هواپیماهایی که تبدیل به رستوران شدند!

هواپیماهایی که تبدیل به رستوران شدند!

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

هواپیماهایی که تبدیل به رستوران شدند!

اینگونه به نظرمی رسد که همیشه هم هواپیما یک وسیله هوایی غول پیکر برای جابه جایی مسافر و یا بار نیست. برخی هواپیما هستند با کمی خلاقیت کاربردهای دیگری هم پیدا می کنند. این بار می خواهیم چند هواپیمایی که تبدیل به رستوران شده اند را به شما معرفی کنیم. با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
ستوران لا تانت دی سی-۱۰در غنا-الفبای سفر

اینگونه به نظر می رسد که همیشه هم هواپیما یک وسیله هوایی غول پیکر برای جابه جایی مسافر و یا بار نیست.  اما این بار می خوایم هواپیمایی که تبدیل به رستوران شده اند را به شما معرفی کنیم. خوردن غذا در یک هواپیما تجربه جذاب و جالبی است و شما این بار نیازی به تهیه بلیط هواپیما نیز ندارید. با الفبای سفر همراه باشید.

1- لا تانت دی سی-۱۰در غنا

مک دانل داگلاس دی سی- ۱۰ هواپیمای است که در کشور غنا به یک رستوران تبدیل گشسته است. این هواپیما بعد از ورشکستگی شرکت هواپیمایی غنا ایرویز که زمانی مسافران زیادی را جا به جا می کرد. این هواپیما با تغییر دکور و ظاهر به یک رستوران تبدیل شده و انواع غذاهای رنگارنگ کشور غنا و غرب آفریقا مانند ماهی با سس پالاوا و تیلاپیا با بانکو در این محل طبخ و سرو می شود.

رستوران لا تانت دی سی-۱۰در غنا-الفبای سفر

۲- رستوران هواپیما در ایالت کلرادو آمریکا

هواپیمای بوئینگ KG-9، ۱۹۵۳ در نیروی هوایی ایالات متحده کار جا به جایی را انجام می داد و پس از بازنشستگی با تغییرات داخلی و ظاهری، فعالیت خود را به صورت رستوران هواپیما در کلرادو آغاز کرد. محل آن نیز نزدیک به هتل رادیسون است و برای مسافران به عنوان یک جاذبه، بسیار جذاب و تماشایی است. میگو و قارچ، پنه ایتالیایی، چیکن مارسالا و برگر تنها تعدادی از غذاهای خوش طعم این محل هستند.

ستوران هواپیما در ایالت کلرادو آمریکا-الفبای سفر

۳- رستوران ال اویون در کاستاریکا

هواپیمای که تبدیل به رستوران شده یک فیرچایلد Fairchild C-123است که به  نیروی هوایی ایالات متحده  تعلق دارد  که در یک پرواز خود در طی حادثه ای سقوط کرد. پس از آن این هواپیما در سال 2000 خریداری شد و تبدیل به رستوران شد. محل آن نیز در بالای یک صخره رو به روی اقیانوس آرام است همراه با صندلی های که زیر بالهای هواپیما قرار دارد. به دلیل قرار گرفتن در کنار دریا  در کنار استیک، سالاد و سوپ فرانسوی انواع غذاهای دریایی در آن سرو می شود.

رستوران ال اویون در کاستاریکا-الفبای سفر

۴- رستوران مک دونالد در نیوزلند

داگلاس دی سی-۳ در سال  ۱۹۴۳ ساخته شد و هنگام جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار می گرفت. این هواپیما که به شرکت استرالین ایرویز تعلق داشت، توسط شهردار تائوپو خریداری شده و تبدیل به یکی از شعبات رستوران های زنجیره ای مک دونالد و حتی یکی از 10 شعبه برتر آن گردید. خوردن یک غذای خوشمزه در این رستوران هواپیما تجربه جدید و لذت بخش است.

رستوران مک دونالد در نیوزلند-الفبای سفر

۵- رستوران ایر لکربک در آنتیل هلند

NAMC YS-11 هواپیمایی است با ظرفیت 43 مسافر که متعلق به شرکت هواپیمایی وین ایر بوده است. امروزه این هواپیما که به سبک هلندی تزیین شده تبدیل به یک رستوران هواپیما با انواع غذاهای خوش طعم  از جمله ساندویچ و غذاهای دریایی شده است. می توانید در سفر به هلند به این رستوران هواپیما رفته و تجربه جذاب کسب کنید.

رستوران ایر لکربک در آنتیل هلند-الفبای سفر



 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt