در این شهرهای اروپایی ورزشهای زمستانی را تجربه کنید

در این شهرهای اروپایی ورزشهای زمستانی را تجربه کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 اسفند ، 1397

در این شهرهای اروپایی ورزشهای زمستانی را تجربه کنید

جاهای مختلف زیادی برای تفریحات و ورزشهای زمستانی در اروپا وجود دارد. از اسکی بازی در شب در بالکان گرفته تا تفریحگاه مناسب خانواده ها در نروژ.الفبای سفر برای داشتن تفریحات زمستانی لذت بخش، بهترین مکانها را در اروپا به شما معرفی می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

جاهای مختلف زیادی برای تفریحات و ورزشهای زمستانی در اروپا وجود دارد. از اسکی بازی در شب در بالکان گرفته تا تفریحگاه مناسب خانواده ها در نروژ، گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد تا مناسب با میزان بودجه مقصد سفرتان را انتخاب کنید.الفبای سفر برای داشتن تفریحات زمستانی لذت بخش، بهترین مکانها را در اروپا به شما معرفی می کند.

Boì Taüll اسپانیا

 در نوک کوه پیرنه انواع پرچم گذاری تعیین مسیر برای اسکی کردن وجود دارد. Boì Taüll در ارتفاع 2754 متری، در نوک قله کوه پیرنه مرتفع ترین جا همراه با 50 مسیر مختلف برای اسکی وجود دارد که یک مکان رویایی برای اسکی کردن است.

 دامنه این کوه برای اسکی شلوغ و پر جمعیت نیست و به راحتی و با کمال آرامش می توانید در آنجا اسکی کنید.دامنه های شمالی کوه پیرنه پوشیده از برف است و پایین کوه نیز محلی برای اسکی کودکان می باشد که در تور لحظه آخری اروپا  می توانید روز خوبی را در این مکان سپری کنید.

در واقع Boì Taull برای خانوادها نیز بسیار مناسب است زیرا دو تا مدرسه اسکی در آنجا وجود دارد و مربی هایی برای مراقبت از کودکان بالای 1 سال وجود دارد که یکی از امن ترین مکانها برای اسکی در اروپا به شمار می رود.

پیست اسکی BoìTaüll،اسپانیا-الفبای سفر

Silvretta، اتریش

 پیست اسکی Silvretta در شرق کوه های آلپ واقع شده که در ارتفاع 3000 متری قرار دارد. در مجاورت دره Montafon  نیز مسیری 140 کیلومتری پر از برف برای اسکی وجود دارد.برخلاف سایر پیستهای اسکی، Silvretta راحت قابل دسترسی است که پس از ورود به این مکان به راحتی بوتهای مخصوص اسکی را پوشیده و چوب اسکی و دیگر وسایل خود را آماده می کنید و به سمت پیست حرکت می کنید.

علاوه بر این، علاقه مندان به ورزشهای زمستانی می توانند اسکی داخل سالن را نیز در تور اروپا لحظه آخری در این پیست امتحان کنند. ( برای امتحان کردن این ورزش مهیج بلیط هواپیما خود را رزرو کنید.)

پیست اسکی Silvretta، اتریش-الفبای سفر

Borovets، بلغارستان

رشته کوه های بالکان در فاصله 70 کیلومتری پایتخت بلغارستان یعنی صوفیه قرار دارد. پیست اسکی Borovets که در این کوه قرار دارد و در ارتفاع 1690 متری با 15 مسیر اسکی امکان انجام این ورزش را به افراد مبتدی و حرفه ای می دهد.

مسیرهای پیاده روی اسکی مختلفی در این محل وجود دارد که از ساعت 6 صبح تا 10 شب باز هستند. اسب سواری، سورتمه سواری، بولینگ، اسنو برد از دیگر تفریحات موجود است که در تور اروپا ارزان می توانید از آنها بهره مند شوید. مسابقات از جام جهانی اسکی Alpine  نیز 2 بار در پیست اسکی Borovets برگزار شده است.

پیست اسکی Borovets، بلغارستان-الفبای سفر

Andermatt، سوئیس

این پیست در قسمت مرکزی دره Ursern واقع شده است. سه پیست اسکی پر طرفدار در این دره قرار دارد. پیست اسکی Andermatt، سوئیس محل تلاقی سه گذرگاه کوهستانی در کوه آلپ است و حدود ۱۲ متر در آن برف کوبیده می شود و محل پر برف و بسیار ایده آلی برای انجام این ورزش زمستانی است. فرصت های زیادی برای آف پیست در محل وجود دارد و همچنین هتل 5 ستاره لوکسی نیز برای اقامت در این محل قرار دارد.

پیست اسکی Andermatt،سوئیس-الفبای سفر

Chamonix، فرانسه

این پیست اسکی درست همان چیزی که انتظارش را دارید. این پیست بر روی کوه مون بلان در مرزهای فرانسه، ایتالیا و سوئیس قرار دارد و 3 بار میزان مسابقات جام جهانی اسکی بوده است.برای انجام ورزشهای زمستانی گوناگون Chamonix یک محل عالی است و اقامتگاه های زیادی از جمله هتل های کوچک و بزرگ و قدیمی در این محل وجود دارد. در نزدیکی این پیست اسکی، یک پیست مشهور دیگر به نام Les Houches نیز قرار دارد که برای خانواده ها بسیار محل مناسبی است.

برای کسانی که علاقه مند هستند تا در قلب Chamonix اقامت داشته باشند، پیست اسکی کوه Brévent نیز از دیگر پیستهای اسکی کشور فرانسه است که با میزان برف کوبیده شده زیاد یکی از عالی ترین پیستها می باشد.


پیست اسکی Chamonix،فرانسه-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt