بهترین تورهای گردشگری محلی باکو

بهترین تورهای گردشگری محلی باکو

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 بهمن ، 1401

بهترین تورهای گردشگری محلی باکو

کشورهای زیادی هستند که تورهای رایگان برگزار می کنند و باکو نیز از این قاعده مستثنی نیست. از گردشگری در شهر قدیم باکو گرفته تا خوردن غذاهای محلی و گردش در پارکهای مختلف را در این تورها می توانید تجربه کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

گردشگران زیادی هر ساله به باکو پایتخت سفر می کنند تا از معماری زیبای بناهای تاریخی مانند آتشکده باکو دیدن کنند. اما ما به شما تورهای گردشگری پیشنهاد می کنیم تا سفر خود را به بهترین شکل در این شهر سپری کنید. با الفبای سفر همراه باشید.

مقدمه تورهای گردشگری محلی باکو

کشورهای زیادی هستند که تورهای رایگان برگزار می کنند و باکو نیز از این قاعده مستثنی نیست. از گردشگری در شهر قدیم باکو گرفته تا خوردن غذاهای محلی و گردش در پارکهای مختلف را در این تورها می توانید تجربه کنید.

تور گردشگری غذایی باکو

غذای باکو ترکیبی از غذاهای قفقازی، عربی و مدیترانه ای می باشد که همراه سس و ترشیجات مختلف سرو و خورده می شود. یک تور گردشگری غذایی به مدت 4 ساعت در باکو وجود دارد که در ساعت 5 بعد از ظهر از شهر قدیم باکو یا ایچری شهر آغاز می شود. این تور شما را به رستوران سنتی می برد تا غذا، شیرنیها و اسنکهای محلی مختلف را امتحان کنید.

 راهنمای تور شما را راهنمایی می کند که بهترین و خوشمزه ترین غذاها کدامها هستند و هم از تاریخچه غذای باکو تا به امروز را برای شما توضیح می دهد. بعد از خوردن غذا، شما در مورد تاریخچه و آداب صرف چای در تور باکو آشنا خواهید شد و اینکه چایی نقش مهمی در فرهنگ مردم آذربایجان دارد.  افرادی که با تور گردشگری باکو همراه شدند اعلام کردند که این تور یکی از بهترین تورهای باکو می باشد.

غذاهای باکو،الفبای سفر

تور گردشگری در شب باکو

یکی از تورهای جذاب باکو گردشگری در شب و پس از غروب خورشید است که تا زیباییهای این شهر را به شکل دیگر ببینید.  در این تور شبانه برج های شعله ور در بین تاریکی شب زیباییهای حیرت انگیزی دارند و  بلوار باکو نیز در هنگام شب به دنیایی دیگر تبدیل می شود.

تور شب باکو سه ساعت طول می کشد و از ایستگاه مترو ایچری شهر آغاز می شود. برای شروع  از راه ایچری شهر توسط فونیکولار باکو Baku Funicular ( قطار ریلی کابلی قدیمی) به بلند ترین مکان شهر و بالای تپه بروید تا از فراز آن از شهر و همچنین دریای خزر را تماشا کنید. راهنمای تور نیز در مورد جزییات زیبایی این نما در شهر برای شما در تور باکو توضیحاتی ارائه می دهد.

فونیکولار باکو،الفبای سفر

تورهای محلی باکو

برای تجربه جالب و جذاب در تور باکو لحظه آخری، بهترین راه استفاده از تورهای محلی است که افراد بومی شهر آن را برگزار می کنند. این راهنمای محلی شما را در گردشگری در شهر هدایت کرده و مناطق دیدنی باکو مانند آتشکده باکو،کوه سوزان و .. را به شما نشان می دهد.

اگر بیش از چهار یا پنج روز در باکو هستید، تورهای محلی ممکن است یک انتخاب خوب باشند. این راهنمایای محلی شما را سوار خودرو کرده و علاوه بر بازدید از شهر، در مورد جاذبه های دیدنی باکو توضیحاتی ارائه می دهد.

پارک ملی قبوستان،باکو-الفبای سفر

تورهای محلی مختلف باکو

تورهای مختلف دیگری نیز در باکو وجود دارد که از میدانهای ایچری شهر آغاز شده و موزهای شهر را به شما نشان می دهد یا این در یک گردشگری یک روزه شما را راهنمایی می کند. از تماشای راهنمای گلفشان ها Mud Volcanoes (پدیده ایی طبیعی است که طی آن گل‌ولای از زیر زمین به شکل چشمه‌وار به سطح زمین می‌رسد و شکل ماهوری بخود می‌گیرد) تا پارک ملی قبوستان Gobustan National Park با قدمتی 40000 سال و همچنین شهر تاریخی قبله از جمله مکانهای گردشگری باکو هستند که در این تورهای گردشگری از آنها بازدید خواهید کرد. فقط توجه داشته باشید که این تورها رایگان نیستند و ممکن است کمی گران باشند.

شهر قبله،آذربایجان-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt