رستورانهای محبوب مردم محلی تفلیس کدامند؟

رستورانهای محبوب مردم محلی تفلیس کدامند؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 اردیبهشت ، 1398

رستورانهای محبوب مردم محلی تفلیس کدامند؟

بسیاری از رستوران های گرجستان علاوه بر غذاهای سنتی، غذاهای ایتالیایی، آسیایی، خاورمیانه و هندی را نیز سرو می کند.همراه با الفبای سفر رستورانهای که مورد علاقه مردم محلی گرجستان است را به شما معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

خوردن غذاهای گوناگون یک تفریح جذاب در گرجستان است؛ بنابراین تفلیس دارای صدها رستوران با انواع غذاهای خوش طعم و لذیذ است. اما بسیاری از رستوران های این کشور علاوه بر غذاهای سنتی، غذاهای ایتالیایی، آسیایی، خاورمیانه و هندی را نیز سرو می کند.همراه با الفبای سفر رستورانهای که مورد علاقه مردم محلی گرجستان است را به شما معرفی می کنیم.

رستوران ازو، EZO

در زبان گرجی EZO به معنی حیاط است که این نام به خوبی فضای این رستوران را توصیف می کند. ازو در حیاط خانه یک ساختمان مسکونی قرار دارد. مواد اولیه که برای طبخ غذاها در این رستوان مورد استفاده قرار می گیرد، به صورت ارگانیک و طبیعی، تازه و سالم است که مستقیما از کشاورزان محلی خریداری می شود.

در رستوران ازو هم می توانید غذاهای گوشتی و هم سبزیجات را سفارش دهید.نوع این رستوان اروپایی-گرجی بوده و ساعت کاری آن در روزهای یکشنبه تا 3 شنبه از ساعت 1 ظهر تا 12 شب است که در سفر تور ارزان گرجستان می توانید غذاهای این رستوران را امتحان کنید.

+آدرس: ۱۶ Geronti Kikodze St, Tbilisi, Georgia

رستوران ازو،تفلیس-الفبای سفر


رستوران لولیتا، LOLITA

رستوران لولیتا یک کافه بار مدرن و امروزی است که در بین مردم تفلیس محبوبیت زیادی دارد. در این رستوران موسیقی گوش نواز پخش می شود که فضای دلنشینی را به وجود می آورد، همچنین با وجود آشپزخانه open  یک مکان پر هیجان و جذاب محسوب می شود. 
علاوه بر میل کردن غذاهای خوش مزه در کافه بار اروپایی لولیتا، می توانید سر آشپزخانه را که در آشپرخانه در حال آماده کردن غذای شما است را تماشا کنید. این رستوران در روزهای یکشنبه تا دوشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ بامداد و روزهای جمعه و شنبه تا ۳ بامداد پذیرای میهمانان تور گرجستان خرداد 98 است.

+ آدرس Tamar Chovelidze St, Tbilisi, Georgia

رستوران لولیتا، تفلیس-الفبای سفر

رستوران PIPES BURGER JOINT

رستوانهای و کافه بارها با غذاهای متنوع و گوناگونی در تفلیس وجود دارد، اما برگرها در میان مردم محلی طرفدار های زیادی دارد. برگرهای رستوران PIPES دارای قیمت اقتصادی و ارزان هستند و در اندازه های متوسط تهیه و سرو می شوند که طعم فوق العاده ای دارند.

اگر قصد دارید غذای متفاوتی در گرجستان امتحان کنید، بهترین چیز امتحان کردن این برگرها در رستوران PIPES است. این رستوان- فست فود آمریکایی در روزهای دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 11 صبح تا 11 شب باز است. 

آدرس: 16/8 Giorgi Akhvlediani St, Tbilisi, Georgia

رستورانPIPES BURGER JOINT،تفلیس-الفبای سفر


رستوران آذرپاشا، AZARPHESHA

 رستوران آذرپاشا به مشتریان خود بیش از 150 نوع از نوشیدنیهای نادر که در گرجستان، فرانسه، ایتالیا، لبنان و اسپانیا تولید می شود را ارائه می دهد. منوی غذاهای رستوران آذر پاشا شامل غذاهای سنتی است که با دستورالعمل های قدیمی گرجی و متاثر از غذاهای ایرانی و یونانی طبخ می شوند.این رستوران گرجی در روزهای دوشنبه ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب باز است.

آدرس: ۲ Pavle Ingorokva St, Tbilisi, Georgia

رستوران آذرپاشا،تفلیس-الفبای سفر

رستوران ماپشالیا، Mapshalia

رستوران ماپشالیا بیشتر به یک کافه بار شباهت دارد تا رستوارن و مانند یک گوهر ارزشمند در بین مردم گرجی است. در این رستوران غذاهای خانگی گرجی با قیمتهای ارزان را می توانید میل کنید و لذت ببرید.

رستوران ماپشالیا در یک سینمای قدیمی قرار دارد که نقاشیهای دیواری آن دوران بر روی دیوارهای آن قابل مشاهده هستند که بخشی از جاهای دیدنی گرجستان نیز به شمار می رود. این رستوران همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب پذیرای میهمانان خود می باشد.

+آدرس : Davit Aghmashenebeli Ave, Tbilisi, Georgia

رستوران ماپشالیا،تفلیس-الفبای سفر

رستوران زاخار زاخاریچ، Zakhar Zakharich

رستوران زاخار زاخاریچ یکی از بهترین رستورانهای گرجستان برای امتحان کردن خینکالی غذای مشهور این کشور است. این رستوران یکی از معدود رستورانهایی است که خمیر را به صورتی دستی تهیه کرده و داخل آن را با گوشت بره پر می کنند.

این روش تهیه خینکالی بسیار قدیمی و سنتی است و حتی می توانید غذاهای سنتی دیگر کشور گرجستان را نیز در اینجا امتحان کنید.رستوران زاخار زاخاریچ در روزهای دوشنبه تا یکشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب باز است.

+ آدرس: Right Bank, Dry Bridge, Tbilisi, Georgia


رستوران زاخار زاخاریچ،تفلیس-الفبای سفر

رستوران فیونیکولار، FUNICULAR

اگر می خواهید تجربه صرف یک شام رویایی را همراه با چشم انداز پانوراما از شهر را داشته باشید، بهترین گزینه رستوران فیونیکولار است. این رستوران در نزدیکی پارک متاتسمیندا Mtatsminda در مرکز تفلیس قرار دارد که با یک تاکسی قابل دسترسی است.

منوی غذای فیونیکولار شامل غذاهای خاص و ویژه شامل قلم گوشت گوساله با سس گوجه فرنگی یا سوپ دریایی است. در کنار غذا می توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و از مناظر اطراف دیدن کنید. این رستوران در روزها دوشنبه تا یکشنبه از 1 بعد از ظهر تا 4 صبح باز است.

آدرس: Mtatsminda Park Tbilisi, Georgia

رستوران فیونیکولار،تفلیس-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt