پارک ملی لیک دیستریکت انگلستان

پارک ملی لیک دیستریکت انگلستان

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 اردیبهشت ، 1400

پارک ملی لیک دیستریکت انگلستان

همراه با الفبای سفر با پارک ملی لیک دیستریکت کشور انگلستان و طبیعت زیبای آن آشنا خواهید شد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

همراه با الفبای سفر با پارک ملی لیک دیستریکت کشور انگلستان و طبیعت زیبای آن آشنا خواهید شد.

پارک ملی لیک دیستریکت انگلیس

پارک ملی لیک دیستریکت Lake District مشهورترین پارک در لندن است که میلیون ها نفر از آن هر ساله بازدید می کنند. این پارک با مساحتی در حدود ۸۸۵ مایل مربع در شمال غربی انگلیس در شهر کامبریا  Cumbria واقع شده و با دریاچه های فیروزه ای، تپه های سرسبز و گل هایی زیبای رنگارنگ احاطه شده است.

برای قدم زدن و لذت بردن از هوا و طبیعت دیدنی این پارک مسیرهای پیاده روی زیادی وجود دارد. شهرهای اصلی پارک لیک دیستریکت Windermere و Ambleside بوده که افراد می تواند پس از گردش لذت بخش خود در این شهرها به استراحت بپردازند.خانه ی ویلیام وردزورث در Rydal Mount و  Dave Cottage نویسنده و شاعر مشهور انگلیسی نیز دو مکان دیدنی در این پارک هستند.

پارک ملی لیک دیستریکت انگلیس-الفبای سفر

آب و هوای پارک ملی لیک دیستریکت

آب و هوا در پارک ملی لیک دیستریکت قابل پیش بینی نیست، ولی به طور معمول باران می بارد که در زمستان این مقدار بارش زیاد و ناگهانی می شود. اما تابستان بهترین زمان برای گشت و گذار در این پارک است.
عامل اصلی شکل دهی به زیستگاه این ناحیه، کشاورزی است اما اگر چراگاه ها وجود نداشتند، تعداد جنگل ها و درختان بیشتر از این تعداد بود.

برخی از درختها، آشیانه پرندگانی مانند سنقر و جغد قهوه ای است. حیوانات دیگری نیز مانند گوزن، روباه و شغال در این محل زندگی می کنند. درختان بلوط بسیار و خزه نیز به علت بارندگی زیاد، به طور فراوان در این پارک به چشم می خورد.

پارک ملی لیک دیستریکت انگلستان-الفبای سفر

ویژگی های پارک ملی لیک دیستریکت

 یکی از ویژگی منحصر به فرد پارک ملی لیک دیستریکت این است که بسیاری از نویسندگان برجسته انگلیسی با الهام و تصویر سازی از این پارک دست به قلم شده اند مانند ویلیام وردزورث، آرتور رنسام و جان راسکین. در لیک دیستریکت ۱۶دریاچه، بلندترین کوه های انگلیس، روستاهایی کوچک و جاذبه هایی مانند هنر خیابان محلی و “گذرگاه های مجسمه” وجود دارد که زیبایی آنها شما را شگفت زده خواهد کرد. این پارک زیبا در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

پارک ملی لیک دیستریکت انگلستان-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt