5 جزیره رویایی ناشناخته در ایتالیا

5 جزیره رویایی ناشناخته در ایتالیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 آبان ، 1397

5 جزیره رویایی ناشناخته در ایتالیا

ایتالیا با بیش از 450 جزیره و نوارهای ساحلی گوناگون با قدمتهای باستانی، جزایری نیز در خود نهفته دارد که تا حدی ناشناخته مانده و راز آلود است. جزایری بسیار زیبا و دنج که همراه با الفبای سفر چند مورد از آنها را بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

ایتالیا با بیش از 450 جزیره و نوارهای ساحلی گوناگون با قدمتهای باستانی، جزایری نیز در خود نهفته دارد که تا حدی ناشناخته مانده و راز آلود است. جزایری بسیار زیبا و دنج که همراه با الفبای سفر چند مورد از آنها را بررسی می کنیم.

1.پونزا Ponza

وسعت جزیره پونزا که به جزیره ماهیگیران هم شناخته می شود شاید تا اندزه ای کوچک باشد اما به حدی حیرت انگیز است که دوست دارید تا مدتها در آنجا بمانید. این جزیره تا قرنها در بین رومیان یک محل محبوب برای گردشگری به شمار می رفته است.
در این بندر با مغازهای گوناگون،رستورانها و خانه های رنگارنگ مواجه خواهید شد. پونزا با غذاهای دریایی مشهور، آبهای فیروزه ای، غارهای باشکوه، کوه آتشفشانی پر ابهت در بین ناپل و رم در دریای تیرنی قرار دارد. پونزا در میان افراد ثروتمند از محبوبیت زیادی برخوردار است و هتلهای لوکس این جزیره میزبان توریستها می باشد.

جزیره پونزا-الفبای سفر

 2.پانترلیا Pantelleria

در حالی که این جزیره ممکن است برای ایتالیایی ها ناشناخته نباشد و جورجو آرمانی(طراح مد مطرح) در این جزیره یک ویلا دارد، این جزیره توسط بسیاری از بازدید کنندگان خارجی شناسایی نشده است. پانترلیا به تونس نزدیک تر از سیسیل است و شما حتی می توانید خط ساحلی کشور آفریقا را در این محل ببینید.
این جزیره با غذاهایش، پنبه، انجیر و زیتونهایش شناخته شده است. پانترلیا همچنین دارای شگفتی های طبیعی مانند چشمه های آب گرم و غارهای زیبا برای کشف کردن است.

جزیره پانترلیا ایتالیا-الفبای سفر

3.پاناریا Panarea

مجموعه جزایر آیولین Aeolian Islands از بی نظیرترین مناطق طبیعی و دیدنی است که در شمال منطقه سیسیل قرار دارد.پاناریا دومین و کوچکترین جزایر آیولین است که بیشتر از یک جزیره ایتالیایی، به جزیره یونانی شباهت دارد. این امر می تواند به این واقعیت مربوط باشد که زمانی یونانی ها در این محل ساکن بودند.طبیعت زیبا و چهارفصل منطقه مدیترانه در این جزیره همه چیز را در سفر به آن تمام می کند .

 رستوران ها، کافه های ساحلی و مغازه های متنوع در خیابان های منتهی به ساحل، آبهای شفاف برای هر نوع ورزش آبی و یا تماشای آن با هلی کوپتر بر فراز آسمان از جذابتهای جزیره پاناریا است. در سفر با تور لحظه آخری اروپا به کشور ایتالیا، از این جزیره دیدنی بازدید کنید.

جزیره پاناریا ایتالیا-الفبای سفر

4.پالاسترینا Pellestrina

اگر شما به ونیز سفر می کنید، زمانی را برای کشف و بازدید از یکی از جزایر ونیز در نظر بگیرید. در حالی که رفتن به پالاسترینا دشوار است، اما با وجود تمام زیبایهایش، تماشای این جزیره خالی از لطف نیست.
 پالاسترینا حدود هفت مایل طول دارد و  دارای رستوران های محلی محبوب است.  در موقع سفر به این جزیره شگفت انگیز، دوربین خود را آماده کنید زیرا پالسترینا یک محل رویایی با خانه های رنگارنگ است که انگار بر روی سطح این جزیره نقاشی شده اند.

جزیره پالاسترینا ایتالیا-الفبای سفر

5.ونتوتن ‏Ventotene‏

ونتوتن با مساحتی کمتر از 2 مایل، در سواحل غربی ایتالیا بین رم و ناپل قرار دارد. ونتوتن یکی از جزایر پونتاین Pontine Islands است که اغلب شهرتش در بین ایتالیایی ها است، اما در بین مردم سایر کشورها، این جزیره دور افتاده تا حد زیادی ناشناخته مانده است.

خرابه های باقی مانده از دوران رومیان، موزه باستان شناسی با ابزارهای باستانی و کهن از جمله کشتی هایی غرق شده، از جاذبه های تاریخی این جزیره است. این جزیره ناشناخته یک مکانی دنج و آرام و به دور از هیاهو برای افرادی که در سفر به دنبال آرامش و ریلکس کردن هستند.

جزیره ونتوتن ایتالیا-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt