مکانهای پنهانی مسکو که تنها مردم محلی از آن آگاهند کدامند؟

مکانهای پنهانی مسکو که تنها مردم محلی از آن آگاهند کدامند؟

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 فروردین ، 1398

مکانهای پنهانی مسکو که تنها مردم محلی از آن آگاهند کدامند؟

برای کسایی که برای اولین بار به مسکو سفر می کنند، کشف جاهای دیدنی پنهان مسکو که تنها افراد محلی از آن مطلع هستند کار دشواری است، اما الفبای سفر برخی از این امکان توریستی را به شما معرفی می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

برای کسایی که برای اولین بار به مسکو سفر می کنند، کشف جاهای دیدنی پنهان و ارزشمند مسکو که تنها افراد محلی از آن مطلع هستند کار دشواری است، اما الفبای سفر برخی از این امکان توریستی را به شما معرفی می کند.

مخفیگاه استالین Stalin’s Bunker

پناهگاه زیر زمینی استایلین (رهبر و سیاست‌مدار کمونیست شوروی) در منطقه ایزمایلو Izmaylovo مسکو و کمی دورتر از مرکز شهر قرار دارد. این پناهگاه تاریخی پنهان مسکو مانند نگینی ارزشمند است که تا سالها قبل کسی از وجود آن خبر نداشت. اکنون مخفیگاه استالین به یک موزه تاریخی تبدیل شده که شامل اتاق کنفرانس، دو سالن، سه دفتر و یک اتاق غذاخوری می باشد که در طول سفر باتور مسکو سن پترزبورگ از آن می توانید بازدید کنید.

آدرس : Sovetskaya Ulitsa, 80, стр. 1, Moskva, Russia

مخفیگاه استالین، مسکو-الفبای سفر


شهر کورولوف Korolev 

شهر کوروف Korolev که در 50 کیلومتری مسکو قرار دارد، یکی از قدیمی ترین شهرهای روسیه محسوب شده و نزدیک مرکز فضا نوردی قرار دارد. یکی از بزرگترین مراکز تجاری اروپای شرقی نیز در اینجا قرار داشته و فعالیت می کند. شما می توانید از یک موزه کوچک در نزدیکی این مرکز دیدن کنید و کشف کنید که چگونه ماشین آلات کار می کنند و حتی غذای فضانوردان را امتحان کنید و آنها را به عنوان سوغات در تور ترکیبی روسیه نیز خریداری کنید.

شهر کورولوف، مسکو-الفبای سفر

مجسمه شرلوک هلمز و دکتر واتسون

مجسمه شرلوک هلمز و دستیارش دکتر واتسون Sherlock Holmes & Doctor Watson Monument توسط سفارت بریتانیا در مرکز شهر مسکو و در نزدیکی ایستگاه مترو Smolenskaya قرار گرفته است.( مجموعه داستانی شرلوک هلمز به نویسندگی کانن دویل Conan Doyle که فیلمی از روی آن نیز ساخته شده است).

طبق افسانه ها اگر کسی در بین این دو مجسمه بنشیند و آرزو کند برای همیشه خوش شانسی همراه او خواهد بود. مجسمه های بزرگ این دو شخصیت داستانی در هیچ نقطه دیگر در دنیا وجود ندارد و همه افراد می توانند در تور مسکو خرداد 98 از آن بازدید کنند.

آدرس: Smolenskaya Naberezhnaya 10, Moscow, Russi

مجسمه شرلوک هلمز و دکتر واتسون، مسکو-الفبای سفر

 کلیسای مفهوم معصوم مریم مقدس

کلیسای مفهوم معصوم مریم مقدس The Cathedral of the Immaculate Conception of the Holy Virgin Mary یکی از بزرگترین و زیباترین کلیساهای کاتولیک در روسیه محسوب می شود که آخر هفته ها در آن کنسرت موسیقی ارگان Organ برگزار می شود که بازدید آن برای عموم آزاد است.( ساز Organ، سازی است که در کلیسا از آن استفاده می شود و صدای خاصی دارد).

برای شرکت و آگاهی از مراسم های عمومی این کلیسا که از اماکن دیدنی روسیه محسوب می شود می توانید وب سایت و پیج فیس بوک این کلیسا را چک کنید.

آدرس: Malaya Gruzinskaya Street 27/13, Moscow, Russia

کلیسای مفهوم معصوم مریم مقدس،مسکو-الفبای سفر

 ساختمان تجاری دومینیون 

مرکز تجاری دومینیون Dominion Office Building در منطقه تجاری Dubrovka قرار دارد و تنها ساختمانی است که توسط معمار معروف بریتانیایی زها حدید Zaha Hadid طراحی شده است. طراحی این ساختمان فوق العاده و منحصر به فرد بوده و بازدیدکنندگان زیادی را در تور مسکو  خرداد 98 به سمت خود می کشاند.

آدرس:  Sharikopodshipnikovskaya Street 5, Building 1, Moscow, Russia   

مرکز تجاری دومینیون، مسکو-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt