5 مرکز خرید محبوب باکو

5 مرکز خرید محبوب باکو

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 بهمن ، 1401

5 مرکز خرید محبوب باکو

در سفر به کشورها قبل از سفر اطلاعاتی در مورد مراکز خرید داشته باشید. این بار قصد داریم چند مرکز خرید باکو در جمهوری آذربایجان را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در هر شهر و دیاری که به سفر و تفریح می پردازید و از جاهای دیدنی و جاذبه ها و طبیعت اون ناحیه دیدن می کنید و لذت می برید خرید کردن بخش جدای ناپذیر از سفر کردن است. خرید لباس و لوازم مورد نیاز و البته سوغات در کنار انواع گشت و گذارها صورت می گیرد. در سفر به کشورها قبل از سفر اطلاعاتی در مورد مراکز خرید داشته باشید. این بار قصد داریم چند مرکز خرید باکو در جمهوری آذربایجان را به شما معرفی کنیم.

1.مرکز خرید پورت

مرکز خرید  پورت در مرکز شهر و در کنار بندر قدیمی و برج تجاری پورت باکو و مجتمع مسکونی باکو رزیدنس واقع شده است .  این مرکز خرید که در سال 2014 افتتاح شده یکی از مدرترین و شیک ترین مراکز خرید این شهر است. مرکز خرید پورت از 4 طبقه تشکیل شده با انواع مغازهای مختلف و برندهای مشهور که می توانید ساعت ها در این مراکز خرید به گشت و گذار بپردازید و لذت ببرید.
وجود انواع کافی شاپ و رستوران در مرکز خرید پورت باعث می شود بعد از خرید از خوردن یک غذای خوش طعم کشور آذربایجان لذت ببرید.

مرکز خرید پورت باکو-الفبای سفر

2.مرکز خرید 28 مال باکو

مرکز خرید  28 مال باکو در مرکز شهر درمجاور بانک مرکزی آذربایجان یا میللی بانک واقع شده است و یکی از مراکز خرید پرطرفدار باکو محسوب می شود. این مرکز خرید در 5 طبقه بوده که یک طبقه به فود کورت و طبقه آخر  نیز به سالن های سینما اختصاص یافته است. انواع پوشاک و البسه در مارک ها و برندهای مشهور در مرکز خرید 28 مال باکو وجود دارد. از ویژگی های مثبت و خوب این پاساژ می توان به دسترسی خوب آن به مترو خیابان 28 اشاره کرد. هنگام سفر با تور آذربایجان از خرید در این پاساژ لذت ببرید.

مرکز خرید 28 مال باکو-الفبای سفر

3.مرکز خرید گانجلیک

مرکز خرید گانجلیک در شمال باکو و در نزدیکی استادیوم فوتبال توفسق بهراموف واقع شده است. این پاساژ دارای  انواع برندهای و مارک های داخلی می باشد.مرکز خرید گانجلیک متشکل از 4 طبقه بوده که در طبقات بالایی رستوارن و کافی شاپ های گوناگون وجود دارد. تراس های که در این محل وجود دارد که می توانید به تماشای شهر باکو با چشم اندازه زیبا بپردازید. علاوه بر این ، وجود سینما  و بولینگ از دیگر امکانات این پاساژ است که می توانید در کنار خرید کردن از تفریحات دیگر این مکان لذت ببرید.

مرکز خرید گانجلیک-الفبای سفر

4.مرکز خرید مترو پارک

مرکز خرید مترو پارک در خیابان تبریز قرار دارد که دارای نمای شیک و مدرن است. در حدود 60 برند گوناگون را می توانید در این پاساژ بیابید که با توجه به هر نوع سلیقه کالای  مورد نظر در این محل وجود دارد. کافی شاپ و رستوران های زیادی در مرکز خرید موجود است، همچنین وجود انواع تفریح و سرگرمی برای کودکان مانند زمین بازی هپی لند، بولینگ و گیم نت  یک امتیاز مثبت و مفید دیگر می باشد. ایستگاه متروی نریمانوف نیز در مجاور آن قرار داشته که دسترسی به محل را سهولت بخشیده است.

مرکز خرید مترو پارک باکو-الفبای سفر

  5. مرکز خرید پارک بلوار

این مرکز خرید در بلوار ساحلی باکو قرار دارد که علاوه بر خرید در این مرکز خرید می توانید در بلوار ساحلی باکو که محلی بسیار زیبا قدم بزنید از تماشای دریای خزر لذت ببرید و یا قایق سواری کنید.
این مرکز خرید تازه تاسیس انواع برندهای متنوع را در خود جای داده است. محل بازی و تفریح برای کودکان ، پارکینگ و سالن های سینما از دیگر امکانات مرکز خرید پارک بلوار است. هتل های جی دبلیو ماریوت و هیلتون نیز در نزدیکی این بلوار قرار دارند. به دلیل موقعیت مکانی عالی این پاساژ قیمت کالاها و اجناس به نسبت سایر مراکز خرید تا حدی بیشتر است.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt