول-الفبای سفر

محله آرناوتکوی استانبول Arnavutköy

یکی دیگر از مکانهای محبوب شب زنده داری شبانه استانبول محله Arnavutköy است. منطقه باشکوهی در نزدیکی بسفر که به خاطر بناهای دوره عثمانی و رستورانهای دریایی خود بسیار پرطرفدار است. بارها و کلوپهای مختلف زیادی در این منطقه قرار دارد که جمعیت زیادی از جوانان در آنها به چشم می خورد.

تعدادی از بهترین بارهای محله Arnavutköy که در تور ارزان استانبول بسیار به شما خوش گذشت عبارتند از لویزا، الکساندارو ANY به همراه دیجی های معروف و سرو انواع نوشیدنیهای محبوب و تعداد زیادی سرگرمی که حتما برای شما جذاب خواهد بود.

بار الکساندار استانبول-الفبای سفر

تفریح و گردش در استانبول

منطقه بومونتیادا استانبول Bomontiada

انتخاب دیگر برای داشتن یک شب خاص در استانبول بومونتیادا است. بومونتیادا قبلا یک کارخانه تولید نوشیدنی به نام بومونتی بوده که بعدا از بازسازیهای فراوان، تبدیل به یکی از بهترین مکان های تفریحی محله شیشلی و جاذبه های گردشگری استانبول شد. از جمله ویژگی بارز  بومونتیادا، دارا بودن انواع رستوران، کافه و همچنین سالن هایی گوناگون که در آنها کنسرت زنده اجرا می شود است.

پیشنهاد می کنیم برای شروع به کلیمانجار رفته و شام خوشمزه و لذیذی را در آنجا میل کرده سپس کمی نوشیدنی در بار سفارش دهید. پس از آن اجرای زنده و بی نظیر کنسرت مهیج در سالن معروف بابیلون  تماشا کرده و در سفر تور استانبول تعطیلات خرداد خود لذت ببرید.

منطقه بومونتیادا استانبول-الفبای سفر

سالن IKSV استانبول

سالن IKSV یک مکان ایده ال دیگر برای تماشای اجراهای شاد و زنده در استانبول می باشد. ویژگی اصلی سالن IKSV اجرای برنامه تعدادی از مشهورترین هنرمندان ترک و بین المللی در آن است.این سالن که توسط  بنیاد فرهنگ و هنر استانبول اداره می شود، میزبان مشهورترین فستیوال های فیلم، تئاتر، موسیقی، جاز و طراحی شهر است.این مجموعه همچنین دارای سالن دیگری به نام Biennial Salon است که پروژه های مربوط به جوانان بنیاد فرهنگ و هنر در آن به اجرا در می آید. سالن IKSV یکی از بناهای زیبای Şişhane به سبک نئوکلاسیک می باشد.

سالنIKSV استانبول-الفبای سفر

منطقه کادیف سوداک استانبول Kadife Sokak

گردشگران کمتری در قسمت آسیایی استانبول به گشت و گذار می پردازند. در محله کادیکوی که در بخش آسیایی قرار دارد، خیابان های پر از بارها و کلوپهای گوناگون استانبول به نام کادیف قرار گرفته است.کادیف سوکاک (خیابان ولوت) آخر هفته ها مملو از جمعیتی است که یا در حال رفتن به سوی بار هستند و یا در حال سفارش دادن اسنک خود در یکی از فست فودها می باشند.

 از مشهورترین بارهای خیابان کادیف می توان آرکا اودا Arkaoda (با داشتن یک باغ کوچک و تعدادی از بهترین موسیقی های زنده شهر) و کارگا بار Karga Bar را نام برد که مکانی خلوت تر و دنج تر از سایر بارها برای صرف نوشیدنی و گوش سپردن به موسیقی است.

بار کارگا استانبول-الفبای سفر

کافه سولِرا وینِری استانبول Solera Winery

سولرا وینری بیشتر برای علاقه مندان به فضاهای آرام و رمانتیک و همینطور افرادی که مایل هستند شب خود را با صرف چند لیوان نوشیدنی و یک گپ خوب شروع کنند بهترین گزینه است. این بار زیبا در فضایی دنج و کوچک در محله گالاتاسرای قرار داد و برای شب زنده داری یک جای ایده ال است.

سولرا وینری برای مهمانان خود نوشیدنی های محلی و بین المللی را سرو می کند و همچنین اسنک و میان عده های خوشمزه و همچنین پنیرهای محلی و پیتزاهای لذیذ را در این بار می توانید سفارش دهید و لذت ببرید. برای داشتن سفری جذاب و خوش بلیط هواپیما استانبول خود را رزرو کنید.

کافه سولِرا وینِری استانبول-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt