معرفی گرانقیمت ترین بالگردهای دنیا

معرفی گرانقیمت ترین بالگردهای دنیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 اردیبهشت ، 1400

معرفی گرانقیمت ترین بالگردهای دنیا

در دنیای امروزی برای سفرهای هوایی علاوه بر هواپیما از وسایل حمل و نقل پیشرفته دیگر نیز استفاده می شود. بالگردها دارای امتیاز ویژه هستند و همین باعث شده در میان ثروتمندان جهان محبوبیت زیادی پیدا کنند. الفبای سفر گرانبها ترین بالگرداهای دنیا را به شما معرفی می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در دنیای امروزی برای سفرهای هوایی علاوه بر هواپیما از وسایل حمل و نقل پیشرفته همچون بالگرد، هلیکوپتر، کوداکوپتر نیز استفاده می شود. بالگردها دارای یک امتیاز ویژه هستند و آن این است که قادر هستند در سه محور مختلف پرواز کنند و به همین دلیل چشم انداز و دید وسیعتری نسبت به هواپیما دارند و همین باعث شده در میان ثروتمندان جهان محبوبیت زیادی پیدا کنند. الفبای سفر گرانبها ترین بالگرداهای دنیا را به شما معرفی می کند.

بِل ۵۲۵ رِلِنتلِس  

بالگرد بِل ۵۲۵ رِلِنتلِس Bell 525 Relentless ، ابتدا فقط برای تامین نیازهای عملیات های نفتی طراحی شد اما بعدها تصمیم گرفته شد تا یک نوعی از این بالگرد با کابین شیک و لوکس طراحی شود تا افرادی که تمایل به استفاده شخصی از آن دارند، از آن استفاده کنند.

کابین این بالگرد بسیار بزرگ بوده و مجهز به فناوری های گوناگون، امکانات و سرگرمیهای مختلف است. سازندگان این بالگرد تصمیم دارند تا تجهیزات و امکانات بیشتری برای مسافران خصوصی خود ارایه دهد.

تصاویر جدید ارایه شده از سوی شرکت بل نشان از وجود گزینهای داخلی VIPمانند صندلی های بزرگ گردان، چیدمان های کنفرانسی و یک آشپزخانه ی کوچک را می دهد. این بالگرد اکنون نخستین بالگرد تجاری با کابین خلبان پرواز با سیم به شمار می رود که شامل عرشه ی پرواز صفحه ی لمسی کاملا یکپارچه گارمین می شود.

بالگرد بِل ۵۲۵ رِلِنتلِس-الفبای سفر

ایرباس اچ ۱۵۵

ایرباس اچ 155  Airbus H155 طبق گفته تعدادی از کارشناسان حوزه ی هوایی، یکی از بهترین بالگردهای دنیا می باشد. این بالگرد با نام دیگر یوروکوتر ای سی ۱۵۵ نیز شناخته شده است.از مزیت های این  بالگرد می توان به جادار بودن آن اشاره کرد و اینکه علاوه بر بزرگ بودن، مصرف سوخت آن کم بوده و از این نظر بسیار مقرون به صرفه است. کابین های این بالگرد دارای ظرفیت بین ۸ تا ۱۲ مسافر بوده، همچنین 2 صندلی نیز به خلبانها اختصاص داده شده است.

در سراسر این بالگرد و در ۲ طرف کابین، پنجره های بزرگ با دید وسیع وجود دارد. صندلیهای چرمی زیبا، امکانات صوتی کامل و وسایل سرگرمی مختلف، این بالگرد لوکس را جزو گران قیمت ترینها قرار داده است.

بالگرد ایرباس اچ ۱۵۵-الفبای سفر

آگوستا وست لند اِی دبلیو ۶۰۹ 

این بالگرد یکی از بهترین و مشهور ترین بالگردهای دنیا است. آگوستا وست لند ای دبلیو 609 AgustaWestland AW609 دارای قابلیت نشست و برخاست به صورت کاملا عمودی است که مناسب افرادی است که طرفدار هیجان هستند. شکل و ظاهر و خصوصیات این بالگرد نیز منحصر به فرد است.

این بالگرد دارای قابلیت استفاده در مکان های مختلف است و همچنین دارای سرعتی ۲ برابر بالگردهای دیگر می باشد. خصوصیات ویژه ای در  این بالگرد است که آن را در لیست بالگردهای لوکس و خاص قرار می دهد. قیمت این بالگرد بیش از ۱۴ میلیون دلار بوده و سرعتی بیش از ۵۱۰ کیلومتر بر ساعت دارد!

بالگرد آگوستا وست لند ای دبلیو ۶۰۹-الفبای سفر

ایرباس اچ ۲۲ سوپر پوما

این بالگرد با وزنی معادل 11 تن، قابلیت جابه جایی بارهای سنگین دارد و همچنین قادر است 20 نفر را به شکل همزمان جا به جا کند.  بالگرد گران قیمت ایرباس اچ ۲۲ سوپر پوما Airbus H22 Super Puma ، طرفداران زیادی در بین تیم های امدادی و گروه های ضربت و همچنین افراد ثروتمند دارد.

از جمله قابلیتهای این بالگرد لوکس می توان به بدنه ی عایق بندی ضد صدا، کابین بزرگ و جادار، سرعت بسیار بالا، توانایی پیمودن مسافت های طولانی، آشپزخانه و سالن اشاره کرد.قیمت این بالگرد فوق پیشرفته معادل ۲۷ میلیون دلار است و  با سرعتی معادل ۲۷۵/۵ کیلومتر بر ساعت، مشتریان خاص خود را دارد.

بالگرد ایرباس اچ ۲۲ سوپر پوما-الفبای سفر

سیکور اسکای اس ۹۲ 

بالگرد سیکور اسکای اس ۹۲ Sikorsky S-92 بر خلاف سایر بالگردهایی که معرفی کردیم قابلیت جا به جایی 10 مسافر را دارد اما این مسافران از امکانات خاص و بسیار لاکچری بهره مند خواهند شد. صندلیهای این بالگرد راحت و چرمی و جا دار بوده و دارای محلی برای استراحت پاها می باشد، همچنین در داخل این صندلیها قابلیت سیستم گرمایش و سرمایش وجود دارد.

قیمت این بالگرد حدود ۱۸ میلیون دلار بوده و دارای سرعتی برابر ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت می باشد و با قابلیتهای خاص خود جزو گرانقیمت ترین بالگردها محسوب می شود.

بالگرد سیکور اسکای اس ۹۲-الفبای سفر

آگوستا وست لند اِی دبلیو 139

بالگرد آگوستا وست لند اِی دبلیو  ۱۳۹ AgustaWestland AW139  نیز در فهرست گران ترین بالگردهای دنیا قرار دارد. کمپانی آن که تولید کننده بالگردهای صنعتی است به داشتن کیفیت در محصولاتش شناخته شده است.شکل ظاهری این بالگرد شبیه دلفین بوده و کابین بسیار بزرگ و راحت و جا دار دارد.قیمت این بالگرد لوکس 12 میلیون دلار بوده و سرعتی حدود 206 کیلومتر بر ساعت دارد و با طراحی نرم دنده ی فرمان طرفدارن خاص خود را دارد.



بالگرد آگوستا وست لند اِی دبلیو ۱۳۹-الفبای سفر

برای ارتباط با آژانس مسافرتی الفبای سفر با ما همراه باشید

سوالات متداول

گران ترین هلی کوپتر شخصی جهان چیست؟

Airbus H225 Super Puma با قیمت 27 میلیون دلار

بهترین بالگرد در ایران کدام است؟

از بهترین بالگردهای شخصی در ایران می توان به شاهد، سورنا و هما اشاره کرد.

بهترین بالگرد جنگی جهان کدام است؟

AH-64D؛ آپاچی کمان بلند که برای ایالت متحده آمریکا می باشد و در جنگ خلیج فارس عنوان پرنده برتر را از آن خود کرد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt