کارهایی که نباید در سن پترزبورگ انجام دهید

کارهایی که نباید در سن پترزبورگ انجام دهید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 فروردین ، 1398

کارهایی که نباید در سن پترزبورزگ انجام دهید

بازدید از شهر های محبوب روسیه مانند سنت پترزبورگ قطعا مشکلات خود را دارد. اولا شما تنها توریست آن شهر نیستید و نیاز است تا از انجام یک سری از کارها خودداری کنید.برای اطلاع از آنها با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بازدید از شهر های محبوب روسیه مانند سنت پترزبورگ قطعا مشکلات خود را دارد. اولا شما تنها توریست آن شهر نیستید، دوما شما به صورت موقتی سفر کرده اید و نیاز است تا از انجام یک سری از کارها خود داری کنید.برای اطلاع از آنها با الفبای سفر همراه باشید.

ایستادن در صف طولانی بلیط موزه ها

ایستادن در صفهای طولانی برای بازدید از موزه های مشهور کار غیر عادی در سن پترزبورگ نیست، اما موزه ها دارای ظرفیت محدود برای بازدیدکنندگان هستند و در حین حال توریستهای زیادی علاقه مند به بازدید هستند. یکی از راههای در صف نبودن در تور مسکو سن پترزبورگ، این است که یک تور را که زمان ورودی مشخصی دارد رزرو کنید تا زمان ورود شما به موزه مشخص شود.

اگر قادر نیستید مبلغ اضافی برای تور پرداخت کنید، پس بهتر است که بازدید موزه را به زمان دیگری اختصاص دهید. بسیاری از گروه های گردشگری در ساعتهای اولیه صبح که تازه موزه باز شده است برای بازدید مراجعه می کنند، پس بهتر است قبل از رفتن به موزه ساعت باز شدن آنها را از قبل چک کنید مانند موزه آرمیتاژ و موزه روسیه که تا ساعت 9 شب باز هستند که مردم زیادی در آنجا هستند.

صف طولانی بلیط موزه ها سن پترزبورگ-الفبای سفر

 حواستان به برخی راننده تاکسیهای فرودگاه باشد

زمانی که در سالن ورودی فرودگاه هستید برخی از رانندگان تاکسی به شما استفاده از تاکسی را پیشنهاد می کنند، احتمالا آنها واقعا رانندگان تاکسی هستند که هیچ خطری ندارند، اما احتمالا قصد دارند نرخ کرایه تاکسی را دوبرابر از شما بگیرند، خیلی مودبانه درخواستشان را رد کنید و به بیرون فرودگاه جایی که بادجه تاکسیها قرار دارد بروید. در آنجا کوپن بلیط تاکسی را به قیمت ثابت تهیه کنید اما اگر هنوز پول آماده ندارید، بررسی کنید که آیا آنها کارت های اعتباری را قبول می کنند تا از هر گونه سوء استفاده ای در آینده جلوگیری کنید.

تا حد ممکن از تاکسیهای سیاه رنگ استفاده نکنید

مانند تاکسیهای فرودگاه، تاکسیهای سیاه رنگی نیز وجود دارد که آنها نیز کرایه زیادی از شما در خواست خواهند کرد، این تاکسیهای سیاه رنگ معمولا در شب زمانی که خودرویی در جاده ها نیست وجود دارند.
اگر در شب از هتل یا رستوران بیرون می آیید، رانندگان این تاکسیها مانند افرادی هستند که قصد کمک به شما را دارند اگر چاره ای جز استفاده از این تاکسیهای سیاه رنگ را ندارید، در مورد کرایه به صورت واضح مبلغ را از قبل با راننده توافق کنید یا حتی روی کاغذ بنویسید تا هزینه بیشتری در تور ترکیبی روسیه نپردازید.

تاکسیهای سیاه سن پترزبورگ-الفبای سفر

 عکس گرفتن با بازیگران در محل جاذبه ها

در نقاط اصلی گردشگری مانند میدان کاخ یا کلیسای جامع اسحاق، شما اغلب بازیگران را در لباس قرن هجدهم که در لباس کاترین بزرگ یا پیتر بزرگ قرار دارند، می بینید، رفتار آنها اغلب دوستانه است و به زبان انگلیسی چند کلمه ای صحبت می کنند. پس از اینکه با آنها چشم در چشم شوید به شما پیشنهاد می کنند تا با آنها عکس بیندازید و امیدوار هستند تا به آنها مبلغی را برای پرداخت پیشنهاد کنید. اگر احساس میکنید که به این تصویر نیاز دارید، ابتدا قیمت را بپرسید تا بعدا مجبور نشوید هزینه زیادی بپردازید. همین کار در مورد عکس با حیوانات نیز انجام می شود. این فعالیت جز جاذبه های گردشگری روسیه محسوب می شود.

نوشیدن قهوه استار باکس با هزینه بسیار

قهوه های استار باکس روسیه، به گرانترین قهوه های دنیا شهرت دارند. با این وجود تقریبا هیچ توریستی حاضر نیست برای یک فنجان قهوه مبلغ خیلی زیادی پرداخت کند. نوشیدن قهوه استارباکس کار ضروری نیست، برای امتحان کردن یک فنجان قهوه یک کافی شاپ معمولی را انتخاب کنید. قهوه های سن پترزبورگ بسیار خوش عطر و بو هستند و حتی می توانید بارها نوشیدن آن را امتحان کنید.

قهوه استار باکس سن پترزبورگ-الفبای سفر

از بازارهای محلی خرید نکنید

خریدن سوغاتی در بازار ممکن است یک ایده سرگرم کننده به نظر برسد، اما سعی نکنید بیش از حد در بازارهای خیابانی خریداری کنید چرا که هیچ قیمت مشخص یا کنترل کیفیت در بازارها وجود ندارد .علاوه بر این، برخی از فروشندگان دیگر ممکن است که تلاش کنند تا شما را مجبور به خرید اقلام خود کنند، اگر قصد خرید در بازار را دارید بهتر است از خرید کالاهای گران قیمت در تور روسیه شبهای سفید خودداری کنید.

بازارهای محلی سن پترزبورگ-الفبای سفر

مراقب جیب برها در جاهای شلوغ باشید

مسافرت در روسیه عموما بسیار امن است. شهرهای بزرگ مانند سنت پترزبورگ برای مسافران در طول روز و شب امن هستند، اما یکی از مسائلی که باید از آن آگاهی داشته باشید، جیب برها هستند.
از آنجایی که گردشگران در شهر معمولا همه در مکانهای گردشگری محبوب هستند، جیب برها به خوبی می دانند که در کدام مکان باشند. اکثر آنها در داخل موزها هستند پس به خوبی از کیف پول و مدارک خود محافظت کنید. پاسپورت خود را در جای امن قرار دهید تا اگر بر اثر بی احتیاطی کیف پول شما به سرقت رفت، حداقل مدارک خود را از دست ندهید.

تور راهنمای داخل موزه ها

قبل از وارد شدن به موزها، مانند موزه آرمیتاژ یا پوشکین، به احتمال زیاد با افراد محلی که خود را به عنوان تور لیدر معرفی می کنند مواجه می شوید و توقع دارید که آنها برای راهنمایی تور اکثر زبانها را بلد باشند. اما این طور نیست، از دست این افراد عصبانی نشوید، ممکن است آنها واقعا مدرک تور لیدری داشته باشند اما احتمالا بیشتر به فکر پیدا کردن شغل هستند. در شهر بزرگ و پر توریستی مانند سن پترزبورگ نداشتن تور لیدر که به اکثر زبانها صحبت کند چیز عجیبی است، اما به هر حال از قیمت و کیفیت کار این تور لیدر ها مطمئن شوید.

تور راهنمای داخل موزه ها سن پترزبورگ-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt