چه سرگرمیهای جذابی در مارماریس انجام بدهیم؟

چه سرگرمیهای جذابی در مارماریس انجام بدهیم؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 آذر ، 1402

چه سرگرمیهای جذابی در مارماریس انجام بدهیم؟

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مارماریس از جمله مکانهای گردشگری ترکیه است که در آنجا انواع ماجراجویی را می توانید تجربه کنید. از روستا گردی و خوردن غذاهای محلی گرفته تا سافاری و طبیعت گردی، الفبای سفر به شما اماکن توریستی و جاذبه های دیدنی این شهر را معرفی می کند.

تور بازدید از روستاهای مارماریس

 تور گردشگردی روستاهای ماماریس می تواند یک روز بسیار جذاب و پر خاطره برای شما بسازد. گشت و گذار در روستاهای این شهر و کشف زیباهای آنها و آشنایی با فرهنگ مردم محلی و دیدن طبیعت زیبای این منطقه یکی از بهترین کارهایی است که می توانید در تور ارزان مارماریس انجام دهید.

این تور گردشگری روستاهای مارماریس از روستای Bayir با بازدید از یک مسجد قدیمی توسط یک راهنما آغاز می شود. در آنجا می توانید در زیر سایه درختی 2000 ساله، عسل محلی این منطقه را امتحان کنید.پس از تماشای روستای Bayir به سمت دیدن یک روستای دیگر مارمارس حرکت می کنید.

روستای زیبای تورگوت Turgut، در یک دره قرار دارد با یک آسیاب 300 ساله و یک آبشار خروشان که بسیار تماشایی و شگفت انگیز است.پس از صرف ناهار محلی و چایی در روستای تورگوت، به سمت روستای Orhaniye که دارای ساحل معروفی به نام Kizkumu می باشد حرکت می کنید.تورهای گردشگریی روستایی مارماریس معمولا از ساعت 9 صبح آغاز شده و تا ساعت 5:30 عصر ادامه دارد.( از قیمت تور مارماریس مطلع شود)

روستاهای مارماریس-الفبای سفر

دوچرخه سواری کوهستانی رویایی

دوچرخه سواری کوهستانی در مارماریس یک فعالیت ورزشی عالی برای دوستداران طبیعت و طرفداران ماجراجویی است. گردشگران می توانند از تماشای مناظر اطراف لذت ببرند و با فرهنگ و رمز و راز مارماریس در حین پدال زدن در میان مسیرهای پر پیچ و خم آشنا شوند.در میان راه، با جنگلهای کاج، شکوفه های زیبا، انواع گونه های گیاهی به همراه چشم انداز پانوراما که از جذابیت های دوچرخه سواری کوهستانی در تور لحظه آخری مارماریس است روبه رو می شوید.

مسیرهای مختلف برای دوچرخه سواری وجود دارد از سراشیبها و سربالایهای مختلف گرفته تا دوچرخه سواری در حومه شهر را می توانید انتخاب کنید، حتی می توانید در اطراف ساحل و یا در تپه ها دوچرخه سواری کنید. اما اگر دنبال تفریحات  سرگرم کننده در تور ارزان مارماریس هستید، پیشنهاد ما به شما دوچرخه سواری در کوهستان است. 

دوچرخه سواری کوهستانی،مارماریس-الفبای سفر

 سافاری در جاده های پر پیچ و خم مارماریس

جیپ سافاری یکی دیگر از تفریحات محبوب مارماریس است. تجربه سافاری در جاده های خاکی و سنگی و پر پیچ و خم در طبیعت حیرت انگیز این منطقه بسیار مهیج است. اگر می خواهید سفر پر خاطره ای در تور مارماریس پاییز داشته باشید و از حومه شهر و روستاهای اطراف بازدید کنید و آبشارهای خیره کننده را تماشا کنید حتما جیپ سافاری را انتخاب کنید.

این تورها به طور کلی در اوایل صبح شروع می شود و با عبور از جنگل، روستا و جاده ها و انواع مناطق دیدنی مارماریس ادامه می یابد. ناهار محلی خوشمزه ای را در روستای اطراف مارماریس را امتحان می کنید و در اطراف کوه های جنگلی کاج و از کنار رودخانه های کریستالی اطراف کوه عبور می کنید و از تماشای مناظر لذت می برید.

سافاری،مارماریس-الفبای سفر

قایق سواری پر هیجان مارماریس

از دیگر تفریحات مهیج مارماریس می توان به قایق سواری اشاره کرد. از قایق سواری در بندر مارماریس گرفته تا ساحل ایچملر، جزیره های اطراف مارماریس و عبور از داخل غارهای مختلف را در این منطقه می توانید امتحان کنید.

در طول سفر تور گردشگری مارماریس و قایق سواری در جزایر مشهور مانند جزیره بهشت و یا غارهای مختلف یا دریا، با مناظر زیبا و تپه های سرسبز مواجه می شوید.این قایق سواری جذاب و مهیج معمولا از صبح آغاز شده و تا شب ادامه دارد.

یکی از مسیرهای که در آن قایق سواری می کنید منطقه دالیان Dalyan است. دالیان با طبیعتی بهشتی، ساحل لاکپشتها و جاذبه های تاریخی، مکان بسیار محبوبی در تور مارماریس تعطیلات خرداد است که قطعا چشم شما را به خود خیره خواهد کرد.

قایق سواری،ماماریس-الفبای سفر

امتحان کردن غذاهای مختلف مارماریس

خوردن غذاهای خوش طعم در مارماریس، تفریح بسیار لذت بخشی است. رستورانها و کافه های مختلف با کیفیت عالی در مارماریس وجود دارد. بیشتر رستورانها و کافه های مارماریس در اطراف سواحل و در کنار قلعه مارماریس قرار دارند.

شما می توانید انواع غذا و نوشیدنی های محلی و بین المللی خود را در این مناطق امتحان کنید. منطقه تفریحی Netsel یکی از نقاط محبوب مارماریس است که برای میل کردن شام رمانتیک با مناظر زیبا و رستورانهای لوکس جای بسیار مناسبی است.

رستورانهای،مارماریس-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt