فستیوالهای تابستانی محبوب استانبول

فستیوالهای تابستانی محبوب استانبول

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 15 دی ، 1401

فستیوالهای تابستانی محبوب استانبول

استانبول نیز مانند سایر شهرها فستیوالهای جذاب و مهیج دارد که فرهنگ مردم کشور ترکیه را نشان می دهد. از فستیوالهای هنری گرفته تا موزیک، رقص، غذا و... همراه با الفبای سفر با فستیوالهای تابستانی استانبول آشنا خواهید شد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

فستیوال جاز استانبول، Jazz Festival

فستیوال جاز، Jazz Festival از سال 1994 هر ساله در ماههای جون و جولای و چندین روز متوالی توسط مرکز فرهنگ و هنر استانبول İKSV برگزار می شود. تصمیم به برگزاری این جشنواره جاز توسط İKSV ، به این دلیل بود که آنها معتقد هستند که جاز یکی از نوآورانه ترین، خلاقانه ترین و پر ایده ترین ژانهای موسیقی در دنیا است.
جشنواره جاز استانبول شامل جاز کلاسیک و مدرن، جاز لاتین، جاز کشورهای نوردیک، کارهای ترکیبی از موسیقی الکترونیک و جاز و دیگر گروه های موسیقی مانند راک، پاپ، فانک و سایر موسیقیهای جهان است و تا کنون 18 جشنواره جاز برگزار شده است.
 در این جشنواره پر هیجان، موسیقیدانان و خوانندگان جاز از کشور ترکیه و سایر کشورهای جهان برای هنر نمایی شرکت می کنند. هر ساله  این جشنواره با حضور مردم و گردشگران با اجرای بیش از 30 کنسرت در سالن های مختلف تاریخی استانبول، هتل ها، کلوب ها و حتی در سطح خیابان ها برگزار میشود. شما هم با رزرو بلیط هواپیما استانبول، شرکت در این جشنوار مهیج و هنری را از دست ندهید.

فستیوال جاز-الفبای سفر

فستیوال قهوه استا، Coffee Festival

فستیوال قهوه ، Coffee Festival هر سال در ماه سپتامبر علاقه مندان خود را از همه کشورهای دنیا برای امتحان کردن یک فنجان قهوه با عطر و طعم عالی به سوی خود می کشاند. دومین جشنواره قهوه استانبول در ایستگاه حیدر پاشا و سومین  مراسم در پارک Kucukciftlik با حضور عاشقان و تولید کنندگان قهوه، برگزار شد. انواع مختلف قهوه که توسط افراد حرفه ای ترک و سایر ملیتها در این محل سرو می شد که با سرگرمیهای مختلف و شاد، انواع نمایش ها، نمایشگاه صنایع دستی،شعبده بازی، موزیک،سخنرانی و مسابقه همراه بود.

 همچنین در غرفه های مختلف این فستیوال، فروشگاه های مشهور قهوه در استانبول، برندهای برجسته قهوه، ماشین آلات تولید کننده قهوه و محصولاتی که می توان به همراه قهوه مصرف کرد به چشم می خورد.
علاوه بر امتحان کردن انواع قهوها در این فستیوال خوشمزه، شما می توانید در طول سفر با تور لحظه آخری استانبول چگونگی درست کردن این قهوه ها را از افراد متخصص یاد بگیرید.

فستیوال قهوه استانبول-الفبای سفر

جشنواره خرید استانبول، Shopping Festival

جشنواره خرید استانبول Istanbul Shopping Festival  حدود 8 سال متوالی است که در ماه جون برگزار شده و توسط وزارت گردشگری ترکیه، هواپیمایی ترکیش، شهرداری، اتاق بازرگانی استانبول  و … حمایت و پشتیبانی می شود.استانبول شما را برای تجربه خرید منحصر به فرد، همراه با آشنایی 8،500 سال تاریخ، فرهنگ و سنت این شهر فرا می خواند.

شما می توانید در جشنواره خرید استانبول در یک فرصت طلایی و عالی با تخفیفهای ویژه از مارک های مشهور خرید کنید. این جشنواره در نه مراکز خرید کوچک و بزرگ و لوکس و بازار بزرگ برگزار می شود که علاوه بر حراجی ها و تخفیف های فوق العاده،  از سرگرمی های مختلف و پر شوری نیز برخوردار است.

لذت خرید کردن همراه با فرصت شرکت در مسابقات و قرعه کشی،تماشای نمایشهای شاد و کنسرتهای پر هیجان و بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول همه چیز را در سفر شما کامل می کند.اگر می خواهید یک جشنواره واقعی را تجربه کنید، یک سبک زندگی جدید را بیابید و یک خرید شگفت انگیز را تجربه کنید در تابستان به استانبول سفر کنید.

جشنواره خرید، استانبول-الفبای سفر

     از استانبول بیشتر بدانید

🔍 سوغات استانبول چیست ؟

🔍 راهنمای سفر به استانبول

🔍 راهنمای حمل و نقل عمومی در استانبول
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt