دهکده راستوک بهشتی در کرواسی

دهکده راستوک بهشتی در کرواسی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 شهریور ، 1397

دهکده راستوک بهشتی در کرواسی

اگر اهل گردش و ماجراجویی در روستاهای کشورهای مختلف دارید، قصد داریم به شما یک روستای بسیار دیدنی در کرواسی را معرفی کنیم و به عنوان مقصد گردشگری آن را انتخاب کرده و لذت ببرید. با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر اهل گردش و ماجراجویی در روستاهای کشورهای مختلف دارید، قصد داریم به شما یک روستای بسیار دیدنی در کرواسی را معرفی کنیم تا به عنوان مقصد گردشگری آن را انتخاب کرده و لذت ببرید. با الفبای سفر همراه باشید.

دهکده راستوک کرواسی

این روستای شگفت انگیز در راستوک (Rastoke) بر روی صخره‌های آهکی در نزدیکی آبشار باک و در نزدیکی شهر زاگرب واقع شده است و داری پوشش گیاهی متنوع و دیدنی است.اقامت در این روستا به سبک متفاوتی و جذابی است که می توان به انواع اتاق‌ها، چادرهای کمپ، اقامتگاه‌های متحرک، آپارتمان‌ها اشاره کرد. بازدید از این روستای کوچک به سبک سرخ پوست‌ها که بسیار خاص و متفاوت است حتما برای شما جذاب خواهد بود.

یک شب اقامت در یک کلبه چوبی در بالای آبشار یک تجربه تکرار نشدنی است چراکه با یک چشم انداز بی نظیر مواجه خواهید شد. ماجراجویی و گشت و گذار در طبیعت بی نظیر این روستا شما را هیجان زده خواهد کرد. امتحان کردن غذای سنتی این منطقه و آشنایی با فرهنگ مردم این منطقه تجربه متفاوت دیگری خواهد بود.

این روستای شگفت انگیز دارای قدمت تاریخی بوده که زمان آن به حدود 300 سال می رسد. سنگ بنای اولین خانه ای که در این منطقه سر سبز و دیدنی زده شد در سال 1969 صورت گرفت و پیوندی خارق العاده میان طبیعت و انسان بود. این خانه ی کهن پر قدمت جزو آثار تاریخی قرار گرفته و توسط موسسه منطقه‌ ی حفاظت از فرهنگ در زارگوب به ثبت رسیده است.در ساخت خانه های این محل معماری سنتی چوبی استفاده شده که این محل را به منطقه ی بهشتی تبدیل کرده است. با اقامت و گردش در روستای راستوک آرامش دلپذیری را تجربه خواهید کرد.

دهکده راستوک کرواسی-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt