نمایشگاه گلفود Gulfood دبی

نمایشگاه گلفود Gulfood دبی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 مهر ، 1398

نمایشگاه گلفود Gulfood دبی

نمایشگاه گلفود دبی یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در زمینه محصولات غذایی (غذا، نوشيدني، خدمات غذا) و به ویژه صنعت هتلداری در جهان محسوب می‌ گردد که همه ساله در شهر دبی امارات برگزار می گردد و به عنوان اصلی‌ترین پایگاه توسعه‌ی تجارت شرکت‌های غذایی جهان به حساب می‌آید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

نمایشگاه گلفود دبی یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در زمینه محصولات غذایی (غذا، نوشيدني، خدمات غذا) و به ویژه صنعت هتلداری در جهان محسوب می‌ گردد که همه ساله در شهر دبی امارات برگزار می گردد و بسیاری از گردشگران تورهای دبی را به خود جذب می کند. در واقع نمایشگاه گلفود دبی به عنوان اصلی‌ترین پایگاه توسعه‌ی تجارت شرکت‌های غذایی جهان به حساب می‌آید؛ چرا که این نمایشگاه با سابقه درخشان در میان تجار و صادر کنندگان، این فرصت را فراهم می‌آورد تا بتوانند بازارهای آسیای میانه، شمال آسیا و آفریقا را مجذوب خود نمایند. حضور بازدیدکنندگان و خریداران از ۱۵۰ کشور، نشان‌ دهنده برنامه ریزی دست اندرکاران این صنعت، برای توسعه روابط و تجارت خود از طریق این رویداد در سطح بین المللی می‌باشد.
انتخاب دبی به عنوان مرکز نمایشگاهی اکسپو ۲۰۲۰ باعث شده تا این شهر تا چندین سال آینده همچنان کانون توجه تجارت بین الملل و محل برگزاری بزرگترین و مهمترین رویدادها، سمینارها و کنفرانس‌های جهانی باشد. به دلیل اهمیت این نمایشگاه در منطقه برای صادرات، تعدادی زیادی از وزیران کشاورزی و اقتصاد کشورهای مختلف در این نمایشگاه شرکت می‌کنند تا نمایندگان کشور خود را در این بازار جهانی همراهی کنند که می‌توان به کشورهایی چون ایران، افغانستان، ترکیه، اندونزی، آمریکا، انگلیس، استرالیا، بحرین و بسیاری از کشورهای دیگر اشاره کرد. با افزایش فضای نمایشگاه گلفود دبی، رشد درخواستهای روز افزون شرکت‌های مواد غذایی برای رزرو غرفه، رشد قراردادهای منعقد شده با خریداران جدید در گلفود، عدم وجود زمان کافی برای بازدیدکنندگان جهت انجام مذاکرات لازم با غرفه‌ داران و برگزاری کنفرانس‌های جهانی سالیانه، همگی منجر به تصمیم‌ گیری مدیران مرکز تجارت جهانی دبی شد تا زمان برگزاری نمایشگاه گلفود دبی را از ۴ روز به ۵ روز تغییر دهند.

نمایشگاه گلفود دبی-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt